Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

véletlen, macsek, elektroportál, kenyérsütő, sata, egyszerűség, forrasztás, durva kritika, nem működik, sokba került, g00gle, weboldal, php, youtube, usb hub, titkosítás, tracklist, internetkártya, toral, netes vásárlás, san andreas, okos, vizet áraszt, átverés, kéményseprő, ének, 50 euro, kici kinai, ftp, fordító, csapás, nem gondoltam, világűr, új kiadás, számítástechnika, kungfu panda, bővítés, ugyanaz, kell, szilveszter, idegesít, simonyi, vírus, blog, konfig, vásárlás, takarítás, elosztó, ti, el van találva, körtvényes, hdmi, díszlet, edimax, keverés, hifi, interspar, könnyűgépkezelő, windows gdi, a702, megszívtam, forint, vista, lyuk, videó lejátszás, mikrokontroller, tavaszi szél, postás, fertőzés, amplifier, megható, vélemény, puding, hódmezővásárhely, targonca, vettem, kaptam, csodálkoztam, örültem, hibás, geocaching, fixmbr, paypal, ssh, router, másnaposok, kezelő, petőfi rádió, időjárás, pickit, undelete, tesco, sftp, heti hetes, rég, aranyos, módosítás, tornádó, futár, skála, vicces, kaspersky, elment, mac cím, DSLR, shell, nézik, fotó, lan, 250gb, meghajtó, bemutató, ezresek, wireless, msn, driver, 1100d, gomb, feltörték, púpos, asterix és obelix az olimpián, xp, kártyaolvasó, gps, mobiltelefon, petőfi zóna, puzzle, ereje, oldalak, avr, rövid, csips, program, vtsoftware, megrendelni, pro és kontra, szünet, kimenet, hangom, 891,-Ft, magnum, meglepett, kamu, sd kártya, behringer, nagy szél, süti, nagyon nagy, webszerver, x8, újítás, érintőképernyős, susogós mackók, notepad++, cookie, parancsikon, szeged, megérkezett, haloween, megettem, 1000GB, elsőbbség, megyek, 50euro, magyar, levált, mocskosság, lassú, kezelés, billentyűzet, időzítés, microsoft.com, raspberrypi, directx10, kaland, sarokház, áram, kamera, veszélyes, windows 7, mozaik, kipróbáltam, gyönyörű, átvert, bütyök csárda, android, duplázás, rózsaszín kép, túra, használhatatlan, ház, mikrofon, canon, utazás, kezel, phpmyadmin, jános vitéz, videókimenet, van-nincs, bejött, tányéron, megsül, képtár, lejátszás, sebesség, putty, feladatod, hozzászólások, raktárgazdálkodó, rendelés, petőfi, cica, file recovery, tönkrement, xperia, irtás, ie8, évad, idő, leírás, kapcsolás, kizárt, 350km magas, becsaptak, kutya, sony, raspberry pi, áthelyezés, galéria, p552w, dos, c, internet, hülyeség, recovery, lcd, pi3525, beatbox, meleg, sim, megrendeltem, 64bit, havasi, amerikai, okostelefon, fanta, fasírt, reklám, audio, lecsó, dr. house, mhl, automata, gyár, kinézet, kattog, EPC3925, explorer, malac, gyorsabb, szerelés, ikon, űrhajózás, sertés, számítógép, internet explorer, keverő, qr kód, winchester, notebook, ő ű betűk, csere, ampervadász, kuglauf, winamp, verzió, texas instruments, dumaszínház, kaja, lopás, 32bit, eoscard, ericsson, 2008, cron, feryservice.hu, megvan, kellene, st151, rajka, sim kártya, sok, vonalkód, xenyx, költözés, magányos, kapcsoló, elképesztő, wifi, hangkártya, letiltás, reggel, hőmérséklet, danubius, honlap, átaludtuk, blokkolás, raspberry, támogató, xperia z3, űr, személyi, olcsó, pi, hub, üdítő, távoli asztal, bios, tanfolyam, ébren, vírusos, pénz, majdnem, űrhajó, várom, tudom mi ez, némulok, id3, szigetelés, videolan, ki-be-kapcsol, elromlott, havasi balázs, kamion, kirándulás, amerika, prehistorik, sony xperia, windows, tárhely, beugró, számtek, új verzió, soronként regex, zene, dobos torta, visszajöttem, német, büdös, nagyfesz, némul, kutyámnak macskája, szavak, sti, kuglóf, hang, gáz, mobilnethez, mysql, megérkeztünk, vlc, sony ericsson, palacsinta, cicc, ic, benzinkút, médiacenter, képek, hangyacsapda, ékezetek, augusztus 19, torta, mosógép, zsanér, sztrájk, nincs, winyó, nestea, multiplayer, csupacsipsz, fájlvisszaállítás, agymosás, szelet, videók, sütés, fujitsu siemens, indexek, beállítás, dslr, húsvét, showder klub, firmware, kalandpark, kockás kép, gépigény, bcm2835, feltöltöttem, megnézem, baromság, megújítottam, ie9, bicikli, meglepetés, drága, 32-bit, fery, jó történet, wolfeinstein, busz, szél, elrejtve, wpa, szervíz, javascript, csatlakozás, ellenállás, jegy, hangosítók, keres, admin felület, ha nincs ip, tunatic, foglalt, internet útlevél, szépsége, nyúl, eső, válogatás, kína, tetszik, tv műsor, aktiválás, új szerver, cib, átvertek, vezeték nélküli, ntldr, evan a mindenható, dönteni, rombolás, velence, nincs meg, 1000 darab, kemény, utazok, translate, pic, ice tea, javítás, lassított, hűtés, megszűnik, videó, siteworx, király, 5.1.1, legénybúcsú, művészete, meló, total commander, karácsony, autotag, királys, logisztika, értesítő, hangosítás, pihen, a remény rabjai, kompakt, erősítő, asus, könyebb, megnéztem, recept, extundelete, 64-bit, mártély, finom, víz, új rész, félrenéztem, enter, family guy, uname, vásároltam, azonosítás, pizza, macska, sláger, halkul, fedex, játék, eltűntem, hangyák, dobos, 1TB, shrek, nyák, rendeltem, gyors, mars tér, stúdió, nehéz, leáll, internet security, letámadták, wifi driver, gravitációs vonat, json, oprendszer, p750, szentes, lóerő, kém, mobil, animáció, fűtés, szép, koncert, google, vnc, zoom, vide, hideg, memphis, vers, rajkafep, új 200-as, telefon, delphi, sziget, lapocskák, nasa, működik, slimbox, kinéztem, balázs, feltörés, hajtómű, xperia x8, alábecsültem, lassítva, kép, nem nagy durranás, baleset, gta, direct2d, véletlen-e, kereső, dllek, béta, formázás, iss, home premium, beszél, voltam, határőrök, fényképezőgép, bankkártya, karakterkódolás, édesség, kész, vatera, tanulok, változik, discovery, pudingos lapocskák, vizsga, processzor, étlap, nyertem, adó, sftp plugin, cooltv, sajtos, nyílászáró, név, egyiptom, helyesírás, weblap, nyeremény, spam, sonyericsson, rendes, takarítógép, újdonság, posta, undorító, borzalom, paso, hamis, kezelő felület, telepítés, nosztalgia, minihifi, ram, usb, ic foglalat, mozi, comedy central, fekete lyuk, fejlesztőpanel, túl a sövényen, directx, ínycsiklandozó, játszik, vírusellen, visszaállítás, érdekes, sütemény, fejlesztés, letiltva, weblapok, új gép, adatvesztés, kedvenc, house, túlzás, kiruccantunk, sajt, rádió, ajánlott, idegbaj, security, hangos, vihar, panel, szerver, új funkció, programozás, kikapcsolták, w200, msp, 40.000, elektronika, elgondolkodtató, nem jött, tőlem szedték, borzalmas, glasstiger, linux, jégkrém, tv, szétesett, ajtótartó, jég, magic lantern, fekete, rosszalkodik, adatbázisok, felismertem, angol, rosszul számoltam, film, vírusírtó, filmnézés, chips, kártya, lassabb, dreamscene, elkó, imádom, minden6ó, harmadik, paródia, elmélkedek, isteni, launcpad, filmszínház, fekete-fehér, máv, mr2, hálózat, üvegtigris, Mio, szerintem, átalakul, reklámadó, undo, megkukulás, ingyen, felismerő, hiba, facebook