Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 2x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

kártya, használhatatlan, okostelefon, kici kinai, kuglóf, vásárlás, extundelete, putty, sebesség, új 200-as, ereje, nincs meg, hangosítás, rajka, lyuk, edimax, elosztó, windows gdi, átvert, sziget, béta, magányos, hangom, home premium, elektroportál, mobil, dobos torta, oldalak, sony xperia, okos, harmadik, javascript, megható, értesítő, időjárás, blog, lassítva, house, vicces, mac cím, blokkolás, notebook, sonyericsson, kész, directx, örültem, hajtómű, delphi, letiltva, ikon, formázás, magnum, discovery, galéria, cron, parancsikon, gta, hálózat, minden6ó, félrenéztem, jégkrém, mikrofon, tavaszi szél, kompakt, feladatod, internet, borzalmas, skála, billentyűzet, hibás, ntldr, ének, kezelés, xperia, vtsoftware, msn, directx10, rosszul számoltam, slimbox, feltörték, szigetelés, torta, kalandpark, amerikai, szél, cica, rég, költözés, rádió, shell, ház, hűtés, mysql, képtár, el van találva, cib, velence, hifi, feryservice.hu, ébren, lassított, csere, raspberry, sokba került, elmélkedek, baleset, számítástechnika, újítás, ő ű betűk, kutya, körtvényes, számítógép, sata, ic foglalat, tetszik, megszűnik, logisztika, jó történet, becsaptak, fejlesztés, kamera, showder klub, kamion, felismertem, rózsaszín kép, 50 euro, ellenállás, nyeremény, azonosítás, szerelés, hangyacsapda, ínycsiklandozó, kezelő felület, gáz, szentes, automata, kellene, gyönyörű, enter, játszik, paso, új rész, nyák, ha nincs ip, név, reklám, mars tér, csodálkoztam, gravitációs vonat, hülyeség, médiacenter, új verzió, spam, kártyaolvasó, nem nagy durranás, palacsinta, elektronika, válogatás, dos, nagy szél, víz, geocaching, vide, hiba, 1000 darab, áram, veszélyes, sony ericsson, világűr, pro és kontra, üvegtigris, gyorsabb, időzítés, admin felület, xperia z3, nem gondoltam, pihen, susogós mackók, memphis, ezresek, json, vírus, hideg, művészete, verzió, havasi, internet security, videók, kipróbáltam, mikrokontroller, szerver, nincs, macska, megrendelni, vizet áraszt, raktárgazdálkodó, karácsony, idő, majdnem, fejlesztőpanel, internet explorer, tesco, hamis, petőfi rádió, lejátszás, fűtés, máv, sony, imádom, bejött, kéményseprő, megyek, rövid, rendes, szelet, sd kártya, zsanér, hangos, tárhely, dr. house, fery, xperia x8, amplifier, fekete-fehér, vatera, másnaposok, adó, fixmbr, audio, p750, sarokház, bios, hd, malac, leírás, nem jött, némulok, 1000GB, elromlott, 891,-Ft, puzzle, rajkafep, szünet, ssh, vers, elgondolkodtató, üdítő, autotag, kell, stúdió, winamp, jegy, díszlet, reklámadó, direct2d, filmszínház, targonca, csips, duplázás, javítás, 5.1.1, kaptam, kína, felismerő, megnéztem, büdös, interspar, letámadták, tudom mi ez, isteni, hódmezővásárhely, weblap, w200, vírusellen, régen, elsőbbség, petőfi zóna, megújítottam, takarítógép, asus, wpa, nehéz, finom, gomb, sftp, keverő, multiplayer, 64-bit, sláger, működik, panel, vlc, nosztalgia, EPC3925, játék, púpos, eoscard, aktiválás, texas instruments, launcpad, canon, programozás, vásároltam, beugró, fanta, vettem, prehistorik, nagyon nagy, nem működik, megrendeltem, uname, recovery, 32bit, túl a sövényen, siteworx, mozi, foglalt, 50euro, áthelyezés, family guy, német, kikapcsolták, meglepetés, szőrtelenítő, bemutató, ajánlott, nyílászáró, fájlvisszaállítás, g00gle, szép, szétesett, szépsége, hub, hangyák, bővítés, fekete lyuk, 64bit, személyi, balázs, kezel, haloween, Mio, keres, xp, forrasztás, google, távoli asztal, borzalom, winchester, tv, újdonság, karakterkódolás, bankkártya, hdmi, szavak, a702, petőfi, határőrök, 350km magas, kaland, hangosítók, vista, elkó, olcsó, ajtótartó, elrejtve, windows, aranyos, szerintem, túra, raspberry pi, ampervadász, sti, minihifi, nasa, microsoft.com, új funkció, wolfeinstein, hangkártya, phpmyadmin, évad, királys, megkukulás, kenyérsütő, számtek, megnézem, letöltő, usb, ékezetek, bcm2835, undo, 1100d, lan, gps, nyúl, idegbaj, c, avr, meló, könyebb, konfig, sftp plugin, san andreas, csapás, hozzászólások, mr2, kirándulás, danubius, takarítás, sajtos, augusztus 19, ericsson, van-nincs, érdekes, pickit, ram, könnyűgépkezelő, eltűntem, drága, toral, szilveszter, behringer, magyar, meghajtó, videó, 1TB, kuglauf, némul, asterix és obelix az olimpián, file recovery, st151, facebook, adatvesztés, elment, utazok, tornádó, rendelés, visszajöttem, csatlakozás, véletlen, dslr, meleg, total commander, kizárt, android, édesség, filmnézés, megszívtam, űrhajó, 32-bit, fujitsu siemens, heti hetes, xenyx, kimenet, húsvét, videókimenet, keverés, kutyámnak macskája, kemény, puding, szeged, mártély, kaspersky, lopás, letöltés, x8, evan a mindenható, étlap, kattog, megérkeztünk, vizsga, leáll, raspberrypi, cooltv, kiruccantunk, űr, postás, pudingos lapocskák, rosszalkodik, linux, indexek, futár, változik, firmware, tőlem szedték, idegesít, forint, kockás kép, módosítás, tunatic, recept, sütés, telepítés, qr kód, p552w, vnc, pic, oprendszer, dobos, tönkrement, ki-be-kapcsol, ie8, 2008, tányéron, támogató, utazás, kamu, feltörés, iss, levált, süti, zene, cicc, megérkezett, véletlen-e, visszaállítás, fotó, telefon, msp, lcd, új kiadás, amerika, egyiptom, mozaik, security, simonyi, nyertem, busz, ingyen, tv műsor, rombolás, bicikli, titkosítás, szervíz, php, sajt, sok, pizza, ice tea, reggel, űrhajózás, pi, ic, erősítő, vélemény, , dönteni, internetkártya, képek, vezeték nélküli, sim, eső, vírusos, paypal, weboldal, posta, kungfu panda, tanfolyam, notepad++, mobilnethez, 40.000, rendeltem, kedvenc, winyó, chips, lecsó, gépigény, lassú, alábecsültem, dreamscene, kinéztem, legénybúcsú, dllek, baromság, wireless, shrek, ti, beállítás, macsek, letiltás, új gép, 250gb, hang, vírusírtó, lóerő, veet, sertés, érintőképernyős, elképesztő, voltam, router, kaja, ie9, vonalkód, mosógép, egyszerűség, átaludtuk, mocskosság, durva kritika, tanulok, pi3525, wifi, animáció, várom, kereső, jég, koncert, fasírt, videolan, vihar, sütemény, nézik, honlap, adatbázisok, angol, undorító, meglepett, ugyanaz, dumaszínház, megettem, mobiltelefon, pénz, havasi balázs, wifi driver, mhl, lapocskák, túlzás, id3, gyors, magic lantern, kapcsoló, átvertek, fekete, átalakul, videó lejátszás, cookie, weblapok, gyár, fényképezőgép, explorer, új szerver, kapcsolás, a remény rabjai, kinézet, jános vitéz, agymosás, csupacsipsz, youtube, processzor, kém, translate, kép, soronként regex, nagyfesz, beatbox, comedy central, tracklist, átverés, beszél, nestea, webszerver, glasstiger, film, férfiaknak, megvan, feltöltöttem, lassabb, zoom, helyesírás, sim kártya, ftp, undelete, usb hub, fordító, paródia, fedex, irtás, netes vásárlás, hőmérséklet, sztrájk, halkul, megsül, driver, bütyök csárda, kezelő, program, DSLR, internet útlevél, király, benzinkút, windows 7, fertőzés, frissítés