Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

processzor, meleg, hdmi, megvan, amerikai, vizet áraszt, beatbox, lcd, sony, válogatás, elromlott, hangosítás, recept, kungfu panda, durva kritika, fertőzés, ébren, keverő, mysql, ie9, újdonság, security, kellene, indexek, videók, st151, nehéz, reklámadó, pic, átverés, launcpad, kezelő felület, jó történet, program, ezresek, multiplayer, kipróbáltam, kamion, csupacsipsz, vicces, megható, nem jött, netes vásárlás, kuglauf, kész, macsek, macska, feltörés, stúdió, hangkártya, ikon, megyek, ssh, kimenet, nincs, személyi, eoscard, leáll, heti hetes, dobos torta, újítás, san andreas, helyesírás, sajtos, rövid, ic, megrendelni, translate, évad, keres, paródia, megrendeltem, elrejtve, vírusellen, időzítés, karakterkódolás, van-nincs, wifi, 50 euro, körtvényes, pi, posta, gravitációs vonat, kalandpark, feryservice.hu, ie8, tornádó, 891,-Ft, ékezetek, zsanér, félrenéztem, kezelő, átaludtuk, usb hub, ericsson, sertés, family guy, wifi driver, sütés, elosztó, nagy szél, hamis, firmware, chips, átalakul, beállítás, legénybúcsú, videókimenet, lassítva, működik, lejátszás, putty, rádió, mac cím, kereső, asus, foglalt, xp, vnc, magyar, mobilnethez, google, puzzle, velence, vírus, mozi, német, kenyérsütő, érintőképernyős, irtás, DSLR, hódmezővásárhely, amerika, új rész, 40.000, id3, weblap, baromság, kinézet, feladatod, királys, megnézem, csodálkoztam, siteworx, képek, tavaszi szél, 1000 darab, fixmbr, ha nincs ip, phpmyadmin, felismertem, szentes, sokba került, qr kód, lan, szépsége, winchester, directx, letámadták, kikapcsolták, okostelefon, kamu, vélemény, kapcsoló, kompakt, hiba, vtsoftware, kiruccantunk, nem működik, cookie, mobiltelefon, sarokház, letiltva, iss, soronként regex, ugyanaz, hőmérséklet, borzalom, változik, total commander, internetkártya, panel, sata, hangom, torta, hub, hangosítók, undo, név, kém, danubius, notebook, bejött, nyák, pi3525, w200, dslr, verzió, tanulok, 5.1.1, titkosítás, programozás, módosítás, víz, kapcsolás, nincs meg, cicc, púpos, edimax, művészete, szelet, harmadik, ínycsiklandozó, játék, idegbaj, nestea, dobos, csapás, puding, új kiadás, sd kártya, véletlen, rendeltem, átvert, augusztus 19, elkó, enter, gyönyörű, blog, petőfi rádió, elképesztő, űr, hülyeség, usb, cooltv, ice tea, youtube, hibás, számtek, fűtés, koncert, kattog, konfig, driver, microsoft.com, üvegtigris, comedy central, vonalkód, feltöltöttem, vatera, túl a sövényen, gyors, x8, egyiptom, oprendszer, vírusírtó, discovery, internet explorer, msp, távoli asztal, adatvesztés, kamera, leírás, képtár, okos, meghajtó, költözés, dönteni, bcm2835, pudingos lapocskák, interspar, 64bit, windows 7, gomb, vista, erősítő, sim, uname, sebesség, egyszerűség, jég, vide, reggel, pénz, nagyfesz, json, hűtés, amplifier, webszerver, dr. house, gépigény, kártya, el van találva, honlap, directx10, internet útlevél, tárhely, behringer, hangos, kína, fekete, ellenállás, szerelés, szerver, explorer, susogós mackók, bankkártya, kinéztem, tányéron, visszajöttem, sláger, simonyi, xperia x8, gáz, g00gle, mocskosság, tracklist, áthelyezés, shrek, c, videó, pickit, hajtómű, videolan, glasstiger, visszaállítás, jegy, filmnézés, elment, rég, hangyák, rosszul számoltam, tunatic, kemény, szép, másnaposok, palacsinta, sftp, tönkrement, szétesett, bicikli, film, toral, csatlakozás, üdítő, dumaszínház, avr, lóerő, recovery, kéményseprő, windows gdi, elmélkedek, EPC3925, lecsó, tv, logisztika, asterix és obelix az olimpián, ampervadász, cica, p552w, forint, a702, a remény rabjai, pihen, ház, msn, király, imádom, 2008, húsvét, elektronika, galéria, mr2, rózsaszín kép, raktárgazdálkodó, ajtótartó, magányos, mobil, kirándulás, tetszik, vírusos, könnyűgépkezelő, telefon, magnum, ingyen, sti, havasi balázs, petőfi, letiltás, tőlem szedték, béta, Mio, médiacenter, formázás, finom, telepítés, büdös, rajkafep, showder klub, máv, canon, raspberry pi, játszik, vásárlás, csere, véletlen-e, űrhajó, wolfeinstein, admin felület, időjárás, hideg, nagyon nagy, rendelés, csips, slimbox, sftp plugin, használhatatlan, idegesít, winamp, lyuk, adatbázisok, édesség, túlzás, javítás, paso, php, felismerő, 32bit, megszívtam, ti, fordító, kell, dllek, olcsó, mhl, ram, elektroportál, parancsikon, hang, agymosás, sütemény, minden6ó, aranyos, mars tér, billentyűzet, kezelés, ének, kizárt, sonyericsson, skála, süti, áram, hifi, audio, xperia z3, kuglóf, könyebb, szeged, rendes, bővítés, fery, havasi, fejlesztőpanel, lassított, kockás kép, új funkció, nasa, hangyacsapda, értesítő, animáció, extundelete, postás, fényképezőgép, lassabb, zene, kép, isteni, xperia, raspberry, némul, sztrájk, meglepetés, megérkezett, megnéztem, kaja, veszélyes, gyár, sim kártya, vezeték nélküli, filmszínház, xenyx, android, fotó, ő ű betűk, notepad++, mártély, kártyaolvasó, blokkolás, ftp, túra, rosszalkodik, jános vitéz, kaland, futár, vers, gyorsabb, haloween, angol, azonosítás, borzalmas, megérkeztünk, oldalak, p750, internet security, tesco, home premium, átvertek, bios, fekete lyuk, kutya, keverés, várom, új verzió, busz, file recovery, étlap, nyeremény, drága, sajt, űrhajózás, karácsony, raspberrypi, szél, világűr, geocaching, gta, javascript, számítógép, eső, gps, kutyámnak macskája, vihar, sony ericsson, megszűnik, kaspersky, targonca, kici kinai, fejlesztés, mozaik, magic lantern, sziget, elgondolkodtató, megújítottam, shell, memphis, megsül, támogató, 250gb, határőrök, levált, adó, kezel, dreamscene, kedvenc, ntldr, sok, paypal, meló, vettem, vásároltam, takarítógép, undorító, wireless, undelete, megkukulás, house, fedex, bütyök csárda, érdekes, utazás, petőfi zóna, fekete-fehér, tv műsor, hozzászólások, szünet, aktiválás, nyílászáró, 350km magas, cron, mosógép, minihifi, spam, nyertem, benzinkút, automata, duplázás, videó lejátszás, malac, alábecsültem, balázs, utazok, fanta, bemutató, 1100d, vizsga, fájlvisszaállítás, weblapok, eltűntem, 1000GB, zoom, vlc, új gép, szerintem, új szerver, beugró, linux, majdnem, texas instruments, pro és kontra, dos, 50euro, takarítás, wpa, tanfolyam, jégkrém, nosztalgia, számítástechnika, sony xperia, internet, baleset, becsaptak, kaptam, evan a mindenható, fujitsu siemens, örültem, megettem, elsőbbség, meglepett, szavak, facebook, díszlet, voltam, feltörték, forrasztás, nem nagy durranás, tudom mi ez, prehistorik, ajánlott, szigetelés, weboldal, cib, winyó, szilveszter, autotag, mikrokontroller, delphi, ereje, lapocskák, lassú, 64-bit, halkul, 32-bit, nyúl, beszél, nem gondoltam, ki-be-kapcsol, szervíz, hálózat, reklám, pizza, rajka, idő, rombolás, mikrofon, router, új 200-as, nézik, windows, ic foglalat, fasírt, lopás, némulok, 1TB, direct2d