Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 2x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 2x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

keres, aranyos, játszik, bios, csips, ugyanaz, túra, ébren, film, 891,-Ft, megnéztem, könyebb, wpa, új rész, frissítés, jános vitéz, felismertem, hajtómű, becsaptak, pi, hangyák, enter, átaludtuk, vélemény, msp, adatvesztés, webszerver, ellenállás, tányéron, irtás, xp, megrendeltem, dumaszínház, el van találva, lassabb, határőrök, feltörték, ékezetek, kész, undo, gépigény, galéria, weboldal, posta, baromság, hifi, takarítógép, vizsga, futár, msn, fertőzés, elsőbbség, gta, cookie, vettem, telefon, logisztika, rádió, dönteni, sütés, puzzle, képek, g00gle, űr, letöltés, EPC3925, tönkrement, szervíz, harmadik, szeged, megyek, parancsikon, kaland, drága, tornádó, új verzió, pickit, edimax, pizza, utazás, vizet áraszt, targonca, hibás, ének, delphi, visszaállítás, konfig, gyorsabb, macsek, direct2d, soronként regex, isteni, mosógép, minden6ó, megható, szerintem, php, ereje, idegbaj, avr, hideg, megszűnik, extundelete, hangkártya, megvan, szerelés, kezel, verzió, winchester, vásároltam, lejátszás, p750, undelete, heti hetes, csupacsipsz, nem működik, kenyérsütő, ő ű betűk, a remény rabjai, vírusos, eoscard, leáll, balázs, jég, szépsége, winamp, felismerő, új funkció, elképesztő, internetkártya, videó lejátszás, fedex, vezeték nélküli, p552w, skála, malac, house, launcpad, szigetelés, vatera, kereső, 1TB, comedy central, w200, szünet, havasi, tavaszi szél, vihar, nyák, csapás, mocskosság, mobil, német, internet útlevél, raspberrypi, helyesírás, megérkezett, havasi balázs, gyors, 64-bit, lan, takarítás, van-nincs, evan a mindenható, fejlesztés, fekete, hangom, költözés, majdnem, félrenéztem, home premium, tracklist, dobos, fery, petőfi, videókimenet, ntldr, minihifi, facebook, nasa, egyiptom, bicikli, windows gdi, gps, petőfi rádió, petőfi zóna, notebook, kém, microsoft.com, bütyök csárda, kipróbáltam, explorer, autotag, susogós mackók, busz, sok, átalakul, texas instruments, amerika, vicces, glasstiger, hőmérséklet, pénz, mobilnethez, királys, megsül, eső, interspar, vonalkód, véletlen, elektronika, 1000GB, tudom mi ez, érdekes, beatbox, kapcsolás, kaja, audio, számítógép, hülyeség, szelet, vírus, pudingos lapocskák, tv műsor, reggel, rózsaszín kép, lecsó, nem nagy durranás, nem gondoltam, wolfeinstein, csodálkoztam, family guy, borzalmas, játék, fűtés, dslr, túlzás, üdítő, név, chips, undorító, hódmezővásárhely, ajtótartó, 5.1.1, xenyx, json, támogató, űrhajó, internet explorer, aktiválás, rajka, jegy, blog, ic, dos, sony, sokba került, fanta, étlap, púpos, durva kritika, kuglauf, okostelefon, megettem, 2008, nincs, sftp, rendeltem, átvertek, foglalt, változik, kezelő felület, postás, directx, sajtos, DSLR, víz, automata, keverés, weblapok, putty, stúdió, magyar, átverés, gravitációs vonat, recept, máv, nagyfesz, siteworx, cron, paso, számítástechnika, kezelés, kezelő, kell, translate, spam, danubius, amplifier, mars tér, veszélyes, várom, x8, büdös, fejlesztőpanel, weblap, 1000 darab, usb hub, youtube, bcm2835, letiltás, uname, mozaik, 50euro, elment, adatbázisok, kamera, 1100d, gyönyörű, beszél, tv, zene, lóerő, , qr kód, nagy szél, phpmyadmin, ház, ericsson, dr. house, geocaching, ajánlott, elmélkedek, kártyaolvasó, kiruccantunk, kungfu panda, szép, mártély, ram, fixmbr, duplázás, beállítás, vnc, hd, alábecsültem, filmnézés, firmware, kutya, régen, nyertem, szél, sztrájk, ha nincs ip, kalandpark, cooltv, karácsony, fordító, művészete, bemutató, kína, tetszik, képtár, dobos torta, meglepetés, lopás, imádom, showder klub, vers, némulok, gomb, édesség, formázás, sim, újítás, kinézet, titkosítás, elgondolkodtató, sd kártya, iss, nestea, xperia x8, lcd, tárhely, kép, ti, winyó, véletlen-e, fekete-fehér, szétesett, sajt, koncert, beugró, router, mhl, ezresek, érintőképernyős, kemény, 40.000, lapocskák, paródia, rajkafep, meglepett, új szerver, kockás kép, cicc, megérkeztünk, finom, zsanér, total commander, tőlem szedték, olcsó, behringer, pihen, feltörés, netes vásárlás, némul, tanulok, ampervadász, programozás, directx10, gyár, nyílászáró, kaptam, meló, megszívtam, rosszalkodik, kutyámnak macskája, ínycsiklandozó, cib, kedvenc, sony ericsson, évad, file recovery, notepad++, személyi, asus, security, sebesség, legénybúcsú, san andreas, puding, jégkrém, új kiadás, amerikai, sata, javítás, raktárgazdálkodó, borzalom, bővítés, válogatás, elektroportál, távoli asztal, nagyon nagy, sony xperia, hub, cica, videó, ice tea, újdonság, mac cím, szerver, csatlakozás, agymosás, kompakt, pic, nincs meg, karakterkódolás, működik, megrendelni, egyszerűség, letöltő, discovery, android, másnaposok, oldalak, sarokház, augusztus 19, fujitsu siemens, asterix és obelix az olimpián, kamion, kizárt, vista, nyeremény, toral, reklámadó, elrejtve, kikapcsolták, nehéz, húsvét, elkó, billentyűzet, értesítő, nem jött, usb, dreamscene, vlc, internet security, multiplayer, hiba, fasírt, azonosítás, lassított, ic foglalat, átvert, sim kártya, 64bit, feryservice.hu, windows, időzítés, kici kinai, c, 32bit, dllek, rövid, fekete lyuk, simonyi, elromlott, forint, sütemény, kellene, forrasztás, hamis, kimenet, módosítás, zoom, könnyűgépkezelő, ingyen, idegesít, hang, kamu, tunatic, tanfolyam, ssh, 32-bit, vide, örültem, sftp plugin, internet, szilveszter, űrhajózás, canon, wireless, fényképezőgép, mr2, palacsinta, rendes, tesco, új 200-as, telepítés, keverő, lassú, linux, áthelyezés, hangos, férfiaknak, nézik, rosszul számoltam, wifi driver, angol, sertés, üvegtigris, panel, raspberry, szőrtelenítő, letiltva, nyúl, mobiltelefon, kártya, lassítva, túl a sövényen, haloween, videolan, vásárlás, sti, vtsoftware, megnézem, prehistorik, ftp, használhatatlan, ie9, pi3525, süti, sonyericsson, shell, 250gb, bankkártya, google, kéményseprő, hálózat, macska, lyuk, shrek, vírusellen, slimbox, reklám, megkukulás, nosztalgia, magic lantern, kuglóf, fájlvisszaállítás, rég, xperia, világűr, hűtés, animáció, magnum, leírás, gáz, benzinkút, számtek, szentes, mozi, eltűntem, oprendszer, feltöltöttem, kattog, pro és kontra, id3, mysql, velence, megújítottam, médiacenter, rombolás, st151, fotó, béta, visszajöttem, kirándulás, csere, javascript, új gép, filmszínház, processzor, hangosítás, hangyacsapda, sláger, bejött, hdmi, honlap, baleset, wifi, adó, halkul, időjárás, indexek, okos, xperia z3, kinéztem, veet, jó történet, hangosítók, levált, windows 7, idő, raspberry pi, ikon, díszlet, utazok, torta, 50 euro, hozzászólások, blokkolás, rendelés, admin felület, király, kapcsoló, szavak, meleg, áram, 350km magas, erősítő, meghajtó, vírusírtó, feladatod, körtvényes, kaspersky, recovery, paypal, videók, Mio, memphis, a702, elosztó, mikrofon, letámadták, program, mikrokontroller, ki-be-kapcsol, ie8, magányos, sziget, voltam, driver