Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

nosztalgia, durva kritika, várom, kamu, extundelete, asus, karácsony, fertőzés, slimbox, cron, idegbaj, javítás, szépsége, 64-bit, eltűntem, játszik, showder klub, canon, vásárlás, frissítés, kép, lan, módosítás, kész, pic, túlzás, sd kártya, autotag, videó lejátszás, family guy, tracklist, filmszínház, szerelés, képtár, kéményseprő, nyertem, voltam, letöltő, 1000 darab, fasírt, áthelyezés, winamp, 5.1.1, vásároltam, díszlet, tárhely, adatvesztés, nagy szél, lóerő, meglepett, van-nincs, gáz, heti hetes, kaspersky, hangyacsapda, jégkrém, hub, recept, elkó, gyár, német, kipróbáltam, fedex, visszaállítás, geocaching, ftp, idegesít, némul, ram, elgondolkodtató, ellenállás, halkul, hozzászólások, reklám, rövid, fanta, internetkártya, megszűnik, beatbox, süti, wireless, pro és kontra, hangosítás, kezel, ajánlott, house, zoom, cicc, kockás kép, nem jött, mosógép, petőfi zóna, mhl, helyesírás, elsőbbség, ie9, gta, program, kezelő, kizárt, dumaszínház, winchester, édesség, megszívtam, 1TB, hálózat, vnc, majdnem, rosszalkodik, drága, játék, php, kuglauf, sajtos, skála, vírusos, billentyűzet, képek, kici kinai, programozás, nem nagy durranás, recovery, sftp, csupacsipsz, használhatatlan, időjárás, mocskosság, egyszerűség, filmnézés, panel, tönkrement, sütés, megettem, fotó, soronként regex, postás, gomb, uname, internet, ic foglalat, internet explorer, xp, kína, nézik, directx10, jó történet, fűtés, lassabb, körtvényes, olcsó, megújítottam, baleset, elromlott, petőfi, aranyos, vezeték nélküli, xperia z3, wifi driver, támogató, elektroportál, ezresek, elment, rádió, kell, király, becsaptak, fujitsu siemens, router, fekete, átalakul, rajkafep, macska, távoli asztal, vatera, blog, google, hiba, hang, tv, szerintem, hangkártya, lcd, feltörték, putty, pudingos lapocskák, hibás, fájlvisszaállítás, időzítés, beugró, film, amerikai, forrasztás, csere, ingyen, irtás, notebook, vizsga, ampervadász, windows gdi, csodálkoztam, leírás, rendeltem, királys, elrejtve, toral, szavak, vírus, mysql, kiruccantunk, lapocskák, tavaszi szél, pizza, határőrök, phpmyadmin, nagyon nagy, véletlen-e, hőmérséklet, érdekes, texas instruments, világűr, 350km magas, bios, windows 7, ház, mozaik, palacsinta, bemutató, sok, san andreas, szél, hamis, ő ű betűk, rosszul számoltam, űr, fixmbr, túl a sövényen, asterix és obelix az olimpián, víz, átverés, usb, verzió, kezelés, rajka, üdítő, bővítés, ntldr, változik, json, fery, új szerver, új 200-as, rendelés, eső, magic lantern, hangosítók, balázs, meglepetés, xenyx, hangos, letiltva, csapás, nincs, kenyérsütő, étlap, kemény, elképesztő, ie8, p750, kalandpark, 64bit, hifi, shell, paypal, raspberrypi, mobil, enter, ki-be-kapcsol, futár, pihen, cooltv, evan a mindenható, szeged, megérkezett, vírusellen, rombolás, fekete-fehér, szervíz, csatlakozás, vizet áraszt, id3, sata, kaland, weblap, nem gondoltam, megnéztem, parancsikon, el van találva, üvegtigris, alábecsültem, kirándulás, usb hub, tányéron, ébren, dobos, költözés, másnaposok, puding, videolan, w200, xperia x8, keres, logisztika, 1000GB, 891,-Ft, titkosítás, magnum, prehistorik, sim, sim kártya, mozi, túra, feltörés, kapcsolás, vettem, számítástechnika, oldalak, okostelefon, azonosítás, kikapcsolták, cica, cib, tanfolyam, cookie, letámadták, kimenet, wifi, nem működik, jegy, videó, harmadik, mac cím, beállítás, wpa, jég, sonyericsson, raspberry pi, undorító, siteworx, elosztó, p552w, dobos torta, tornádó, válogatás, honlap, sztrájk, kungfu panda, sajt, kém, kaptam, paródia, vide, borzalmas, évad, mr2, comedy central, idő, undo, raspberry, zene, windows, x8, vélemény, ének, iss, dr. house, új rész, kattog, 250gb, kompakt, szelet, vonalkód, okos, petőfi rádió, magányos, jános vitéz, agymosás, nyúl, feladatod, felismerő, értesítő, driver, velence, DSLR, imádom, qr kód, átvert, glasstiger, név, új kiadás, tanulok, szerver, videók, file recovery, sebesség, busz, szünet, sertés, kártya, szentes, sti, weblapok, ajtótartó, zsanér, Mio, bankkártya, xperia, gépigény, tunatic, forint, sláger, fejlesztőpanel, behringer, ice tea, minden6ó, reggel, gyors, elektronika, pickit, fejlesztés, számítógép, home premium, kereső, megkukulás, posta, meló, keverés, rózsaszín kép, raktárgazdálkodó, ikon, 50euro, bicikli, telefon, isteni, ha nincs ip, konfig, javascript, mikrokontroller, tv műsor, havasi balázs, vista, takarítás, dönteni, nasa, nyeremény, keverő, dllek, sarokház, explorer, sütemény, angol, vlc, interspar, torta, átvertek, macsek, a remény rabjai, netes vásárlás, wolfeinstein, mártély, st151, total commander, újdonság, vtsoftware, megvan, büdös, űrhajózás, linux, c, duplázás, undelete, animáció, ssh, kellene, tetszik, baromság, tudom mi ez, translate, 1100d, vers, microsoft.com, stúdió, videókimenet, megrendelni, edimax, memphis, beszél, személyi, 32bit, amplifier, puzzle, gyönyörű, a702, feryservice.hu, kinéztem, EPC3925, leáll, youtube, pi, kinézet, sziget, finom, aktiválás, sftp plugin, borzalom, új verzió, indexek, susogós mackók, nagyfesz, benzinkút, kamion, örültem, facebook, bejött, béta, vicces, megérkeztünk, sony, szilveszter, megrendeltem, hűtés, visszajöttem, security, direct2d, áram, némulok, foglalt, veszélyes, letiltás, takarítógép, nehéz, paso, kaja, gravitációs vonat, véletlen, blokkolás, könyebb, spam, félrenéztem, admin felület, notepad++, chips, szép, nyílászáró, dreamscene, sony xperia, sokba került, nestea, csips, koncert, msp, multiplayer, 40.000, máv, régen, bütyök csárda, launcpad, avr, adatbázisok, malac, érintőképernyős, lassú, telepítés, űrhajó, kutyámnak macskája, pi3525, hajtómű, ericsson, simonyi, kártyaolvasó, új gép, webszerver, android, fényképezőgép, tőlem szedték, bcm2835, havasi, lopás, könnyűgépkezelő, fekete lyuk, minihifi, haloween, ti, szétesett, púpos, hódmezővásárhely, újítás, kamera, augusztus 19, 2008, szigetelés, kutya, erősítő, kuglóf, mobiltelefon, új funkció, processzor, hideg, discovery, lassítva, rég, g00gle, letöltés, lassított, ic, adó, galéria, megyek, meghajtó, formázás, fordító, kapcsoló, húsvét, megsül, kezelő felület, firmware, magyar, ékezetek, lyuk, hdmi, karakterkódolás, nincs meg, hülyeség, msn, mikrofon, danubius, felismertem, directx, feltöltöttem, internet útlevél, megható, ínycsiklandozó, médiacenter, mobilnethez, winyó, hangyák, weboldal, hd, ugyanaz, nyák, levált, automata, művészete, működik, shrek, vihar, megnézem, pénz, reklámadó, amerika, rendes, oprendszer, utazás, , vírusírtó, targonca, lecsó, meleg, dos, mars tér, lejátszás, internet security, kedvenc, eoscard, átaludtuk, gyorsabb, audio, ereje, 50 euro, számtek, elmélkedek, sony ericsson, delphi, hangom, 32-bit, dslr, utazok, tesco, gps, legénybúcsú, egyiptom