Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

áram, gyár, szigetelés, rombolás, adatvesztés, ki-be-kapcsol, számítógép, félrenéztem, android, nézik, ic foglalat, usb hub, visszajöttem, körtvényes, átverés, shell, jégkrém, személyi, linux, sata, hideg, susogós mackók, vihar, örültem, bcm2835, beállítás, geocaching, siteworx, dobos, ház, kompakt, fájlvisszaállítás, tönkrement, posta, postás, reggel, kamera, kamu, sebesség, hálózat, xenyx, 1000GB, pi, gravitációs vonat, windows, új szerver, okostelefon, lecsó, lan, augusztus 19, vatera, költözés, asus, directx10, petőfi zóna, érdekes, rajkafep, feltörés, szilveszter, total commander, vnc, 350km magas, letámadták, xperia, gomb, tőlem szedték, DSLR, új 200-as, raktárgazdálkodó, fekete, nosztalgia, eoscard, cib, internet, pizza, kuglauf, hangyák, idegesít, vásárlás, drága, borzalmas, el van találva, tunatic, német, takarítás, béta, távoli asztal, simonyi, vírusos, sokba került, msp, filmnézés, forrasztás, megsül, fedex, enter, adó, némulok, amplifier, fényképezőgép, szeged, elromlott, pudingos lapocskák, asterix és obelix az olimpián, gyors, recept, showder klub, hangom, ha nincs ip, meleg, cookie, helyesírás, szépsége, megvan, hub, fertőzés, mozaik, vírusellen, paypal, elgondolkodtató, új verzió, nagy szél, kaptam, foglalt, nagyfesz, keverés, vonalkód, rosszalkodik, bicikli, wolfeinstein, púpos, túra, c, tv, amerikai, koncert, minden6ó, kém, 1000 darab, g00gle, ftp, szentes, pénz, hajtómű, rendelés, qr kód, durva kritika, animáció, agymosás, szerelés, 32bit, csapás, fixmbr, megérkezett, macsek, játszik, film, canon, 5.1.1, ezresek, blokkolás, EPC3925, vide, sütés, tesco, kimenet, telefon, weboldal, paso, weblap, targonca, megettem, internet explorer, pro és kontra, tányéron, direct2d, mysql, királys, kenyérsütő, raspberry pi, feladatod, dr. house, játék, malac, billentyűzet, véletlen, lejátszás, átalakul, vettem, fejlesztőpanel, weblapok, hülyeség, kungfu panda, a702, véletlen-e, kamion, szünet, képtár, sim, rendes, zene, futár, gyönyörű, édesség, kapcsolás, kalandpark, tavaszi szél, heti hetes, lassított, glasstiger, megnézem, stúdió, edimax, hifi, harmadik, elment, halkul, cooltv, dos, havasi, internet security, winchester, videó, átvert, ie9, vicces, oprendszer, ic, hangosítók, csips, logisztika, telepítés, velence, undorító, bios, 2008, lopás, nem jött, húsvét, működik, fekete-fehér, tanulok, sztrájk, programozás, ő ű betűk, slimbox, lassabb, hang, karakterkódolás, usb, memphis, elektroportál, interspar, audio, kuglóf, meló, elmélkedek, evan a mindenható, érintőképernyős, windows gdi, okos, hangyacsapda, túlzás, behringer, vírusírtó, mobiltelefon, sláger, ébren, hűtés, processzor, benzinkút, jó történet, változik, elsőbbség, idő, javítás, meglepetés, szavak, név, dobos torta, microsoft.com, máv, blog, azonosítás, internetkártya, driver, finom, skála, zoom, kemény, konfig, idegbaj, meghajtó, kockás kép, csatlakozás, dreamscene, átaludtuk, használhatatlan, xperia z3, magnum, sziget, raspberry, sok, szétesett, p552w, imádom, ínycsiklandozó, family guy, csere, mac cím, nyeremény, iss, megérkeztünk, cica, keverő, ice tea, 1100d, videók, fejlesztés, raspberrypi, bejött, sftp, király, ereje, beatbox, id3, lyuk, rádió, magic lantern, youtube, wpa, prehistorik, letiltás, kezel, Mio, house, x8, mobilnethez, mikrokontroller, pic, formázás, kaja, felismertem, hangos, file recovery, fekete lyuk, 891,-Ft, kici kinai, dslr, reklámadó, mobil, fanta, vezeték nélküli, vlc, galéria, magyar, ékezetek, puding, sonyericsson, mocskosság, beszél, képek, busz, firmware, nem gondoltam, undelete, alábecsültem, jegy, van-nincs, vtsoftware, eltűntem, autotag, tetszik, tárhely, válogatás, megnéztem, megrendeltem, wireless, sarokház, p750, jános vitéz, vásároltam, uname, sony xperia, feltöltöttem, gáz, gyorsabb, némul, sajtos, sütemény, szép, forint, lóerő, számítástechnika, launcpad, megszűnik, undo, balázs, xperia x8, lassítva, soronként regex, 40.000, rosszul számoltam, új gép, haloween, másnaposok, internet útlevél, kinézet, átvertek, erősítő, w200, fujitsu siemens, pihen, újdonság, ram, kapcsoló, php, kártya, 64-bit, notebook, voltam, winamp, hozzászólások, recovery, kaland, kattog, cron, süti, mártély, automata, szervíz, kizárt, elkó, kirándulás, 250gb, hódmezővásárhely, bővítés, csupacsipsz, paródia, angol, 32-bit, támogató, videókimenet, amerika, fery, kedvenc, beugró, filmszínház, kutya, keres, visszaállítás, honlap, security, kaspersky, comedy central, médiacenter, jég, időjárás, kész, leírás, panel, petőfi rádió, explorer, évad, webszerver, fűtés, határőrök, ajtótartó, fasírt, kutyámnak macskája, verzió, baleset, elképesztő, minihifi, vers, szél, büdös, meglepett, videolan, sony ericsson, leáll, tracklist, új kiadás, szerver, elosztó, üdítő, 1TB, rég, pi3525, adatbázisok, időzítés, eső, google, ampervadász, javascript, wifi driver, áthelyezés, sony, egyszerűség, szelet, ericsson, mikrofon, netes vásárlás, chips, dönteni, kéményseprő, petőfi, ie8, bemutató, tanfolyam, megkukulás, legénybúcsú, becsaptak, gta, lassú, sajt, víz, egyiptom, nyák, zsanér, nehéz, parancsikon, veszélyes, letiltva, nestea, kellene, rajka, ntldr, pickit, mars tér, hiba, kereső, várom, ssh, home premium, 50euro, msn, rózsaszín kép, dllek, magányos, ének, json, aktiválás, avr, 50 euro, bütyök csárda, danubius, csodálkoztam, megújítottam, könyebb, delphi, majdnem, phpmyadmin, értesítő, vista, új funkció, kiruccantunk, mosógép, videó lejátszás, ti, aranyos, hőmérséklet, admin felület, elrejtve, levált, nem működik, könnyűgépkezelő, kezelés, facebook, toral, nincs, irtás, kína, borzalom, titkosítás, felismerő, hangkártya, karácsony, indexek, bankkártya, discovery, sd kártya, ingyen, program, gépigény, kezelő, nagyon nagy, számtek, ellenállás, tornádó, windows 7, olcsó, hdmi, lapocskák, megszívtam, havasi balázs, translate, feltörték, nyertem, megható, kezelő felület, san andreas, notepad++, shrek, kártyaolvasó, nyílászáró, winyó, mr2, utazok, mhl, művészete, kikapcsolták, multiplayer, sftp plugin, gps, palacsinta, putty, tv műsor, tudom mi ez, kinéztem, baromság, ikon, kipróbáltam, xp, túl a sövényen, szerintem, duplázás, a remény rabjai, router, vírus, fotó, torta, extundelete, elektronika, megrendelni, mozi, st151, módosítás, világűr, nasa, űr, rendeltem, üvegtigris, isteni, takarítógép, újítás, sertés, 64bit, ajánlott, díszlet, hibás, reklám, utazás, directx, ugyanaz, hamis, kép, fordító, hangosítás, étlap, megyek, vélemény, cicc, sti, űrhajó, macska, texas instruments, vizet áraszt, rövid, nyúl, lcd, kell, wifi, vizsga, oldalak, puzzle, nem nagy durranás, spam, sim kártya, űrhajózás, nincs meg, feryservice.hu, új rész, dumaszínház