Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 2x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

adó, xperia z3, ie9, kína, kenyérsütő, autotag, csapás, szerelés, sajtos, hamis, kinéztem, targonca, xperia, hang, tönkrement, cib, kutya, x8, kuglóf, dllek, borzalom, számítástechnika, family guy, sata, evan a mindenható, sftp, canon, windows, indexek, minden6ó, ereje, sziget, lapocskák, vonalkód, mozaik, megettem, ki-be-kapcsol, vásároltam, elsőbbség, fekete-fehér, videó, félrenéztem, nem gondoltam, programozás, sláger, titkosítás, fekete lyuk, rég, tanfolyam, lan, fedex, letámadták, gyorsabb, rosszalkodik, jegy, baromság, xp, szigetelés, átvertek, a remény rabjai, wifi, díszlet, bios, torta, 350km magas, palacsinta, majdnem, telefon, fejlesztőpanel, dslr, kell, sztrájk, asus, karácsony, paso, lassítva, mysql, lóerő, képtár, house, nézik, bővítés, vtsoftware, képek, balázs, directx, dönteni, shrek, kizárt, galéria, behringer, internet security, átvert, magányos, pihen, hangom, mobilnethez, szétesett, javítás, elment, amplifier, animáció, raktárgazdálkodó, koncert, felismertem, ice tea, pi3525, haloween, szépsége, levált, vásárlás, rajka, DSLR, dobos, vista, directx10, mozi, ikon, fertőzés, királys, windows 7, danubius, undo, edimax, jános vitéz, keverés, sftp plugin, pudingos lapocskák, foglalt, szerintem, kemény, futár, weboldal, sütés, multiplayer, áthelyezés, parancsikon, űrhajó, ébren, eoscard, heti hetes, fujitsu siemens, játszik, sertés, kaptam, g00gle, nyúl, pi, nasa, fűtés, filmnézés, android, mr2, kapcsoló, beatbox, ezresek, 1TB, fasírt, gyors, számtek, kész, kezelés, szőrtelenítő, ajánlott, költözés, beállítás, távoli asztal, nyeremény, fanta, új funkció, webszerver, c, kiruccantunk, sütemény, skála, panel, winamp, hd, kezelő, szeged, dos, ie8, notebook, 1100d, béta, támogató, spam, édesség, hódmezővásárhely, megkukulás, személyi, nyílászáró, király, 1000GB, bejött, zene, okostelefon, oprendszer, ssh, tányéron, Mio, sim, olcsó, iss, notepad++, meglepett, szél, mosógép, beszél, átaludtuk, sony xperia, idegesít, lejátszás, weblap, postás, karakterkódolás, formázás, nyertem, túlzás, kompakt, petőfi rádió, vizet áraszt, helyesírás, wolfeinstein, meló, p552w, malac, új rész, könyebb, finom, baleset, gta, posta, hdmi, kungfu panda, internet, duplázás, idő, kinézet, undelete, showder klub, új kiadás, pro és kontra, megsül, érintőképernyős, eltűntem, meleg, kaspersky, nestea, elmélkedek, víz, susogós mackók, mikrokontroller, sonyericsson, megérkeztünk, uname, gravitációs vonat, hozzászólások, válogatás, gyár, túra, paródia, alábecsültem, szavak, driver, aranyos, médiacenter, prehistorik, vettem, kedvenc, wireless, elosztó, üvegtigris, poén, videók, megvan, blog, hangosítók, 5.1.1, billentyűzet, rendelés, irtás, borzalmas, keres, körtvényes, simonyi, feltörés, glasstiger, film, fotó, angol, csatlakozás, microsoft.com, weblapok, kirándulás, feltöltöttem, fery, egyiptom, leírás, videókimenet, ampervadász, nincs meg, kaland, 32bit, idegbaj, cookie, elképesztő, pénz, egyszerűség, durva kritika, üdítő, lopás, extundelete, php, elektronika, letiltás, kipróbáltam, facebook, ajtótartó, ház, kalandpark, bemutató, launcpad, direct2d, kaja, elgondolkodtató, bicikli, admin felület, csupacsipsz, nem jött, tavaszi szél, toral, hülyeség, fájlvisszaállítás, sd kártya, msn, texas instruments, mhl, becsaptak, tesco, hiba, rombolás, cron, ericsson, púpos, név, logisztika, siteworx, kimenet, használhatatlan, verzió, újdonság, máv, el van találva, putty, működik, sajt, utazás, hangkártya, p750, lyuk, vlc, 40.000, magnum, comedy central, 32-bit, sti, interspar, ha nincs ip, paypal, javascript, kép, nagyon nagy, megnézem, lassított, voltam, hibás, kuglauf, hálózat, explorer, harmadik, új szerver, rendes, google, busz, gyönyörű, véletlen-e, pickit, vnc, játék, új 200-as, szép, okos, fordító, vírusírtó, kereső, bankkártya, könnyűgépkezelő, ugyanaz, nehéz, büdös, szervíz, utazok, kellene, nagyfesz, kamion, meghajtó, vélemény, feryservice.hu, program, nem működik, vírus, ic foglalat, filmszínház, EPC3925, geocaching, cica, elkó, 50euro, megszívtam, tunatic, petőfi, telepítés, macsek, letöltő, kamera, tracklist, san andreas, szentes, tárhely, mars tér, pic, hangos, sebesség, német, szerver, 2008, kapcsolás, keverő, dumaszínház, bcm2835, aktiválás, winchester, forrasztás, total commander, stúdió, frissítés, kártya, űr, avr, 891,-Ft, macska, hangosítás, kockás kép, gomb, minihifi, takarítás, st151, wpa, vírusos, rajkafep, tanulok, művészete, magyar, kici kinai, takarítógép, megújítottam, cicc, nincs, vihar, kém, havasi balázs, memphis, kattog, router, konfig, ő ű betűk, jó történet, mobiltelefon, mártély, erősítő, linux, csips, visszaállítás, bütyök csárda, áram, winyó, átverés, usb, processzor, mikrofon, wifi driver, tetszik, férfiaknak, számítógép, zoom, tornádó, forint, nem nagy durranás, érdekes, hőmérséklet, internet útlevél, honlap, elrejtve, dreamscene, mocskosság, legénybúcsú, ram, vizsga, enter, némul, gps, amerikai, ínycsiklandozó, internetkártya, változik, reggel, csere, ftp, vide, file recovery, w200, ékezetek, szilveszter, étlap, hub, kezelő felület, kártyaolvasó, megrendelni, xenyx, elektroportál, megrendeltem, kezel, kutyámnak macskája, leáll, jég, 1000 darab, dobos torta, sok, lecsó, reklámadó, imádom, petőfi zóna, eső, hűtés, halkul, sim kártya, tudom mi ez, módosítás, gáz, benzinkút, nosztalgia, raspberrypi, süti, várom, undorító, audio, cooltv, világűr, raspberry, drága, pizza, régen, havasi, json, xperia x8, hangyák, ntldr, puding, letiltva, delphi, hajtómű, veet, 64bit, internet explorer, hangyacsapda, felismerő, translate, windows gdi, videolan, rövid, örültem, ti, firmware, agymosás, automata, magic lantern, megérkezett, hideg, rendeltem, értesítő, új gép, 250gb, kikapcsolták, veszélyes, phpmyadmin, youtube, security, netes vásárlás, oldalak, túl a sövényen, zsanér, időzítés, shell, megyek, reklám, új verzió, lassabb, blokkolás, határőrök, visszajöttem, vírusellen, van-nincs, újítás, tv, vatera, nyák, szelet, hifi, rádió, tv műsor, dr. house, letöltés, fekete, rosszul számoltam, id3, csodálkoztam, fejlesztés, nagy szél, másnaposok, msp, beugró, szünet, qr kód, adatvesztés, sony, kéményseprő, vezeték nélküli, asterix és obelix az olimpián, elromlott, gépigény, raspberry pi, viccek, kamu, azonosítás, ic, tőlem szedték, velence, amerika, lcd, megszűnik, mac cím, ingyen, usb hub, vicc, recovery, recept, mobil, feladatod, vicces, ének, fényképezőgép, soronként regex, sony ericsson, jégkrém, isteni, évad, vers, sokba került, chips, , húsvét, home premium, sarokház, űrhajózás, puzzle, megható, átalakul, augusztus 19, véletlen, megnéztem, időjárás, ellenállás, lassú, 50 euro, a702, videó lejátszás, adatbázisok, meglepetés, rózsaszín kép, feltörték, slimbox, némulok, fixmbr, discovery, 64-bit