Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 2x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 2x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

lassított, ssh, 64bit, idegbaj, behringer, mosógép, directx, formázás, mozaik, usb hub, nyertem, bejött, youtube, letámadták, legénybúcsú, évad, kompakt, macsek, shrek, raspberrypi, keverés, irtás, feryservice.hu, vlc, paso, audio, vélemény, logisztika, áthelyezés, p750, nasa, slimbox, módosítás, rövid, multiplayer, minden6ó, szépsége, süti, újdonság, reklámadó, szigetelés, kereső, beugró, keverő, megkukulás, directx10, fixmbr, havasi, weblap, utazás, skála, puzzle, usb, egyszerűség, hangos, határőrök, blog, kiruccantunk, kaspersky, xperia z3, 50euro, fekete-fehér, videó lejátszás, jégkrém, vizsga, kattog, koncert, adatvesztés, forrasztás, lapocskák, beállítás, ie8, csapás, megrendelni, új szerver, interspar, kirándulás, benzinkút, okos, sim kártya, house, program, idő, internetkártya, hangyacsapda, durva kritika, susogós mackók, elkó, képtár, cookie, kép, meleg, takarítógép, hdmi, megnéztem, jó történet, megvan, játék, nem jött, hibás, gépigény, kamu, szép, velence, nagyfesz, winamp, prehistorik, kuglauf, hűtés, ice tea, veet, tetszik, raspberry, ő ű betűk, régen, kezelő felület, telefon, honlap, pi3525, szünet, beszél, díszlet, 891,-Ft, dumaszínház, kaptam, avr, mhl, letiltva, 250gb, meglepetés, lopás, tudom mi ez, internet, bicikli, panel, evan a mindenható, karácsony, kína, webszerver, ftp, geocaching, leáll, microsoft.com, leírás, tanfolyam, mobilnethez, cooltv, notebook, sony, elrejtve, , szervíz, tornádó, szeged, új gép, olcsó, érintőképernyős, hub, hd, rendeltem, hangosítás, csere, angol, total commander, könyebb, stúdió, idegesít, kinézet, kezelés, telepítés, lecsó, kinéztem, érdekes, sztrájk, erősítő, csatlakozás, wifi, bővítés, havasi balázs, rajkafep, putty, kikapcsolták, zoom, postás, szétesett, film, zene, dos, dreamscene, új verzió, szelet, némulok, foglalt, imádom, kalandpark, egyiptom, delphi, texas instruments, működik, ampervadász, siteworx, kell, busz, xenyx, szavak, family guy, visszaállítás, dslr, ház, malac, alábecsültem, mikrofon, gyors, discovery, baleset, új 200-as, feltörés, billentyűzet, sonyericsson, netes vásárlás, kártya, amplifier, kutya, recovery, pi, pudingos lapocskák, ékezetek, frissítés, változik, szentes, fűtés, showder klub, google, ic foglalat, név, p552w, fényképezőgép, rombolás, eső, security, gyár, gps, hódmezővásárhely, 2008, használhatatlan, szilveszter, kártyaolvasó, étlap, királys, comedy central, támogató, iss, mozi, fekete lyuk, vezeték nélküli, megettem, kutyámnak macskája, bütyök csárda, windows, csodálkoztam, bios, túra, rég, parancsikon, winchester, dobos torta, isteni, canon, g00gle, fujitsu siemens, nézik, vatera, sok, aranyos, weblapok, megérkezett, művészete, személyi, augusztus 19, ntldr, hangosítók, minihifi, játszik, dobos, adó, 350km magas, aktiválás, asterix és obelix az olimpián, videó, ereje, 50 euro, gáz, fekete, félrenéztem, számítástechnika, fery, javascript, király, fedex, válogatás, danubius, simonyi, undorító, windows gdi, üvegtigris, várom, mobil, azonosítás, videolan, xperia, vicc, feladatod, tracklist, némul, hangyák, sertés, a remény rabjai, vtsoftware, petőfi rádió, nehéz, mocskosság, nem működik, heti hetes, balázs, agymosás, karakterkódolás, toral, kuglóf, viccek, nyák, nagyon nagy, videók, elosztó, ingyen, id3, kipróbáltam, jegy, megnézem, futár, nagy szél, újítás, szerelés, borzalom, spam, autotag, szerintem, képek, pic, okostelefon, kapcsolás, kaja, palacsinta, feltöltöttem, gta, gyorsabb, direct2d, mikrokontroller, áram, galéria, programozás, driver, xp, magyar, san andreas, magnum, posta, büdös, 1TB, megérkeztünk, helyesírás, hangkártya, kész, hamis, átvertek, feltörték, vírus, petőfi zóna, másnaposok, videókimenet, ínycsiklandozó, petőfi, amerika, sata, php, processzor, explorer, megható, hozzászólások, halkul, Mio, mr2, android, kockás kép, fanta, kamion, vírusírtó, ajánlott, új rész, router, wireless, elgondolkodtató, lóerő, nyílászáró, mac cím, vírusellen, átalakul, launcpad, hang, sony ericsson, file recovery, hangom, elmélkedek, glasstiger, pickit, tavaszi szél, kém, sütés, lassú, nincs meg, internet security, lyuk, reklám, kezelő, édesség, fasírt, wpa, utazok, kéményseprő, megújítottam, ellenállás, sziget, lcd, felismerő, haloween, elment, űr, kemény, nem nagy durranás, cica, kaland, kedvenc, automata, pihen, nestea, tányéron, tunatic, msn, hideg, hajtómű, linux, mobiltelefon, sajt, paypal, tv műsor, amerikai, átaludtuk, hiba, vírusos, hülyeség, körtvényes, blokkolás, túlzás, felismertem, német, kici kinai, msp, dönteni, kimenet, kamera, windows 7, memphis, chips, sftp plugin, lassítva, átverés, húsvét, verzió, megyek, x8, vista, visszajöttem, javítás, macska, ikon, sd kártya, sony xperia, 40.000, költözés, nem gondoltam, púpos, oprendszer, harmadik, bcm2835, számtek, mártély, elromlott, tesco, rosszalkodik, ugyanaz, új funkció, sláger, vettem, konfig, majdnem, gomb, cron, véletlen-e, megrendeltem, kenyérsütő, poén, sokba került, sarokház, pizza, örültem, ram, asus, férfiaknak, megszűnik, paródia, 32-bit, vide, enter, translate, lan, takarítás, EPC3925, json, rendes, rózsaszín kép, szerver, csips, ha nincs ip, szőrtelenítő, extundelete, letöltő, tőlem szedték, undelete, sajtos, voltam, rosszul számoltam, phpmyadmin, űrhajó, ericsson, tárhely, kapcsoló, gravitációs vonat, undo, ébren, nosztalgia, fordító, puding, mysql, forint, sti, raspberry pi, megszívtam, ének, recept, fejlesztőpanel, drága, adatbázisok, facebook, el van találva, levált, meglepett, cicc, 1100d, szél, tanulok, ic, tönkrement, vásárlás, xperia x8, fejlesztés, letiltás, elektronika, uname, home premium, médiacenter, számítógép, űrhajózás, reggel, kizárt, weboldal, béta, lejátszás, nyúl, 5.1.1, titkosítás, sütemény, mars tér, sim, kungfu panda, shell, rendelés, nyeremény, internet útlevél, elsőbbség, ki-be-kapcsol, magic lantern, bemutató, hifi, admin felület, DSLR, ti, eltűntem, oldalak, megsül, vonalkód, meghajtó, máv, hálózat, edimax, torta, st151, vizet áraszt, targonca, soronként regex, raktárgazdálkodó, finom, véletlen, 1000 darab, lassabb, beatbox, filmnézés, qr kód, magányos, időjárás, pro és kontra, keres, cib, filmszínház, fertőzés, animáció, elképesztő, fotó, eoscard, borzalmas, értesítő, üdítő, zsanér, átvert, letöltés, meló, világűr, sebesség, vnc, rajka, winyó, távoli asztal, vásároltam, sftp, pénz, ajtótartó, vicces, internet explorer, c, ie9, dllek, 64-bit, hőmérséklet, gyönyörű, a702, indexek, nincs, víz, van-nincs, 32bit, kezel, wolfeinstein, időzítés, jég, fájlvisszaállítás, könnyűgépkezelő, csupacsipsz, duplázás, jános vitéz, tv, új kiadás, elektroportál, becsaptak, veszélyes, baromság, w200, dr. house, rádió, ezresek, vihar, firmware, túl a sövényen, 1000GB, kellene, notepad++, wifi driver, bankkártya, vers