Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 1x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

tanulok, csodálkoztam, gravitációs vonat, 1100d, kockás kép, vizet áraszt, fedex, meglepett, átalakul, rég, leírás, sláger, fekete-fehér, tárhely, petőfi, érdekes, művészete, fasírt, cookie, telepítés, időzítés, fordító, szervíz, processzor, file recovery, levált, elkó, megkukulás, lassú, másnaposok, blokkolás, spam, sajtos, kéményseprő, ajtótartó, pi, paso, windows gdi, szünet, csips, raspberry pi, videó, ssh, elsőbbség, internetkártya, új szerver, megszívtam, simonyi, beszél, utazok, kamion, számtek, kezelő felület, meleg, könnyűgépkezelő, érintőképernyős, megettem, kimenet, verzió, beugró, képtár, német, 32bit, videókimenet, nézik, susogós mackók, gépigény, gyors, elment, hideg, bővítés, tracklist, nasa, isteni, recept, hőmérséklet, irtás, 64-bit, vezeték nélküli, amerika, videók, lcd, ház, konfig, msn, vlc, nagy szél, hangosítók, örültem, raspberrypi, évad, launcpad, internet explorer, hangosítás, edimax, új 200-as, kinéztem, ie8, fujitsu siemens, bankkártya, mosógép, sütés, ének, puding, beállítás, oprendszer, megrendelni, magnum, 32-bit, szentes, amerikai, behringer, magányos, édesség, hamis, hifi, sony ericsson, voltam, tőlem szedték, alábecsültem, kedvenc, módosítás, geocaching, pihen, ampervadász, víz, elrejtve, feryservice.hu, lassítva, vettem, máv, csatlakozás, tv műsor, ntldr, jégkrém, idegesít, költözés, skála, ellenállás, wifi, megrendeltem, ínycsiklandozó, raspberry, a702, javascript, sziget, danubius, extundelete, nestea, st151, mikrokontroller, netes vásárlás, ő ű betűk, elgondolkodtató, sonyericsson, könyebb, lóerő, vtsoftware, nyertem, malac, pickit, foglalt, bios, linux, firmware, iss, pic, csupacsipsz, drága, vicces, megható, nem nagy durranás, koncert, 64bit, rajkafep, home premium, 1000 darab, megújítottam, várom, qr kód, használhatatlan, duplázás, világűr, DSLR, új kiadás, név, borzalom, rövid, gáz, vírusellen, tudom mi ez, ie9, undelete, azonosítás, ericsson, texas instruments, átverés, új funkció, szél, ki-be-kapcsol, nosztalgia, aranyos, nyúl, kell, pizza, keverő, filmszínház, elektronika, kizárt, áthelyezés, mozaik, xenyx, videolan, jó történet, direct2d, chips, sti, kutyámnak macskája, usb hub, shell, enter, fotó, némulok, kipróbáltam, program, notebook, újítás, asterix és obelix az olimpián, torta, erősítő, véletlen-e, tv, baromság, visszajöttem, lecsó, agymosás, sarokház, dos, támogató, security, 250gb, 40.000, videó lejátszás, egyiptom, EPC3925, idő, avr, lapocskák, kirándulás, gta, tanfolyam, sebesség, legénybúcsú, hdmi, felismerő, 50euro, directx, mac cím, játszik, x8, okostelefon, facebook, pénz, ikon, ezresek, működik, programozás, képek, szeged, petőfi zóna, benzinkút, adatbázisok, kici kinai, takarítógép, wpa, vizsga, directx10, haloween, winyó, delphi, tavaszi szél, recovery, üvegtigris, vnc, id3, minihifi, étlap, púpos, winamp, személyi, nyílászáró, meló, halkul, reklám, harmadik, vers, telefon, animáció, msp, ereje, pudingos lapocskák, fekete lyuk, weblapok, futár, van-nincs, sajt, leáll, hangyák, indexek, pro és kontra, mártély, megnézem, stúdió, beatbox, fertőzés, kattog, filmnézés, tornádó, ti, szelet, vírus, uname, hangkártya, dumaszínház, reggel, fixmbr, cib, fájlvisszaállítás, havasi, durva kritika, visszaállítás, slimbox, reklámadó, kaptam, putty, sim kártya, szétesett, kártya, sok, nincs, kereső, borzalmas, pi3525, angol, feladatod, ingyen, 5.1.1, kész, mysql, undorító, explorer, átvertek, augusztus 19, macska, kaland, királys, eső, rombolás, karácsony, hub, feltöltöttem, 350km magas, sftp plugin, windows, kaspersky, űrhajó, sony, vírusos, eltűntem, sata, ébren, galéria, hangos, kiruccantunk, xperia, 2008, heti hetes, kemény, csapás, számítástechnika, süti, lassabb, rajka, internet útlevél, új gép, jános vitéz, adó, lan, microsoft.com, honlap, kutya, karakterkódolás, san andreas, tányéron, busz, bejött, undo, p750, elromlott, targonca, nagyon nagy, dr. house, mobil, vírusírtó, billentyűzet, 1TB, megsül, hülyeség, el van találva, űr, toral, rendes, zoom, kép, kezelés, magic lantern, zene, értesítő, médiacenter, dreamscene, hajtómű, fekete, hibás, ugyanaz, forrasztás, zsanér, router, megszűnik, titkosítás, meglepetés, house, eoscard, tetszik, cron, Mio, palacsinta, szerver, határőrök, comedy central, felismertem, google, vásároltam, túlzás, g00gle, átaludtuk, memphis, mocskosság, lopás, áram, c, minden6ó, letiltás, ice tea, kapcsoló, gyorsabb, letiltva, szerelés, 50 euro, rosszul számoltam, translate, paypal, nehéz, json, fery, új verzió, nem gondoltam, takarítás, kellene, audio, baleset, havasi balázs, némul, sertés, tunatic, bcm2835, béta, amplifier, dllek, prehistorik, vihar, oldalak, windows 7, wireless, szépsége, szerintem, php, nyeremény, egyszerűség, cica, megyek, sztrájk, xp, kompakt, túra, félrenéztem, okos, android, admin felület, gps, vonalkód, fűtés, kamera, p552w, fényképezőgép, vatera, weblap, nincs meg, fejlesztés, megvan, távoli asztal, autotag, sütemény, puzzle, youtube, változik, mars tér, nem jött, üdítő, kikapcsolták, király, rádió, internet, mozi, kinézet, becsaptak, sd kártya, kungfu panda, dönteni, asus, petőfi rádió, webszerver, driver, interspar, kína, szilveszter, usb, macsek, mhl, szigetelés, elektroportál, hódmezővásárhely, rózsaszín kép, a remény rabjai, hűtés, büdös, forint, nyák, imádom, rendeltem, tönkrement, sim, canon, internet security, posta, aktiválás, letámadták, automata, számítógép, mobiltelefon, kalandpark, elmélkedek, ékezetek, glasstiger, vélemény, vide, véletlen, parancsikon, jég, kamu, paródia, kém, csere, nagyfesz, nem működik, bemutató, total commander, olcsó, postás, weboldal, elképesztő, megérkezett, hálózat, bütyök csárda, cooltv, ftp, majdnem, fanta, vista, körtvényes, mikrofon, válogatás, mr2, túl a sövényen, gomb, ic foglalat, rosszalkodik, fejlesztőpanel, shrek, magyar, hang, family guy, javítás, jegy, meghajtó, cicc, phpmyadmin, mobilnethez, w200, formázás, balázs, ic, lyuk, kártyaolvasó, ha nincs ip, multiplayer, lejátszás, dslr, 891,-Ft, notepad++, űrhajózás, kuglauf, kaja, kuglóf, lassított, xperia z3, sftp, hozzászólások, keres, winchester, vásárlás, sokba került, hangom, velence, időjárás, ajánlott, sony xperia, kenyérsütő, finom, újdonság, raktárgazdálkodó, showder klub, wifi driver, keverés, hiba, 1000GB, helyesírás, gyár, utazás, feltörés, rendelés, feltörték, logisztika, evan a mindenható, megnéztem, ram, veszélyes, xperia x8, panel, új rész, wolfeinstein, film, dobos torta, elosztó, kapcsolás, díszlet, játék, dobos, discovery, blog, kezel, szép, átvert, szavak, idegbaj, gyönyörű, siteworx, tesco, kezelő, adatvesztés, húsvét, soronként regex, megérkeztünk, bicikli, hangyacsapda