Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

videó lejátszás, kici kinai, rendelés, nyertem, megszűnik, beugró, amerikai, sütés, elgondolkodtató, díszlet, havasi balázs, büdös, hűtés, átvert, tv műsor, aktiválás, enter, ének, videolan, tavaszi szél, texas instruments, csips, sláger, dobos torta, ikon, dumaszínház, feltörték, rosszalkodik, adó, hozzászólások, tunatic, nestea, ic, királys, kész, hideg, lóerő, étlap, számítástechnika, indexek, érintőképernyős, gta, avr, filmszínház, meglepett, megújítottam, túra, vírusírtó, file recovery, tanulok, film, ajánlott, személyi, kapcsolás, msn, hangom, használhatatlan, reklámadó, változik, képek, gáz, 1100d, szünet, hangosítás, kéményseprő, elmélkedek, sftp, ezresek, visszaállítás, új gép, total commander, dr. house, megvan, pic, űr, posta, undorító, memphis, takarítógép, erősítő, raktárgazdálkodó, kamion, bővítés, kenyérsütő, ingyen, szeged, skála, keverő, audio, idegesít, új szerver, világűr, azonosítás, chips, blokkolás, nyák, x8, elrejtve, hangkártya, szél, driver, szerintem, vizsga, panel, family guy, érdekes, számítógép, gyönyörű, DSLR, rajka, mozaik, voltam, phpmyadmin, jég, oldalak, meghajtó, dönteni, internet explorer, eltűntem, csodálkoztam, mosógép, lcd, véletlen, malac, szigetelés, üvegtigris, fekete lyuk, webszerver, lecsó, tárhely, magnum, ssh, tracklist, puzzle, busz, undelete, kém, weblapok, xenyx, 32-bit, új funkció, kép, el van találva, raspberrypi, kereső, hang, könnyűgépkezelő, kockás kép, harmadik, 40.000, siteworx, mártély, megrendelni, elektronika, megyek, sti, feryservice.hu, notebook, winamp, rózsaszín kép, vírus, vihar, vezeték nélküli, hamis, kaland, microsoft.com, hülyeség, uname, sftp plugin, hangyacsapda, android, sajt, st151, wifi, időjárás, aranyos, ugyanaz, internet, örültem, cookie, vide, keres, máv, kattog, némulok, elromlott, finom, kezel, új rész, lan, heti hetes, nincs meg, minden6ó, wireless, játék, elsőbbség, mr2, linux, programozás, zsanér, directx, sarokház, w200, shrek, utazás, rendes, balázs, 891,-Ft, msp, fasírt, eoscard, nasa, dslr, nem gondoltam, csapás, g00gle, petőfi, kína, szétesett, delphi, tőlem szedték, nem jött, behringer, húsvét, raspberry, sonyericsson, kellene, megszívtam, vatera, geocaching, megettem, 1000 darab, kinéztem, leáll, paypal, tv, médiacenter, 2008, sokba került, vnc, legénybúcsú, űrhajózás, magic lantern, név, cron, átverés, van-nincs, kezelő, elektroportál, agymosás, ő ű betűk, p750, idegbaj, pro és kontra, amerika, 64bit, okos, usb, security, karakterkódolás, ic foglalat, foglalt, szavak, áthelyezés, mobil, extundelete, sajtos, kizárt, augusztus 19, cicc, konfig, átvertek, nehéz, könyebb, egyiptom, megsül, evan a mindenható, macsek, szelet, mars tér, új verzió, kártya, új kiadás, amplifier, bankkártya, havasi, formázás, undo, tetszik, ház, letiltva, duplázás, internet security, dos, ntldr, karácsony, keverés, kaja, szép, videók, fájlvisszaállítás, minihifi, sony ericsson, hálózat, kezelő felület, mikrofon, mozi, fixmbr, p552w, paródia, várom, blog, sony, alábecsültem, levált, meleg, netes vásárlás, ébren, usb hub, ftp, galéria, csupacsipsz, takarítás, Mio, telefon, honlap, túl a sövényen, újdonság, kuglóf, hangyák, pizza, mhl, kuglauf, lassú, megérkezett, billentyűzet, a remény rabjai, vicces, internetkártya, vásárlás, eső, slimbox, borzalom, visszajöttem, megkukulás, nem nagy durranás, weblap, petőfi zóna, feltöltöttem, velence, mysql, house, felismertem, lapocskák, kemény, kikapcsolták, megérkeztünk, xperia z3, telepítés, putty, json, mocskosság, fanta, iss, 64-bit, olcsó, játszik, winyó, helyesírás, elkó, 250gb, winchester, ékezetek, ellenállás, nagyon nagy, beatbox, üdítő, kimenet, recept, logisztika, ericsson, utazok, puding, feltörés, sim, vers, költözés, soronként regex, vélemény, angol, gyorsabb, képtár, pudingos lapocskák, 5.1.1, szervíz, showder klub, gépigény, pénz, átalakul, videó, fordító, fűtés, gps, palacsinta, bios, jegy, firmware, beállítás, stúdió, san andreas, megható, szerelés, működik, borzalmas, becsaptak, lejátszás, letámadták, víz, benzinkút, parancsikon, hőmérséklet, ram, sim kártya, koncert, kutyámnak macskája, kaspersky, lyuk, id3, bicikli, nagyfesz, kinézet, prehistorik, processzor, baromság, nyílászáró, reklám, reggel, új 200-as, kiruccantunk, jó történet, oprendszer, édesség, adatvesztés, vizet áraszt, veszélyes, meló, php, nyúl, automata, animáció, windows 7, újítás, nézik, torta, 1000GB, tányéron, bütyök csárda, zene, EPC3925, hibás, raspberry pi, elosztó, spam, windows gdi, letiltás, rendeltem, dllek, youtube, átaludtuk, autotag, vásároltam, púpos, időzítés, elképesztő, c, támogató, űrhajó, interspar, kirándulás, vista, sziget, meglepetés, fekete-fehér, 1TB, videókimenet, shell, szépsége, mobilnethez, kártyaolvasó, süti, ajtótartó, lassított, jános vitéz, elment, szilveszter, ha nincs ip, internet útlevél, idő, ie8, véletlen-e, gyors, kapcsoló, dobos, 32bit, túlzás, macska, forrasztás, gomb, nyeremény, leírás, a702, kell, sata, hangos, fekete, némul, direct2d, fejlesztőpanel, rosszul számoltam, 350km magas, kutya, magányos, qr kód, cib, kipróbáltam, hangosítók, hiba, nagy szél, megnéztem, lassítva, adatbázisok, postás, módosítás, router, 50euro, sd kártya, mobiltelefon, vettem, danubius, vtsoftware, gyár, isteni, haloween, vlc, körtvényes, javascript, nosztalgia, megnézem, ki-be-kapcsol, asus, tönkrement, notepad++, nincs, lopás, zoom, kalandpark, edimax, petőfi rádió, pi3525, cooltv, nem működik, fényképezőgép, google, sertés, vonalkód, comedy central, áram, sztrájk, bejött, király, értesítő, home premium, ice tea, kamera, 50 euro, másnaposok, fedex, számtek, csere, sebesség, wpa, mac cím, sony xperia, mikrokontroller, recovery, cica, multiplayer, glasstiger, határőrök, gravitációs vonat, kungfu panda, futár, ereje, fujitsu siemens, javítás, bcm2835, paso, discovery, verzió, tesco, tudom mi ez, fertőzés, susogós mackók, translate, felismerő, tanfolyam, bemutató, explorer, canon, fejlesztés, baleset, ti, weboldal, drága, távoli asztal, szentes, hub, kompakt, wifi driver, csatlakozás, beszél, kamu, facebook, xp, hdmi, pi, forint, megrendeltem, hifi, művészete, okostelefon, vírusellen, pihen, ínycsiklandozó, irtás, pickit, rádió, sütemény, targonca, sok, hajtómű, válogatás, német, feladatod, tornádó, dreamscene, xperia, vírusos, asterix és obelix az olimpián, magyar, kezelés, kedvenc, simonyi, fotó, béta, jégkrém, rég, durva kritika, lassabb, imádom, wolfeinstein, launcpad, évad, rombolás, fery, directx10, egyszerűség, ie9, ampervadász, titkosítás, félrenéztem, rövid, admin felület, majdnem, szerver, kaptam, toral, windows, halkul, rajkafep, program, xperia x8, filmnézés, hódmezővásárhely