Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

máv, tunatic, prehistorik, comedy central, sftp, sziget, film, kész, gps, paso, sony, konfig, 50 euro, security, file recovery, használhatatlan, kezel, cooltv, kéményseprő, lan, sd kártya, hülyeség, ajtótartó, átalakul, sata, lóerő, ic foglalat, űrhajózás, 32bit, windows gdi, név, világűr, feltörés, delphi, sztrájk, 5.1.1, király, áthelyezés, érintőképernyős, kalandpark, notebook, jó történet, hőmérséklet, sftp plugin, leáll, kaptam, letámadták, fejlesztőpanel, android, verzió, kezelő felület, msp, mr2, szerver, cookie, blokkolás, msn, cron, windows 7, mars tér, jég, recept, némulok, víz, fertőzés, édesség, sok, tv műsor, multiplayer, rosszul számoltam, paypal, módosítás, pro és kontra, kártya, félrenéztem, ic, kockás kép, wireless, xenyx, felismerő, vásárlás, hangkártya, id3, magic lantern, időjárás, rövid, királys, p552w, tányéron, fujitsu siemens, rendeltem, személyi, mocskosság, amplifier, számítástechnika, torta, megnézem, hamis, halkul, szerelés, béta, ti, honlap, gomb, ugyanaz, havasi balázs, évad, várom, ő ű betűk, amerikai, kinézet, feltöltöttem, tudom mi ez, változik, nem jött, magyar, kamion, van-nincs, bütyök csárda, meló, tőlem szedték, fery, minden6ó, alábecsültem, iss, csupacsipsz, panel, interspar, gta, hűtés, ház, winyó, gyönyörű, vettem, tárhely, 1TB, vers, jános vitéz, ikon, petőfi, tornádó, raspberry, sarokház, processzor, gépigény, vírus, vicces, ezresek, mikrofon, vonalkód, szelet, csatlakozás, elromlott, letiltva, űrhajó, slimbox, launcpad, borzalom, hódmezővásárhely, meleg, megszűnik, túlzás, hozzászólások, áram, busz, üdítő, hangosítók, újítás, lcd, asus, sebesség, telefon, vnc, körtvényes, program, dönteni, mozi, videókimenet, canon, nyák, susogós mackók, feltörték, haloween, süti, filmszínház, vásároltam, kompakt, wpa, fanta, angol, xp, qr kód, stúdió, heti hetes, nyertem, lassú, sütés, ingyen, koncert, idegesít, hdmi, bios, dos, felismertem, telepítés, elment, beatbox, utazás, adó, megérkeztünk, lopás, keverés, pi, hangos, gyors, evan a mindenható, internet útlevél, cicc, shell, bejött, szigetelés, amerika, automata, undo, elképesztő, g00gle, zene, mobil, fekete lyuk, adatbázisok, űr, szél, nyúl, művészete, 250gb, baleset, kaspersky, működik, hifi, duplázás, javítás, támogató, karácsony, videó, internetkártya, keres, bicikli, lapocskák, translate, lassabb, driver, mobilnethez, irtás, elsőbbség, kimenet, hang, fekete, fényképezőgép, játszik, programozás, átvertek, képek, sony xperia, wifi, kuglóf, linux, hajtómű, sonyericsson, rádió, hub, json, könnyűgépkezelő, karakterkódolás, paródia, némul, elektronika, meglepetés, meglepett, nehéz, 64-bit, pickit, másnaposok, megrendelni, bankkártya, nyeremény, kiruccantunk, el van találva, megettem, vizsga, tanulok, kikapcsolták, vírusírtó, 50euro, nem működik, lecsó, indexek, elosztó, phpmyadmin, visszaállítás, directx10, tönkrement, vista, geocaching, nem nagy durranás, 350km magas, kezelés, dllek, p750, német, 1000 darab, blog, kell, magnum, kattog, kezelő, kamera, okostelefon, örültem, azonosítás, fekete-fehér, mobiltelefon, danubius, internet explorer, cica, étlap, sütemény, texas instruments, uname, vírusos, puding, tesco, idegbaj, 891,-Ft, reklámadó, aktiválás, új kiadás, xperia x8, reklám, titkosítás, chips, voltam, kedvenc, újdonság, formázás, nézik, winamp, logisztika, veszélyes, pénz, elgondolkodtató, vatera, x8, szeged, aranyos, fejlesztés, house, új verzió, gyorsabb, kizárt, kellene, oldalak, értesítő, eltűntem, reggel, túl a sövényen, határőrök, agymosás, microsoft.com, finom, ice tea, számítógép, vírusellen, szünet, szervíz, winchester, megszívtam, kapcsolás, kutyámnak macskája, csodálkoztam, elmélkedek, audio, benzinkút, nagyfesz, ssh, dobos torta, kenyérsütő, ereje, sláger, bcm2835, időzítés, véletlen-e, petőfi rádió, ntldr, nestea, távoli asztal, vlc, c, díszlet, szentes, palacsinta, vtsoftware, elektroportál, tracklist, gyár, hiba, hangosítás, idő, kaland, harmadik, havasi, 64bit, költözés, youtube, a702, legénybúcsú, memphis, vide, internet, megsül, szép, forint, egyszerűség, weblapok, nincs, direct2d, erősítő, wifi driver, rajka, okos, hideg, ram, véletlen, olcsó, szavak, ajánlott, w200, kém, adatvesztés, balázs, mártély, toral, directx, megérkezett, weblap, elkó, ampervadász, netes vásárlás, dslr, eső, pi3525, augusztus 19, médiacenter, glasstiger, st151, dreamscene, egyiptom, ftp, ki-be-kapcsol, nem gondoltam, lassítva, fűtés, mozaik, mysql, ellenállás, imádom, dr. house, átvert, sti, utazok, vizet áraszt, gravitációs vonat, macska, új gép, rajkafep, cib, csere, hangyák, raktárgazdálkodó, fixmbr, kungfu panda, rombolás, számtek, xperia z3, nasa, oprendszer, ínycsiklandozó, beszél, family guy, fotó, home premium, filmnézés, kuglauf, galéria, total commander, xperia, képtár, videolan, avr, velence, kipróbáltam, vezeték nélküli, foglalt, hibás, feladatod, enter, skála, spam, fordító, megyek, admin felület, jégkrém, visszajöttem, posta, magányos, fasírt, ha nincs ip, behringer, weboldal, showder klub, kereső, levált, 40.000, rózsaszín kép, elrejtve, simonyi, ie9, válogatás, DSLR, billentyűzet, büdös, nagy szél, sokba került, megnéztem, majdnem, 1100d, csips, 2008, Mio, kína, windows, leírás, shrek, raspberry pi, raspberrypi, sim kártya, hangyacsapda, kamu, könyebb, érdekes, hangom, firmware, recovery, videók, undorító, megkukulás, parancsikon, asterix és obelix az olimpián, isteni, router, szilveszter, új 200-as, autotag, lassított, soronként regex, undelete, letiltás, animáció, üvegtigris, szerintem, pihen, jegy, forrasztás, usb, drága, zsanér, ékezetek, google, malac, kapcsoló, dumaszínház, megrendeltem, gáz, a remény rabjai, nosztalgia, kinéztem, sony ericsson, megható, kép, vihar, usb hub, macsek, rosszalkodik, rendelés, 1000GB, puzzle, borzalmas, putty, nagyon nagy, targonca, EPC3925, videó lejátszás, rendes, postás, ébren, siteworx, feryservice.hu, baromság, nyílászáró, nincs meg, kártyaolvasó, fájlvisszaállítás, futár, mosógép, internet security, pic, új rész, lyuk, szétesett, facebook, átverés, hálózat, wolfeinstein, tv, átaludtuk, meghajtó, durva kritika, tavaszi szél, webszerver, extundelete, eoscard, php, rég, bővítés, túra, notepad++, megújítottam, mhl, szépsége, húsvét, javascript, beugró, bemutató, helyesírás, csapás, kirándulás, ie8, kutya, edimax, petőfi zóna, tetszik, mac cím, fedex, kemény, ericsson, tanfolyam, takarítógép, becsaptak, pudingos lapocskák, dobos, kici kinai, discovery, vélemény, játék, san andreas, keverő, sim, zoom, mikrokontroller, 32-bit, kaja, ének, púpos, új funkció, lejátszás, új szerver, pizza, sajt, sajtos, takarítás, megvan, explorer, sertés, beállítás, minihifi