Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

lcd, sok, elromlott, kinézet, havasi balázs, nagyfesz, határőrök, hangyák, 5.1.1, st151, nyertem, macsek, feltörés, új szerver, php, eső, kikapcsolták, ic, elosztó, hangkártya, lyuk, kezelő felület, internet útlevél, képtár, texas instruments, ha nincs ip, fekete lyuk, legénybúcsú, blog, fájlvisszaállítás, rendelés, petőfi rádió, dllek, szerintem, rádió, vásároltam, van-nincs, szünet, tavaszi szél, sonyericsson, raspberrypi, vnc, telefon, hangos, érintőképernyős, fényképezőgép, kuglauf, rendes, evan a mindenható, megvan, tányéron, dslr, ezresek, puding, feltörték, file recovery, tudom mi ez, paródia, púpos, megyek, filmnézés, kamera, raspberry pi, felismertem, asterix és obelix az olimpián, targonca, kemény, irtás, xenyx, danubius, újítás, túra, havasi, gps, kompakt, megérkezett, pihen, tesco, mobil, pudingos lapocskák, microsoft.com, cooltv, 1TB, bütyök csárda, magyar, kutyámnak macskája, könyebb, enter, tárhely, ajánlott, gyár, usb, némul, tanfolyam, kipróbáltam, minihifi, alábecsültem, verzió, Mio, magnum, számítógép, jános vitéz, veszélyes, total commander, hülyeség, imádom, körtvényes, 50euro, dos, weboldal, slimbox, meglepett, kapcsoló, játszik, toral, puzzle, windows 7, fery, nyák, hozzászólások, megszűnik, amerika, hibás, wifi, vélemény, nagyon nagy, prehistorik, némulok, fekete, explorer, a remény rabjai, visszaállítás, c, bcm2835, kezelés, 50 euro, honlap, weblapok, wolfeinstein, űr, msp, logisztika, szépsége, chips, oldalak, torta, amplifier, extundelete, vicces, szigetelés, angol, msn, gravitációs vonat, megnéztem, hangosítás, jég, nézik, adatvesztés, szeged, sztrájk, busz, dr. house, spam, drága, bejött, bankkártya, szelet, szerver, raspberry, támogató, nosztalgia, kaspersky, levált, vírus, jegy, keverő, tornádó, agymosás, kimenet, kezelő, recovery, szervíz, isteni, duplázás, videolan, bemutató, vtsoftware, susogós mackók, átalakul, gyors, hub, királys, személyi, bios, csere, meghajtó, mikrokontroller, program, vezeték nélküli, csupacsipsz, linux, sony, kína, heti hetes, használhatatlan, túlzás, pénz, 32-bit, hang, mobiltelefon, haloween, fejlesztés, mozaik, ének, house, átvertek, zsanér, jó történet, ajtótartó, kattog, mysql, avr, siteworx, fejlesztőpanel, érdekes, letiltva, rosszul számoltam, reggel, elektronika, winamp, galéria, gépigény, nincs, feladatod, víz, undorító, tv, voltam, youtube, válogatás, sajtos, beszél, formázás, 32bit, cookie, tv műsor, kapcsolás, direct2d, idegbaj, kirándulás, fedex, rosszalkodik, egyszerűség, stúdió, undelete, kungfu panda, petőfi, internet, üvegtigris, sti, cron, időzítés, uname, cicc, json, canon, raktárgazdálkodó, nehéz, kereső, sftp plugin, fordító, kezel, megrendelni, béta, recept, rendeltem, utazok, karácsony, petőfi zóna, pi, lapocskák, rég, ő ű betűk, behringer, 40.000, paso, reklámadó, túl a sövényen, bicikli, firmware, lejátszás, amerikai, vírusellen, szentes, ébren, játék, postás, elsőbbség, 64-bit, hálózat, szép, animáció, félrenéztem, szavak, új verzió, megnézem, facebook, hangom, véletlen-e, 1100d, rózsaszín kép, világűr, meglepetés, kéményseprő, sokba került, felismerő, baromság, security, dobos, nem gondoltam, évad, driver, mobilnethez, usb hub, javascript, cica, pro és kontra, hangyacsapda, minden6ó, név, halkul, glasstiger, forint, aranyos, sim kártya, erősítő, qr kód, díszlet, meló, malac, internet security, 250gb, ti, vide, hideg, koncert, 1000 darab, átaludtuk, balázs, fűtés, konfig, távoli asztal, kenyérsütő, memphis, kutya, parancsikon, videó lejátszás, kém, videókimenet, shell, adó, magányos, működik, durva kritika, weblap, titkosítás, hódmezővásárhely, 64bit, nyílászáró, telepítés, 1000GB, dönteni, sftp, palacsinta, sebesség, német, mocskosság, processzor, ericsson, lan, audio, google, ampervadász, panel, hamis, megsül, édesség, harmadik, időjárás, reklám, mozi, internetkártya, beatbox, sony xperia, okos, lopás, ellenállás, megszívtam, dobos torta, programozás, olcsó, ugyanaz, windows gdi, gyönyörű, sajt, gomb, eoscard, újdonság, finom, nagy szél, autotag, ínycsiklandozó, g00gle, EPC3925, 2008, üdítő, leírás, lecsó, űrhajó, vírusos, nincs meg, posta, húsvét, művészete, simonyi, 350km magas, fanta, vista, mosógép, p750, family guy, nestea, baleset, új 200-as, kinéztem, x8, elment, jégkrém, ingyen, sata, hajtómű, letámadták, tracklist, directx, kaptam, elkó, aktiválás, zene, discovery, velence, űrhajózás, kamion, módosítás, majdnem, zoom, hangosítók, csodálkoztam, adatbázisok, iss, könnyűgépkezelő, fekete-fehér, megrendeltem, ie9, mikrofon, karakterkódolás, augusztus 19, áthelyezés, átverés, hifi, nyeremény, ice tea, vásárlás, vettem, multiplayer, tönkrement, csatlakozás, film, lassított, gta, xperia z3, feltöltöttem, kaja, launcpad, asus, idegesít, kép, becsaptak, meleg, ram, visszajöttem, futár, p552w, médiacenter, kuglóf, keverés, ház, id3, ntldr, bővítés, új funkció, ie8, comedy central, máv, vírusírtó, kellene, lassú, kedvenc, hdmi, feryservice.hu, kártya, tetszik, sláger, kamu, szilveszter, sim, pizza, egyiptom, webszerver, kész, képek, mártély, winchester, eltűntem, áram, másnaposok, megújítottam, hűtés, ékezetek, új rész, benzinkút, szerelés, takarítógép, phpmyadmin, san andreas, értesítő, wpa, filmszínház, sütemény, putty, sütés, undo, shrek, fotó, skála, home premium, vizet áraszt, blokkolás, kaland, ikon, vatera, új kiadás, borzalom, notebook, költözés, xperia, automata, beugró, wireless, pic, számítástechnika, leáll, fixmbr, elektroportál, lassítva, rombolás, gyorsabb, utazás, helyesírás, szétesett, winyó, megettem, tőlem szedték, el van találva, borzalmas, xperia x8, vers, megérkeztünk, indexek, ssh, android, geocaching, király, fertőzés, elgondolkodtató, takarítás, vizsga, fujitsu siemens, új gép, rövid, kell, windows, w200, étlap, javítás, elrejtve, sertés, pickit, megkukulás, változik, wifi driver, router, büdös, mac cím, kiruccantunk, oprendszer, süti, forrasztás, a702, idő, letiltás, soronként regex, nasa, csips, translate, örültem, delphi, videó, interspar, véletlen, nyúl, rajkafep, gáz, 891,-Ft, tanulok, ki-be-kapcsol, netes vásárlás, kizárt, vlc, mr2, cib, sony ericsson, elképesztő, fasírt, dreamscene, nem nagy durranás, sd kártya, mhl, vihar, ic foglalat, mars tér, kockás kép, beállítás, rajka, foglalt, sziget, dumaszínház, pi3525, elmélkedek, lassabb, videók, keres, ereje, sarokház, hőmérséklet, ftp, hiba, kártyaolvasó, okostelefon, paypal, DSLR, kici kinai, xp, szél, admin felület, showder klub, macska, tunatic, notepad++, edimax, számtek, azonosítás, nem működik, vonalkód, magic lantern, kalandpark, lóerő, csapás, átvert, internet explorer, várom, directx10, nem jött, billentyűzet, megható