Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

mártély, elektronika, hangosítók, videolan, lcd, pudingos lapocskák, szél, sztrájk, kezel, amerika, showder klub, régen, szerver, telefon, videók, nem működik, kép, kattog, nyílászáró, konfig, targonca, kici kinai, sarokház, letiltva, rajkafep, megettem, honlap, launcpad, tv, olcsó, leáll, visszajöttem, w200, okostelefon, feladatod, tornádó, eoscard, 891,-Ft, id3, eső, hangkártya, sonyericsson, ugyanaz, nem gondoltam, egyiptom, tanfolyam, 5.1.1, áthelyezés, karakterkódolás, zene, vlc, tv műsor, ellenállás, kinézet, kuglauf, lassított, discovery, irtás, mr2, program, logisztika, csapás, elgondolkodtató, ic, túl a sövényen, érdekes, benzinkút, raspberry, hőmérséklet, lejátszás, kirándulás, lóerő, nagyon nagy, elektroportál, vihar, drága, palacsinta, facebook, vatera, bütyök csárda, jános vitéz, kutya, személyi, megyek, dos, kungfu panda, ékezetek, tetszik, 250gb, hub, nosztalgia, spam, bios, dllek, űr, bejött, név, elmélkedek, világűr, netes vásárlás, leírás, videó lejátszás, idő, 1100d, havasi, véletlen-e, rosszul számoltam, finom, adatvesztés, javascript, húsvét, nincs meg, raspberry pi, nyúl, rövid, megszívtam, nincs, mocskosság, paso, vírusellen, router, királys, vizsga, avr, új gép, mikrokontroller, filmszínház, játék, kártya, panel, kész, a702, édesség, meglepetés, file recovery, haloween, windows gdi, notebook, directx, nem nagy durranás, cib, ő ű betűk, kedvenc, gravitációs vonat, mhl, pickit, mobiltelefon, tavaszi szél, sütemény, sajtos, letámadták, hideg, vettem, 1000 darab, 1000GB, rendes, új funkció, rég, ikon, EPC3925, animáció, hibás, kipróbáltam, ssh, utazok, kockás kép, nasa, idegbaj, processzor, kapcsolás, hamis, ic foglalat, víz, beatbox, sony, várom, memphis, webszerver, lapocskák, érintőképernyős, gomb, extundelete, kaland, megújítottam, weblap, baleset, fanta, borzalmas, letöltés, ti, hd, ice tea, wifi, x8, átverés, raktárgazdálkodó, ínycsiklandozó, driver, xp, eltűntem, kikapcsolták, direct2d, blokkolás, rajka, amerikai, st151, 1TB, másnaposok, pi, hódmezővásárhely, petőfi, nagy szél, szép, blog, adatbázisok, magyar, legénybúcsú, vtsoftware, agymosás, meglepett, fordító, cookie, fejlesztőpanel, gps, nem jött, tracklist, sok, geocaching, prehistorik, értesítő, fekete lyuk, dslr, beállítás, csodálkoztam, űrhajó, gyár, rosszalkodik, enter, elkó, baromság, kaptam, 64bit, programozás, mysql, kuglóf, megnéztem, audio, sti, beszél, fényképezőgép, sim kártya, szerintem, lassú, duplázás, némulok, slimbox, szentes, cica, comedy central, jégkrém, gta, el van találva, zsanér, szétesett, félrenéztem, winyó, megérkezett, majdnem, lyuk, nestea, bemutató, fixmbr, minihifi, takarítógép, kezelés, asterix és obelix az olimpián, youtube, felismerő, behringer, evan a mindenható, vnc, nehéz, titkosítás, ki-be-kapcsol, home premium, msp, nézik, fedex, képtár, távoli asztal, siteworx, frissítés, újdonság, kamera, bővítés, rendelés, megérkeztünk, koncert, számtek, paypal, képek, a remény rabjai, elosztó, kalandpark, kém, bcm2835, púpos, putty, sertés, kapcsoló, filmnézés, 350km magas, veszélyes, billentyűzet, nyeremény, keverés, p552w, csatlakozás, sftp plugin, postás, ének, ajtótartó, kinéztem, máv, meghajtó, művészete, tányéron, hozzászólások, json, átvert, c, vírusírtó, vers, usb, vista, használhatatlan, hűtés, szervíz, rádió, fájlvisszaállítás, lan, kell, megrendeltem, dönteni, pénz, canon, puding, weblapok, sziget, macsek, hajtómű, csupacsipsz, dumaszínház, galéria, kéményseprő, meleg, vásároltam, kamu, internet, jegy, oprendszer, kína, meló, texas instruments, weboldal, hiba, velence, játszik, feltöltöttem, family guy, amplifier, szépsége, oldalak, imádom, xperia z3, xperia, pizza, ie9, új 200-as, megnézem, egyszerűség, torta, lopás, translate, becsaptak, gyönyörű, dreamscene, tanulok, kiruccantunk, elment, keverő, foglalt, gépigény, lassítva, költözés, firmware, fery, helyesírás, iss, számítástechnika, áram, undorító, simonyi, erősítő, idegesít, kenyérsütő, winamp, sajt, directx10, fotó, beugró, 32bit, elromlott, tesco, aranyos, megsül, hangosítás, undelete, harmadik, kellene, új kiadás, microsoft.com, takarítás, fujitsu siemens, könyebb, hangyacsapda, túra, recept, van-nincs, magnum, alábecsültem, glasstiger, internet security, bicikli, wpa, rendeltem, felismertem, raspberrypi, vicces, magic lantern, vonalkód, gyorsabb, sokba került, hálózat, kereső, letiltás, fekete-fehér, újítás, tőlem szedték, ampervadász, csere, szünet, forrasztás, puzzle, elsőbbség, vírus, hifi, mac cím, kaja, magányos, msn, pro és kontra, 40.000, módosítás, kamion, edimax, elrejtve, windows 7, új verzió, voltam, mobilnethez, szelet, videó, ram, elképesztő, karácsony, megvan, ébren, szeged, szerelés, telepítés, mosógép, cicc, fejlesztés, vide, dobos torta, üdítő, szilveszter, xperia x8, szigetelés, Mio, explorer, némul, paródia, malac, megható, időzítés, undo, megszűnik, san andreas, király, örültem, g00gle, 64-bit, ingyen, kimenet, wolfeinstein, tönkrement, ftp, posta, gáz, chips, új rész, sony xperia, winchester, kezelő, sata, zoom, kemény, díszlet, válogatás, hdmi, film, petőfi zóna, google, dr. house, időjárás, verzió, fertőzés, visszaállítás, kizárt, shell, ntldr, tunatic, átalakul, asus, rózsaszín kép, mars tér, 50 euro, petőfi rádió, susogós mackók, adó, xenyx, véletlen, autotag, pihen, parancsikon, kártyaolvasó, halkul, fasírt, lecsó, phpmyadmin, átaludtuk, reklám, indexek, átvertek, ie8, busz, feltörés, aktiválás, internet explorer, multiplayer, határőrök, könnyűgépkezelő, augusztus 19, vélemény, kutyámnak macskája, csips, túlzás, reggel, pi3525, mobil, forint, ezresek, sony ericsson, futár, vizet áraszt, okos, megkukulás, évad, shrek, notepad++, heti hetes, űrhajózás, ha nincs ip, támogató, internet útlevél, médiacenter, hangos, kaspersky, isteni, dobos, balázs, német, hangom, sütés, keres, letöltő, qr kód, étlap, sftp, danubius, DSLR, nyák, android, fekete, soronként regex, admin felület, mozaik, internetkártya, recovery, durva kritika, skála, sláger, wifi driver, vásárlás, windows, reklámadó, ereje, béta, feryservice.hu, borzalom, vírusos, levált, lassabb, , megrendelni, delphi, house, fűtés, security, formázás, stúdió, total commander, usb hub, nyertem, rombolás, bankkártya, süti, toral, sebesség, kompakt, automata, vezeték nélküli, gyors, linux, utazás, ajánlott, számítógép, jó történet, angol, új szerver, p750, macska, szavak, üvegtigris, cron, nagyfesz, javítás, sim, változik, minden6ó, büdös, körtvényes, uname, cooltv, hülyeség, ház, mikrofon, videókimenet, php, feltörték, sd kártya, interspar, 50euro, kezelő felület, jég, havasi balázs, tárhely, 32-bit, 2008, mozi, pic, működik, hangyák, azonosítás, tudom mi ez, hang, ericsson, wireless