Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

támogató, idő, texas instruments, dr. house, tányéron, túra, szavak, szél, usb, st151, tavaszi szél, megnézem, ő ű betűk, showder klub, mhl, videó, extundelete, susogós mackók, kockás kép, átaludtuk, audio, kutyámnak macskája, szünet, internet explorer, xperia z3, zoom, fordító, logisztika, helyesírás, usb hub, pénz, puzzle, játék, xperia x8, könyebb, ice tea, sftp, kapcsoló, ezresek, wpa, kaptam, fényképezőgép, total commander, szervíz, művészete, nyák, takarítógép, ébren, chips, szigetelés, túlzás, megszívtam, adó, rövid, filmnézés, tetszik, megsül, fejlesztőpanel, csupacsipsz, időjárás, feryservice.hu, cooltv, 5.1.1, nyílászáró, kapcsolás, toral, oprendszer, elképesztő, hódmezővásárhely, ic foglalat, félrenéztem, sata, notebook, 50 euro, malac, név, asterix és obelix az olimpián, leírás, vihar, soronként regex, levált, interspar, panel, idegbaj, ereje, javítás, gyár, fery, sokba került, megható, weblap, elosztó, msn, keverés, elgondolkodtató, újítás, videók, blog, vírusellen, dos, recovery, telefon, mozi, hangosítók, imádom, json, adatvesztés, pro és kontra, szétesett, forrasztás, örültem, jó történet, fekete-fehér, bemutató, prehistorik, kimenet, újdonság, paypal, augusztus 19, ház, sftp plugin, büdös, ie8, nagyon nagy, winchester, időzítés, driver, koncert, kiruccantunk, phpmyadmin, webszerver, tunatic, kezel, költözés, raspberry, megrendeltem, hangkártya, kemény, home premium, ftp, balázs, hifi, foglalt, megettem, reggel, ampervadász, program, megszűnik, elment, gps, wifi, videókimenet, targonca, EPC3925, finom, számítógép, némulok, nosztalgia, elmélkedek, király, memphis, szentes, sony, meglepetés, danubius, amplifier, sertés, mobilnethez, el van találva, kezelés, irtás, adatbázisok, glasstiger, ajánlott, nincs meg, kuglóf, billentyűzet, mac cím, konfig, kamion, 40.000, lejátszás, vide, multiplayer, keres, sim kártya, kici kinai, sti, fixmbr, tönkrement, szerver, világűr, shrek, drága, durva kritika, új gép, elromlott, xenyx, utazok, beatbox, vírusírtó, rendelés, némul, határőrök, lassabb, hangom, módosítás, hamis, ellenállás, raspberrypi, canon, fájlvisszaállítás, c, hálózat, jános vitéz, hűtés, parancsikon, bios, fejlesztés, ének, delphi, kéményseprő, directx10, nasa, directx, értesítő, aranyos, ic, id3, kalandpark, mozaik, olcsó, számítástechnika, winamp, keverő, havasi balázs, hőmérséklet, mysql, rajkafep, aktiválás, utazás, android, putty, gáz, hub, sztrájk, ie9, ericsson, meghajtó, vonalkód, posta, comedy central, spam, raktárgazdálkodó, becsaptak, vizet áraszt, sláger, galéria, linux, youtube, pi, torta, bankkártya, tanulok, letámadták, undorító, elektroportál, fertőzés, nagyfesz, 1000GB, sim, qr kód, letiltás, microsoft.com, mikrokontroller, tárhely, kuglauf, indexek, formázás, cib, nincs, kungfu panda, dumaszínház, cron, film, borzalom, internet útlevél, mars tér, windows 7, szelet, bicikli, windows, undo, máv, sütemény, stúdió, rosszalkodik, szerelés, sütés, google, hiba, asus, magnum, amerika, recept, elsőbbség, velence, kaland, leáll, vers, sonyericsson, notepad++, nézik, szeged, érdekes, új szerver, gyorsabb, számtek, megújítottam, halkul, skála, távoli asztal, x8, reklámadó, megrendelni, nem nagy durranás, geocaching, mobil, ínycsiklandozó, vatera, petőfi, 64bit, elkó, lopás, tőlem szedték, kaja, duplázás, tudom mi ez, hdmi, kizárt, cica, jegy, megkukulás, dobos, facebook, nyertem, rózsaszín kép, tv műsor, nem jött, vizsga, p750, átverés, 1000 darab, beállítás, wifi driver, videó lejátszás, bütyök csárda, 32-bit, pic, süti, változik, magányos, nem gondoltam, fasírt, nyeremény, játszik, sajt, véletlen-e, animáció, német, iss, béta, internetkártya, petőfi zóna, csips, sony ericsson, vnc, fotó, csere, új kiadás, feltörték, ti, weboldal, csodálkoztam, tracklist, lyuk, étlap, szép, baleset, evan a mindenható, megyek, szépsége, kína, heti hetes, áthelyezés, windows gdi, autotag, discovery, új funkció, vlc, gta, rosszul számoltam, majdnem, hozzászólások, okos, új rész, benzinkút, kedvenc, dobos torta, kellene, lan, kinézet, gyönyörű, macska, jég, 891,-Ft, feltöltöttem, bővítés, nehéz, véletlen, kikapcsolták, fedex, kipróbáltam, admin felület, ikon, sony xperia, ugyanaz, haloween, a remény rabjai, tv, sajtos, kész, uname, harmadik, bcm2835, megérkezett, új verzió, siteworx, kenyérsütő, egyszerűség, verzió, weblapok, sarokház, ha nincs ip, pi3525, filmszínház, lapocskák, family guy, nem működik, internet, ntldr, lassú, voltam, kártyaolvasó, űrhajó, dönteni, netes vásárlás, paso, sziget, gravitációs vonat, forint, undelete, house, pihen, elektronika, nyúl, cookie, bejött, kamera, lecsó, működik, telepítés, felismertem, wolfeinstein, firmware, fujitsu siemens, behringer, átvert, kompakt, vicces, kutya, azonosítás, hangos, pudingos lapocskák, vtsoftware, víz, 250gb, karakterkódolás, oldalak, vettem, petőfi rádió, meló, beszél, üvegtigris, msp, fekete lyuk, űr, minden6ó, amerikai, édesség, ékezetek, dreamscene, visszaállítás, királys, rendes, mr2, hangyacsapda, pizza, csatlakozás, egyiptom, rendeltem, eső, 1TB, van-nincs, csapás, meleg, a702, paródia, hangyák, blokkolás, erősítő, átvertek, könnyűgépkezelő, fűtés, médiacenter, mikrofon, legénybúcsú, fanta, honlap, xperia, üdítő, file recovery, űrhajózás, minihifi, díszlet, shell, enter, internet security, hang, mártély, áram, security, jégkrém, visszajöttem, dslr, winyó, hajtómű, vásároltam, kell, eoscard, takarítás, w200, kép, eltűntem, agymosás, raspberry pi, dllek, kém, simonyi, mobiltelefon, vélemény, új 200-as, púpos, 1100d, kezelő, gyors, feltörés, rég, javascript, macsek, nestea, gomb, évad, személyi, borzalmas, kinéztem, g00gle, alábecsültem, 50euro, zsanér, wireless, ajtótartó, Mio, explorer, megnéztem, megvan, titkosítás, túl a sövényen, lassított, 2008, pickit, mocskosság, letiltva, húsvét, elrejtve, kamu, másnaposok, kattog, átalakul, tanfolyam, angol, puding, vírusos, hülyeség, felismerő, feladatod, rombolás, kaspersky, san andreas, busz, automata, lcd, kezelő felület, képtár, vírus, vezeték nélküli, ram, hangosítás, zene, slimbox, havasi, reklám, hideg, magyar, lóerő, rajka, isteni, válogatás, ssh, körtvényes, beugró, sd kártya, palacsinta, vásárlás, xp, 350km magas, mosógép, sebesség, p552w, DSLR, karácsony, ingyen, gépigény, vista, hibás, direct2d, processzor, translate, tesco, postás, használhatatlan, baromság, képek, 64-bit, kirándulás, router, avr, lassítva, idegesít, meglepett, nagy szél, cicc, programozás, videolan, ki-be-kapcsol, megérkeztünk, 32bit, fekete, kereső, érintőképernyős, tornádó, magic lantern, szilveszter, edimax, okostelefon, rádió, sok, launcpad, kártya, várom, szerintem, veszélyes, futár, php