Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "bicikli" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

kereső, kém, újítás, 1100d, oprendszer, pi, vásároltam, baromság, dobos, javascript, elektronika, egyiptom, számtek, hálózat, prehistorik, mikrofon, lyuk, chips, erősítő, shrek, 5.1.1, 64-bit, nincs, ssh, angol, sd kártya, hangos, uname, w200, st151, youtube, érintőképernyős, szerelés, sim kártya, vihar, havasi, bemutató, jég, 250gb, hub, elosztó, szerver, eső, nyúl, sftp plugin, ikon, family guy, dumaszínház, szigetelés, kuglóf, xperia, idő, letámadták, simonyi, hangkártya, videó, jó történet, idegbaj, eltűntem, programozás, új 200-as, honlap, kinéztem, autotag, cooltv, reggel, nyeremény, játszik, letiltva, blog, édesség, ntldr, sony xperia, dreamscene, jános vitéz, vnc, fényképezőgép, slimbox, mysql, 40.000, kaland, dönteni, ampervadász, hifi, fanta, tesco, sajt, új rész, feryservice.hu, lassú, discovery, üdítő, siteworx, internet, ébren, megnéztem, meglepett, elkó, számítástechnika, konfig, adó, mosógép, megérkezett, ic, csere, direct2d, ram, amplifier, processzor, minihifi, heti hetes, hangom, rég, nézik, Mio, sti, könnyűgépkezelő, weboldal, mozaik, kellene, total commander, lassabb, vírusos, gyár, cookie, tanulok, velence, feltörték, ajánlott, dr. house, telefon, díszlet, okos, új szerver, tárhely, router, torta, json, xp, rajkafep, magyar, asterix és obelix az olimpián, átaludtuk, parancsikon, béta, internet explorer, benzinkút, videók, túl a sövényen, túra, elromlott, kártyaolvasó, némulok, palacsinta, 1000GB, javítás, mocskosság, hideg, fejlesztőpanel, működik, szépsége, puzzle, cica, vicces, raktárgazdálkodó, érdekes, sütemény, ki-be-kapcsol, puding, oldalak, változik, linux, vonalkód, világűr, sok, megszűnik, 1TB, megrendelni, ő ű betűk, átvert, agymosás, leáll, visszajöttem, weblap, másnaposok, megsül, beugró, 50euro, fűtés, p750, rövid, szétesett, leírás, undelete, pudingos lapocskák, notebook, elrejtve, hdmi, kirándulás, megkukulás, borzalom, átverés, lassítva, vélemény, php, ínycsiklandozó, nagy szél, kinézet, becsaptak, windows, elgondolkodtató, paródia, válogatás, ajtótartó, keres, sláger, kiruccantunk, médiacenter, kattog, gáz, magnum, kockás kép, rádió, sziget, dobos torta, takarítógép, xperia x8, kamion, szavak, takarítás, irtás, directx10, pihen, audio, toral, gyönyörű, megvan, meglepetés, voltam, raspberry pi, undorító, launcpad, lassított, macsek, kizárt, feltöltöttem, kezel, hülyeség, winchester, számítógép, hiba, magic lantern, usb hub, finom, dslr, használhatatlan, csodálkoztam, wifi driver, sarokház, behringer, sokba került, g00gle, susogós mackók, videókimenet, kéményseprő, winyó, haloween, mobilnethez, kimenet, kamu, evan a mindenható, qr kód, vista, ericsson, balázs, harmadik, rózsaszín kép, stúdió, weblapok, módosítás, kína, memphis, android, sony, mhl, jégkrém, költözés, EPC3925, mikrokontroller, texas instruments, p552w, pi3525, fejlesztés, hőmérséklet, edimax, directx, kaja, fedex, ereje, áthelyezés, szervíz, pénz, olcsó, német, nem gondoltam, phpmyadmin, program, posta, kipróbáltam, imádom, reklámadó, facebook, királys, soronként regex, üvegtigris, időjárás, körtvényes, vide, mobil, bcm2835, tetszik, petőfi zóna, hangosítók, szép, felismerő, formázás, netes vásárlás, 2008, elsőbbség, multiplayer, cicc, helyesírás, elmélkedek, tányéron, canon, ic foglalat, húsvét, wpa, durva kritika, a remény rabjai, minden6ó, szilveszter, ftp, utazás, wifi, gyorsabb, galéria, malac, panel, cib, szentes, kártya, személyi, elképesztő, rendelés, sim, xenyx, blokkolás, kompakt, új gép, rendeltem, 32-bit, vásárlás, nestea, c, recovery, san andreas, pro és kontra, kici kinai, tv, megrendeltem, asus, iss, király, 1000 darab, kemény, paso, webszerver, megyek, kamera, DSLR, étlap, meló, tornádó, lan, visszaállítás, internet útlevél, usb, pizza, évad, automata, gps, fordító, rajka, kalandpark, vettem, képtár, keverés, comedy central, beszél, csatlakozás, ie9, animáció, kuglauf, süti, mars tér, ha nincs ip, bankkártya, kész, ti, vírusírtó, raspberrypi, csapás, időzítés, kép, kell, hajtómű, fekete lyuk, vírus, foglalt, kezelő felület, tudom mi ez, telepítés, ház, fery, fotó, ezresek, űrhajózás, petőfi rádió, félrenéztem, windows 7, meleg, titkosítás, nem működik, sajtos, halkul, gomb, lopás, elment, sata, kenyérsütő, lecsó, áram, security, filmszínház, vezeték nélküli, cron, 50 euro, új verzió, busz, firmware, shell, űr, van-nincs, nasa, sertés, megújítottam, nincs meg, videolan, legénybúcsú, avr, hangyák, sebesség, hang, kungfu panda, bejött, fertőzés, határőrök, nyertem, ie8, meghajtó, aktiválás, sztrájk, zene, ugyanaz, translate, gta, várom, tönkrement, ingyen, geocaching, wireless, logisztika, internetkártya, explorer, rendes, nem nagy durranás, feladatod, fekete-fehér, majdnem, új kiadás, véletlen, vizsga, zoom, sonyericsson, bios, forrasztás, gyors, amerikai, undo, ice tea, név, skála, lóerő, némul, vatera, kaspersky, mobiltelefon, glasstiger, el van találva, macska, kikapcsolták, hamis, indexek, internet security, ellenállás, fujitsu siemens, okostelefon, hűtés, kedvenc, delphi, hibás, amerika, house, nyílászáró, baleset, sftp, 32bit, sony ericsson, kezelés, egyszerűség, nem jött, hangosítás, kapcsolás, nosztalgia, bütyök csárda, jegy, mr2, enter, karakterkódolás, szél, postás, büdös, hozzászólások, koncert, kutyámnak macskája, microsoft.com, űrhajó, megható, felismertem, reklám, fekete, vizet áraszt, targonca, ékezetek, levált, mac cím, sütés, fasírt, showder klub, megettem, adatvesztés, videó lejátszás, hangyacsapda, bicikli, vírusellen, értesítő, átalakul, fájlvisszaállítás, aranyos, home premium, karácsony, beállítás, bővítés, drága, szünet, rombolás, gépigény, msn, eoscard, putty, keverő, csupacsipsz, 891,-Ft, kaptam, recept, 350km magas, rosszul számoltam, szelet, kezelő, forint, átvertek, púpos, vtsoftware, rosszalkodik, raspberry, szeged, havasi balázs, csips, pic, admin felület, notepad++, fixmbr, új funkció, támogató, beatbox, tracklist, letiltás, szerintem, azonosítás, id3, gravitációs vonat, paypal, kutya, játék, mártély, kapcsoló, távoli asztal, petőfi, tunatic, xperia z3, nagyon nagy, driver, hódmezővásárhely, nyák, könyebb, spam, msp, verzió, megérkeztünk, nagyfesz, mozi, ének, dllek, vlc, víz, file recovery, danubius, 64bit, interspar, újdonság, lapocskák, x8, alábecsültem, billentyűzet, isteni, tv műsor, film, tanfolyam, művészete, duplázás, feltörés, máv, augusztus 19, elektroportál, utazok, a702, veszélyes, pickit, tavaszi szél, windows gdi, lcd, vers, lejátszás, adatbázisok, extundelete, filmnézés, futár, dos, képek, borzalmas, túlzás, wolfeinstein, nehéz, magányos, idegesít, tőlem szedték, örültem, véletlen-e, megszívtam, winamp, google, zsanér, megnézem