Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

idegesít, mobiltelefon, kaspersky, beatbox, cib, megszívtam, átvert, érintőképernyős, baromság, fedex, megvan, voltam, nyílászáró, p750, nyeremény, hódmezővásárhely, meglepetés, mikrokontroller, telefon, xperia z3, ugyanaz, bővítés, galéria, ínycsiklandozó, ti, recept, elromlott, multiplayer, tesco, router, kell, hálózat, winchester, karakterkódolás, hangosítás, videó, módosítás, szigetelés, winyó, kellene, fejlesztőpanel, json, bankkártya, csere, vihar, ram, hangom, elektronika, keres, animáció, 350km magas, internet security, hub, űrhajó, kirándulás, határőrök, postás, pi, qr kód, rajkafep, kaland, könnyűgépkezelő, örültem, olcsó, ericsson, pi3525, mocskosság, comedy central, szelet, puzzle, film, fery, windows 7, indexek, directx, keverő, mhl, lyuk, internetkártya, fertőzés, tanfolyam, 32-bit, takarítógép, keverés, ház, lecsó, név, vonalkód, édesség, adó, foglalt, targonca, némulok, windows gdi, mikrofon, vírusellen, megszűnik, elrejtve, bemutató, feryservice.hu, weblapok, sajtos, ampervadász, ajánlott, félrenéztem, phpmyadmin, vlc, tavaszi szél, ellenállás, el van találva, dslr, űrhajózás, halkul, susogós mackók, vírusos, szétesett, msp, gps, megkukulás, videók, takarítás, malac, fájlvisszaállítás, posta, kutya, személyi, hajtómű, bcm2835, nyúl, rendeltem, feltörés, raktárgazdálkodó, pickit, ereje, oldalak, felismertem, képtár, isteni, aranyos, bejött, elsőbbség, királys, asterix és obelix az olimpián, audio, aktiválás, konfig, weboldal, mr2, firmware, ie9, mars tér, nagy szél, fényképezőgép, sim, raspberry, autotag, google, hdmi, véletlen, hamis, benzinkút, kiruccantunk, filmnézés, augusztus 19, shrek, csodálkoztam, parancsikon, xenyx, kamion, működik, a702, interspar, megrendeltem, új funkció, felismerő, mozaik, kezelés, béta, alábecsültem, magic lantern, szilveszter, DSLR, rendes, német, új verzió, 1000GB, megsül, kedvenc, forint, gta, gáz, lassabb, kungfu panda, putty, dobos, kapcsolás, canon, havasi, ice tea, gravitációs vonat, kuglauf, 1100d, recovery, sd kártya, kész, c, megújítottam, balázs, kártya, szerintem, víz, videolan, átaludtuk, internet útlevél, Mio, hibás, tunatic, kezel, pudingos lapocskák, gyorsabb, undelete, discovery, iss, sláger, glasstiger, windows, torta, csupacsipsz, ébren, tetszik, megettem, véletlen-e, ingyen, weblap, áram, üdítő, évad, dumaszínház, eltűntem, időzítés, túlzás, borzalom, wolfeinstein, egyszerűség, paso, adatbázisok, süti, lóerő, xp, winamp, sftp, díszlet, borzalmas, vicces, vizsga, szépsége, processzor, veszélyes, sony xperia, elgondolkodtató, megható, petőfi rádió, jég, paródia, haloween, sim kártya, szerelés, ie8, gomb, vide, szervíz, nem nagy durranás, kinéztem, mozi, rosszalkodik, jegy, némul, webszerver, van-nincs, usb hub, meló, világűr, kép, baleset, ékezetek, sony, sajt, 5.1.1, admin felület, számtek, undo, futár, kutyámnak macskája, hiba, zene, nem gondoltam, sti, majdnem, fekete, notebook, leírás, gyönyörű, okos, médiacenter, youtube, megrendelni, beszél, hűtés, memphis, bios, üvegtigris, jános vitéz, heti hetes, irtás, könyebb, megérkeztünk, vírus, notepad++, mártély, family guy, internet, eoscard, wireless, ének, verzió, tárhely, finom, kapcsoló, kamera, erősítő, mosógép, geocaching, cron, nézik, 1TB, cicc, a remény rabjai, időjárás, raspberry pi, vélemény, okostelefon, soronként regex, 891,-Ft, kizárt, petőfi zóna, ha nincs ip, kuglóf, dos, rajka, fotó, fejlesztés, lassítva, ő ű betűk, király, explorer, w200, nosztalgia, kikapcsolták, videókimenet, programozás, új rész, lan, texas instruments, képek, undorító, meghajtó, pro és kontra, szép, szünet, zoom, lassított, kártyaolvasó, használhatatlan, dllek, hőmérséklet, mobil, ic foglalat, videó lejátszás, asus, duplázás, 1000 darab, sebesség, dr. house, púpos, meleg, kína, san andreas, feltörték, nehéz, fujitsu siemens, ezresek, szél, várom, kalandpark, ntldr, szeged, rózsaszín kép, költözés, sertés, szerver, túl a sövényen, koncert, kimenet, simonyi, feladatod, bütyök csárda, megérkezett, rendelés, beugró, vezeték nélküli, sarokház, húsvét, program, kinézet, dönteni, vettem, ftp, 2008, magányos, hifi, 64-bit, amerikai, kici kinai, linux, számítógép, ic, másnaposok, vatera, mysql, angol, gyár, művészete, fixmbr, sztrájk, pizza, rosszul számoltam, telepítés, kompakt, hideg, új gép, microsoft.com, launcpad, rombolás, eső, hozzászólások, tv műsor, forrasztás, szentes, hangyák, támogató, vásároltam, tudom mi ez, netes vásárlás, billentyűzet, sonyericsson, gépigény, rövid, elektroportál, elkó, EPC3925, vers, pihen, panel, fekete-fehér, csapás, nem jött, minihifi, uname, leáll, home premium, shell, lejátszás, hangkártya, fordító, dreamscene, kockás kép, zsanér, busz, étlap, űr, válogatás, sony ericsson, 40.000, nyák, minden6ó, danubius, utazás, új szerver, 50 euro, lassú, pic, puding, nagyfesz, újdonság, durva kritika, delphi, szavak, vizet áraszt, macsek, fanta, körtvényes, xperia, kemény, st151, nincs meg, tracklist, cooltv, nyertem, vírusírtó, adatvesztés, játszik, elment, reklámadó, tőlem szedték, siteworx, visszaállítás, rég, x8, új kiadás, extundelete, átverés, amplifier, kamu, driver, 32bit, beállítás, túra, hangosítók, harmadik, kenyérsütő, xperia x8, hangyacsapda, tönkrement, sftp plugin, tv, imádom, máv, vtsoftware, vnc, megnéztem, file recovery, ki-be-kapcsol, reklám, sütemény, gyors, stúdió, levált, spam, palacsinta, letámadták, directx10, bicikli, mac cím, titkosítás, hang, javítás, logisztika, toral, dobos torta, cookie, fasírt, egyiptom, fekete lyuk, karácsony, honlap, elképesztő, edimax, ssh, facebook, raspberrypi, változik, idő, sziget, magnum, jégkrém, lapocskák, blokkolás, 50euro, rádió, formázás, msn, átalakul, g00gle, tányéron, idegbaj, hülyeség, macska, kipróbáltam, értesítő, automata, pénz, reggel, sata, sokba került, áthelyezés, kém, p552w, vásárlás, meglepett, lcd, tornádó, amerika, érdekes, nestea, prehistorik, wifi, kereső, php, wpa, megyek, távoli asztal, tanulok, havasi balázs, android, csips, kéményseprő, újítás, avr, letiltva, vista, id3, kezelő, security, javascript, sok, oprendszer, becsaptak, chips, hangos, skála, filmszínház, utazok, velence, paypal, csatlakozás, evan a mindenható, enter, kattog, showder klub, fűtés, elmélkedek, kaja, ikon, usb, megnézem, jó történet, agymosás, behringer, blog, elosztó, kaptam, visszajöttem, mobilnethez, nagyon nagy, house, direct2d, 250gb, új 200-as, átvertek, játék, wifi driver, helyesírás, számítástechnika, feltöltöttem, lopás, cica, nincs, büdös, petőfi, ajtótartó, sütés, translate, magyar, nem működik, legénybúcsú, drága, azonosítás, kezelő felület, letiltás, total commander, slimbox, nasa, 64bit, internet explorer