Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "víz" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

raspberry, kaspersky, vnc, bütyök csárda, vizsga, dumaszínház, túlzás, stúdió, válogatás, süti, 5.1.1, xenyx, sztrájk, nagyon nagy, vihar, feladatod, rombolás, winchester, fényképezőgép, cica, vtsoftware, máv, pro és kontra, sajt, hangyák, honlap, house, jános vitéz, borzalmas, karácsony, ftp, dos, google, képtár, megnézem, spam, 32bit, keverés, admin felület, angol, kereső, javascript, örültem, könnyűgépkezelő, puzzle, ház, tanfolyam, irtás, királys, hozzászólások, 891,-Ft, internet útlevél, megkukulás, sok, targonca, sony, sim, 1TB, átalakul, wifi driver, veszélyes, sebesség, tv műsor, adó, internet security, hibás, csapás, glasstiger, kép, rajkafep, msn, új funkció, félrenéztem, ericsson, delphi, leáll, simonyi, ereje, kirándulás, majdnem, karakterkódolás, számítógép, azonosítás, okostelefon, zoom, driver, időzítés, 50euro, vettem, király, hideg, másnaposok, dobos torta, béta, aktiválás, szigetelés, mr2, elgondolkodtató, kezelő, szépsége, tőlem szedték, szerintem, reklám, windows, siteworx, vlc, játék, 1100d, raspberry pi, imádom, ikon, mars tér, nyeremény, showder klub, kompakt, kém, rosszalkodik, van-nincs, meglepetés, dreamscene, wolfeinstein, kinézet, újdonság, letámadták, kiruccantunk, cooltv, víz, kaptam, érintőképernyős, audio, német, fery, asterix és obelix az olimpián, bővítés, tracklist, posta, hajtómű, extundelete, autotag, texas instruments, torta, lcd, busz, eltűntem, parancsikon, fertőzés, új verzió, üdítő, internet explorer, utazás, vélemény, undo, kaland, felismertem, feltörés, módosítás, directx, rendeltem, elmélkedek, wireless, skála, adatvesztés, helyesírás, g00gle, mikrofon, lassított, wpa, értesítő, comedy central, szentes, megvan, beugró, oldalak, gps, szilveszter, kikapcsolták, kína, számítástechnika, áthelyezés, home premium, 250gb, szelet, nincs, petőfi rádió, mhl, automata, directx10, dobos, takarítógép, díszlet, rádió, véletlen-e, szeged, nagyfesz, kaja, fixmbr, iss, velence, elsőbbség, weblapok, augusztus 19, meghajtó, telefon, blog, fűtés, internetkártya, blokkolás, a702, Mio, pudingos lapocskák, letiltás, xperia, minihifi, kezelő felület, gta, vírusellen, finom, számtek, púpos, dönteni, weboldal, médiacenter, megyek, avr, webszerver, sütés, vezeték nélküli, megérkezett, undelete, foglalt, lopás, hub, forrasztás, személyi, rövid, videók, winyó, qr kód, 64bit, kalandpark, vonalkód, halkul, hifi, baromság, multiplayer, paypal, kutya, megszívtam, memphis, játszik, csatlakozás, gyár, mac cím, pénz, benzinkút, w200, ajánlott, panel, fasírt, minden6ó, megrendelni, futár, nehéz, változik, launcpad, elképesztő, beszél, dslr, keverő, sziget, hőmérséklet, szervíz, nyertem, szép, ajtótartó, tetszik, 2008, telepítés, lyuk, sonyericsson, kuglóf, legénybúcsú, family guy, megnéztem, android, oprendszer, kipróbáltam, puding, rosszul számoltam, amerika, elektroportál, megrendeltem, drága, megérkeztünk, hűtés, discovery, megszűnik, véletlen, hülyeség, havasi balázs, elektronika, gyönyörű, bemutató, vásárlás, visszajöttem, firmware, total commander, ssh, pizza, wifi, hódmezővásárhely, dllek, asus, ezresek, sftp, kéményseprő, 1000 darab, hálózat, konfig, szél, reggel, kinéztem, sarokház, usb hub, hangosítás, mobiltelefon, csodálkoztam, könyebb, sertés, tudom mi ez, átaludtuk, xp, prehistorik, okos, lassítva, notebook, raspberrypi, lapocskák, üvegtigris, magnum, windows 7, router, rajka, új szerver, ampervadász, amplifier, ie9, forint, paso, kenyérsütő, nyák, rendelés, jég, zsanér, tavaszi szél, becsaptak, gravitációs vonat, hangos, meló, vide, támogató, ie8, p552w, susogós mackók, kattog, facebook, gomb, kedvenc, isteni, jó történet, kungfu panda, adatbázisok, mocskosság, verzió, nem jött, fekete-fehér, kamion, p750, winamp, fekete, nem nagy durranás, sony xperia, ínycsiklandozó, újítás, titkosítás, utazok, művészete, ic, tv, kemény, x8, tornádó, durva kritika, undorító, alábecsültem, id3, windows gdi, elkó, interspar, rózsaszín kép, világűr, új 200-as, kamu, bios, 1000GB, dr. house, ram, pi3525, lejátszás, kutyámnak macskája, jégkrém, videókimenet, rég, űrhajó, indexek, weblap, fejlesztőpanel, magányos, msp, távoli asztal, vírus, koncert, kockás kép, fekete lyuk, chips, vizet áraszt, translate, sokba került, nestea, hangkártya, direct2d, gépigény, nincs meg, egyszerűség, mobilnethez, elrejtve, mozi, vicces, tönkrement, nosztalgia, toral, pi, hang, idegbaj, mártély, gáz, szerver, cib, ugyanaz, mosógép, levált, baleset, megújítottam, recovery, némulok, videolan, aranyos, zene, kezelés, borzalom, macska, usb, meglepett, elromlott, idegesít, gyors, új kiadás, ellenállás, kuglauf, szavak, agymosás, videó, idő, youtube, hdmi, kapcsolás, tunatic, elment, enter, lóerő, a remény rabjai, hamis, 50 euro, sütemény, mysql, űr, logisztika, tesco, php, nézik, elosztó, evan a mindenható, ékezetek, processzor, notepad++, raktárgazdálkodó, program, képek, c, csupacsipsz, lan, file recovery, bejött, voltam, meleg, mozaik, átverés, lassú, bcm2835, ő ű betűk, netes vásárlás, sd kártya, 32-bit, kici kinai, filmnézés, nyúl, ti, sti, szünet, vers, költözés, kártyaolvasó, geocaching, csere, formázás, édesség, phpmyadmin, haloween, nagy szél, erősítő, nyílászáró, putty, időjárás, fujitsu siemens, filmszínház, cron, beállítás, fotó, rendes, lecsó, egyiptom, tanulok, határőrök, vásároltam, xperia z3, várom, gyorsabb, feryservice.hu, vatera, feltörték, megsül, felismerő, mikrokontroller, szerelés, havasi, reklámadó, kezel, danubius, 64-bit, shrek, ic foglalat, sláger, nem működik, új gép, sony ericsson, pickit, hangom, harmadik, némul, xperia x8, el van találva, kártya, st151, amerikai, uname, ki-be-kapcsol, bicikli, fanta, palacsinta, kész, balázs, olcsó, programozás, túl a sövényen, javítás, fájlvisszaállítás, behringer, ice tea, megettem, megható, jegy, duplázás, eoscard, átvertek, vírusírtó, takarítás, sajtos, petőfi, cookie, san andreas, működik, 350km magas, körtvényes, keres, postás, bankkártya, étlap, explorer, kizárt, eső, magic lantern, visszaállítás, DSLR, magyar, hangosítók, évad, kamera, sim kártya, canon, beatbox, lassabb, húsvét, petőfi zóna, kapcsoló, 40.000, shell, billentyűzet, film, fejlesztés, fedex, használhatatlan, mobil, vírusos, letiltva, kellene, űrhajózás, sftp plugin, fordító, nasa, név, átvert, ingyen, nem gondoltam, vista, recept, animáció, tárhely, galéria, linux, paródia, érdekes, kimenet, kell, ébren, heti hetes, pihen, cicc, szétesett, büdös, feltöltöttem, slimbox, security, hiba, sata, json, pic, ntldr, videó lejátszás, leírás, ha nincs ip, edimax, csips, microsoft.com, új rész, ének, macsek, tányéron, hangyacsapda, EPC3925, túra, áram, soronként regex, malac, internet