Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

cib, foglalt, program, étlap, ajánlott, feltörés, javítás, ugyanaz, wolfeinstein, koncert, szerintem, velence, letiltás, megettem, harmadik, windows 7, gta, videókimenet, egyszerűség, lassított, nem jött, jegy, csips, kikapcsolták, paypal, átalakul, elgondolkodtató, szél, határőrök, kuglóf, mobil, memphis, mozi, szerelés, programozás, megérkeztünk, hangkártya, rosszul számoltam, hiba, spam, gps, undorító, kirándulás, busz, sajt, némulok, megkukulás, duplázás, visszaállítás, stúdió, hűtés, szavak, direct2d, vnc, finom, azonosítás, json, 350km magas, raktárgazdálkodó, lóerő, ntldr, vonalkód, tavaszi szél, mr2, túlzás, kenyérsütő, st151, bővítés, keverő, fixmbr, 891,-Ft, filmnézés, launcpad, tanfolyam, lecsó, house, zsanér, módosítás, kompakt, reklámadó, kungfu panda, nyertem, raspberry, fotó, átverés, kezelés, tracklist, karakterkódolás, tárhely, új 200-as, pi, megújítottam, bemutató, csupacsipsz, nyúl, macska, g00gle, hideg, lan, csere, sim, művészete, karácsony, billentyűzet, 64-bit, sláger, új verzió, megrendeltem, tunatic, hang, fekete, mobilnethez, húsvét, kattog, php, fényképezőgép, tányéron, letámadták, feryservice.hu, mhl, újdonság, távoli asztal, letiltva, új szerver, nehéz, ie9, megszűnik, family guy, canon, kész, petőfi rádió, megvan, elosztó, nestea, palacsinta, voltam, sony, fejlesztőpanel, petőfi zóna, szeged, tönkrement, vírus, webszerver, ínycsiklandozó, szilveszter, notebook, xperia z3, médiacenter, majdnem, wifi, ti, dos, discovery, fasírt, driver, működik, aranyos, csapás, pihen, szigetelés, p750, msn, könyebb, siteworx, telefon, átvertek, gáz, hangyacsapda, takarítás, kereső, a702, p552w, durva kritika, vicces, beszél, 5.1.1, fordító, oprendszer, lopás, havasi, iss, alábecsültem, kezelő, fekete lyuk, vírusírtó, sokba került, félrenéztem, sftp plugin, sztrájk, feladatod, undelete, titkosítás, mocskosság, púpos, kaja, irtás, futár, kimenet, szép, gyár, pickit, 32bit, petőfi, elképesztő, sti, forint, internet security, jég, tőlem szedték, magyar, van-nincs, rombolás, formázás, zene, texas instruments, fekete-fehér, sony ericsson, uname, kártya, meló, fanta, véletlen, rajka, cron, halkul, nagy szél, x8, susogós mackók, kezelő felület, phpmyadmin, isteni, eltűntem, internet, wpa, meghajtó, nyílászáró, változik, számítógép, javascript, használhatatlan, feltörték, szervíz, filmszínház, galéria, 64bit, mártély, űrhajózás, DSLR, kína, puzzle, youtube, processzor, cicc, balázs, megnéztem, admin felület, könnyűgépkezelő, tornádó, asterix és obelix az olimpián, jános vitéz, drága, pic, soronként regex, elkó, vers, kaspersky, újítás, internet útlevél, vista, hangosítók, játék, becsaptak, mysql, skála, válogatás, német, nyák, dslr, 250gb, felismerő, pro és kontra, tanulok, szünet, postás, beugró, shrek, kuglauf, feltöltöttem, leáll, nem nagy durranás, sftp, pénz, vizsga, ice tea, videolan, dr. house, benzinkút, körtvényes, képtár, ház, támogató, slimbox, fejlesztés, lassítva, reggel, zoom, logisztika, extundelete, san andreas, meglepett, gyors, keverés, edimax, facebook, 2008, ének, xenyx, rajkafep, kamion, helyesírás, kipróbáltam, vlc, ssh, ic foglalat, tesco, mikrokontroller, hőmérséklet, 1000 darab, fery, havasi balázs, videó lejátszás, máv, paso, internet explorer, megérkezett, comedy central, ha nincs ip, interspar, évad, 1TB, EPC3925, jó történet, időjárás, sertés, amerika, nasa, visszajöttem, autotag, rádió, honlap, megszívtam, linux, sata, wireless, blog, nincs, űr, angol, prehistorik, tv, nosztalgia, számtek, sd kártya, magnum, el van találva, királys, cica, weboldal, kaptam, magic lantern, xp, kapcsolás, dobos, megható, béta, kizárt, puding, sonyericsson, bejött, evan a mindenható, bcm2835, ezresek, bicikli, elment, szerver, név, vélemény, új rész, videók, vtsoftware, fűtés, hozzászólások, vihar, elektronika, veszélyes, kutya, paródia, kellene, megsül, takarítógép, áram, várom, shell, pizza, nagyfesz, torta, ampervadász, ikon, forrasztás, bankkártya, fájlvisszaállítás, usb, érintőképernyős, windows, levált, pudingos lapocskák, eső, dllek, túl a sövényen, kinéztem, vírusellen, 1000GB, szétesett, mobiltelefon, képek, kém, üvegtigris, sok, adatbázisok, showder klub, recept, kinézet, okos, tudom mi ez, megrendelni, macsek, édesség, microsoft.com, véletlen-e, adó, animáció, fedex, idő, xperia x8, telepítés, világűr, kedvenc, amerikai, sebesség, meglepetés, áthelyezés, mac cím, gépigény, örültem, rendeltem, ingyen, dobos torta, undo, sim kártya, posta, ő ű betűk, borzalom, hálózat, rosszalkodik, felismertem, mikrofon, személyi, lapocskák, film, videó, bios, hifi, directx, augusztus 19, üdítő, geocaching, túra, simonyi, ie8, lassú, lcd, elrejtve, internetkártya, msp, vásároltam, baromság, megyek, szentes, total commander, kalandpark, google, ericsson, ki-be-kapcsol, winchester, dumaszínház, űrhajó, erősítő, weblapok, multiplayer, explorer, kamera, utazás, nincs meg, vatera, játszik, delphi, gomb, id3, vizet áraszt, pi3525, sütés, jégkrém, új kiadás, kiruccantunk, átvert, szépsége, idegesít, cooltv, 50 euro, ftp, elektroportál, glasstiger, mozaik, kici kinai, adatvesztés, kép, avr, targonca, blokkolás, kártyaolvasó, sony xperia, egyiptom, utazok, indexek, ram, keres, firmware, büdös, süti, translate, minihifi, konfig, kaland, hangom, dreamscene, vezeték nélküli, okostelefon, ékezetek, vírusos, android, parancsikon, csatlakozás, xperia, home premium, danubius, eoscard, új funkció, gravitációs vonat, toral, tetszik, usb hub, időzítés, Mio, malac, windows gdi, netes vásárlás, sütemény, számítástechnika, raspberry pi, ajtótartó, költözés, rendes, hajtómű, lejátszás, weblap, elsőbbség, rég, rövid, kemény, a remény rabjai, csodálkoztam, kapcsoló, kockás kép, heti hetes, kamu, lyuk, router, tv műsor, minden6ó, raspberrypi, új gép, elmélkedek, idegbaj, fertőzés, elromlott, asus, notepad++, leírás, chips, hangyák, értesítő, directx10, rendelés, vettem, átaludtuk, lassabb, olcsó, hibás, w200, audio, winamp, panel, nem gondoltam, reklám, nem működik, legénybúcsú, király, oldalak, kutyámnak macskája, némul, ereje, 32-bit, nagyon nagy, sajtos, 50euro, magányos, aktiválás, szelet, c, nyeremény, behringer, winyó, gyorsabb, hdmi, bütyök csárda, hamis, sarokház, ic, díszlet, enter, rózsaszín kép, ellenállás, megnézem, hangosítás, recovery, file recovery, kezel, kéményseprő, agymosás, dönteni, putty, ébren, vide, amplifier, másnaposok, mosógép, hülyeség, meleg, borzalmas, imádom, 1100d, hódmezővásárhely, wifi driver, sziget, security, beatbox, automata, 40.000, víz, qr kód, gyönyörű, vásárlás, mars tér, nézik, beállítás, hangos, verzió, cookie, kell, érdekes, hub, baleset, fujitsu siemens, haloween