Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 4x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 1x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

nem működik, weboldal, chips, avr, fixmbr, windows 7, szelet, nem jött, sony xperia, pihen, kipróbáltam, tesco, jegy, nyílászáró, EPC3925, szeged, directx10, magyar, pic, mobil, letiltva, paródia, átaludtuk, sftp plugin, szépsége, nestea, windows gdi, némulok, ha nincs ip, feltöltöttem, webszerver, mobilnethez, amplifier, id3, letámadták, ti, letiltás, szünet, 250gb, geocaching, nincs meg, takarítógép, megújítottam, kezel, ékezetek, bankkártya, simonyi, formázás, postás, játszik, havasi balázs, víz, rövid, keverés, posta, galéria, hifi, rosszalkodik, xp, csodálkoztam, p750, dönteni, ie8, jég, 40.000, művészete, kompakt, weblapok, nagy szél, hibás, leírás, kuglauf, winamp, autotag, megérkezett, 50 euro, vlc, ampervadász, vírusellen, lassú, kapcsoló, ericsson, mosógép, nagyon nagy, puding, Mio, home premium, hangkártya, megnéztem, qr kód, sajtos, nyúl, tracklist, augusztus 19, wifi driver, ki-be-kapcsol, hőmérséklet, könyebb, irtás, paypal, fotó, mhl, recept, vers, sertés, átvertek, lecsó, lóerő, fasírt, másnaposok, határőrök, hangyacsapda, undo, utazás, név, lyuk, vonalkód, játék, discovery, petőfi zóna, c, megszűnik, sziget, megérkeztünk, ő ű betűk, sajt, bütyök csárda, nyák, elkó, vélemény, telefon, gps, rosszul számoltam, internet security, videók, okostelefon, véletlen, 1TB, űrhajó, videó, agymosás, vihar, keres, nem gondoltam, feltörték, megszívtam, tányéron, vista, router, lcd, alábecsültem, 5.1.1, hangos, hozzászólások, magányos, firmware, fekete-fehér, raspberry, microsoft.com, billentyűzet, új kiadás, királys, megyek, csapás, utazok, kimenet, fertőzés, kaspersky, ic, reklámadó, leáll, havasi, sim, némul, megható, extundelete, processzor, enter, jános vitéz, xenyx, tanulok, verzió, kamera, cicc, képek, módosítás, használhatatlan, fedex, videókimenet, kaland, sarokház, adó, showder klub, sebesség, bővítés, magnum, nasa, javascript, puzzle, paso, fanta, multiplayer, gravitációs vonat, átalakul, kamu, shrek, sata, visszajöttem, animáció, xperia x8, levált, minden6ó, elsőbbség, fujitsu siemens, elektroportál, total commander, pénz, dllek, hálózat, memphis, sláger, megvan, ie9, meglepett, danubius, édesség, blokkolás, borzalom, nincs, san andreas, program, üvegtigris, beszél, hülyeség, kaja, 1000 darab, gáz, programozás, asus, áthelyezés, beatbox, elgondolkodtató, rombolás, velence, idegbaj, áram, hangyák, hdmi, winyó, notebook, foglalt, youtube, számítógép, keverő, kereső, wireless, meleg, csatlakozás, új verzió, 2008, rajka, automata, filmnézés, 1000GB, uname, szavak, feladatod, dobos torta, kizárt, nyeremény, hang, mozi, vicces, fejlesztőpanel, húsvét, sok, palacsinta, idő, kirándulás, eoscard, új funkció, vírus, elromlott, új rész, soronként regex, reklám, kapcsolás, koncert, wpa, weblap, kici kinai, okos, internet útlevél, idegesít, sütés, kockás kép, isteni, kemény, hangom, tetszik, azonosítás, hamis, 32-bit, direct2d, a702, rendes, susogós mackók, bios, tavaszi szél, 50euro, sony, baleset, g00gle, winchester, stúdió, szervíz, oldalak, nosztalgia, a remény rabjai, kutyámnak macskája, macsek, halkul, kutya, gyönyörű, DSLR, beugró, hűtés, sd kártya, ic foglalat, kína, elrejtve, cron, üdítő, benzinkút, elmélkedek, vírusos, zsanér, hideg, ingyen, kattog, felismertem, szilveszter, prehistorik, cookie, megrendelni, delphi, petőfi, nehéz, wolfeinstein, helyesírás, nézik, kell, dumaszínház, sftp, tanfolyam, gyorsabb, lapocskák, értesítő, hiba, 64bit, meló, evan a mindenható, dobos, ntldr, kalandpark, szigetelés, átvert, vásároltam, véletlen-e, pro és kontra, fekete, ajánlott, várom, német, ház, explorer, felismerő, minihifi, büdös, kaptam, macska, erősítő, mobiltelefon, behringer, lopás, képtár, petőfi rádió, túlzás, mysql, hangosítók, 32bit, directx, szentes, újdonság, tőlem szedték, kinézet, baromság, mr2, raspberry pi, dos, érintőképernyős, borzalmas, usb, undelete, megettem, iss, canon, x8, kellene, nyertem, vezeték nélküli, amerika, recovery, msp, hub, fekete lyuk, tunatic, internet explorer, kungfu panda, visszaállítás, új gép, raktárgazdálkodó, pi3525, pi, veszélyes, ereje, balázs, nagyfesz, ínycsiklandozó, futár, csere, megsül, világűr, szép, egyiptom, glasstiger, mac cím, süti, bcm2835, aranyos, translate, hajtómű, megrendeltem, mártély, túra, panel, malac, cib, űr, takarítás, lan, személyi, tv, file recovery, kártyaolvasó, feltörés, dr. house, torta, wifi, étlap, fényképezőgép, hangosítás, beállítás, évad, house, cica, pudingos lapocskák, jó történet, forrasztás, interspar, 64-bit, mars tér, kamion, busz, xperia z3, sony ericsson, blog, vírusírtó, ének, pizza, logisztika, skála, rendeltem, ajtótartó, érdekes, csips, dreamscene, új szerver, audio, videolan, új 200-as, gta, telepítés, kedvenc, xperia, kész, karácsony, fájlvisszaállítás, ellenállás, vtsoftware, újítás, vide, király, médiacenter, raspberrypi, sonyericsson, phpmyadmin, php, 891,-Ft, tárhely, változik, bicikli, json, zene, ssh, drága, targonca, film, űrhajózás, msn, oprendszer, kuglóf, fery, legénybúcsú, filmszínház, internetkártya, mikrokontroller, indexek, meglepetés, számítástechnika, vásárlás, kéményseprő, megnézem, kinéztem, windows, heti hetes, bemutató, feryservice.hu, facebook, gomb, elment, vettem, örültem, csupacsipsz, p552w, válogatás, 1100d, ice tea, angol, st151, imádom, lassabb, béta, túl a sövényen, magic lantern, harmadik, el van találva, fűtés, amerikai, kém, vnc, videó lejátszás, spam, konfig, kezelő felület, usb hub, elképesztő, gyár, rózsaszín kép, kép, kártya, hódmezővásárhely, tönkrement, sztrájk, időjárás, távoli asztal, netes vásárlás, admin felület, időzítés, toral, android, működik, kenyérsütő, fordító, duplázás, finom, megkukulás, haloween, olcsó, titkosítás, honlap, javítás, adatvesztés, internet, 350km magas, undorító, voltam, rendelés, mikrofon, szél, szerver, tudom mi ez, jégkrém, adatbázisok, rádió, kiruccantunk, ikon, launcpad, számtek, költözés, egyszerűség, driver, zoom, elektronika, reggel, linux, ezresek, tv műsor, lassított, elosztó, szétesett, pickit, mocskosság, eső, gyors, siteworx, edimax, w200, ram, vizsga, parancsikon, texas instruments, rajkafep, kezelő, sti, mozaik, becsaptak, sim kártya, támogató, fejlesztés, vatera, slimbox, rég, aktiválás, dslr, security, kezelés, durva kritika, family guy, eltűntem, google, gépigény, asterix és obelix az olimpián, körtvényes, shell, comedy central, bejött, kikapcsolták, sokba került, putty, sütemény, karakterkódolás, meghajtó, díszlet, szerelés, ébren, tornádó, lejátszás, ugyanaz, majdnem, szerintem, púpos, máv, nem nagy durranás, van-nincs, vizet áraszt, lassítva, cooltv, átverés, forint, ftp, félrenéztem, notepad++, könnyűgépkezelő