Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "víz" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

megszűnik, finom, visszaállítás, sarokház, király, elkó, helyesírás, paypal, fűtés, 1100d, kell, levált, raspberry pi, sütés, hub, sd kártya, total commander, királys, nestea, iss, telefon, képek, launcpad, ie8, putty, megkukulás, google, paródia, vizsga, elektroportál, tornádó, magic lantern, 5.1.1, erősítő, posta, felismerő, ki-be-kapcsol, isteni, parancsikon, átverés, megható, wireless, evan a mindenható, lapocskák, beállítás, fotó, nincs meg, jégkrém, szilveszter, űr, skála, driver, json, meleg, dos, vásárlás, kaptam, aktiválás, irtás, konfig, sftp, pi3525, szerintem, szerelés, sziget, megújítottam, c, vásároltam, másnaposok, sajtos, módosítás, futár, fordító, kezelés, szervíz, sony xperia, torta, elosztó, 50 euro, stúdió, hűtés, sony, logisztika, p552w, ram, újdonság, vers, php, megettem, explorer, gáz, szél, processzor, DSLR, szétesett, amerika, gyors, leírás, recept, kinéztem, puzzle, toral, feladatod, linux, sim kártya, kimenet, raktárgazdálkodó, asus, lejátszás, kapcsolás, automata, cookie, tracklist, bejött, meló, netes vásárlás, honlap, kutya, megnéztem, ntldr, house, mhl, galéria, telepítés, mikrofon, véletlen-e, túl a sövényen, ingyen, lóerő, bcm2835, hőmérséklet, nincs, vihar, számítógép, érdekes, ftp, reklám, rosszul számoltam, w200, cron, sütemény, dönteni, vírusellen, kattog, fényképezőgép, tesco, kuglauf, rég, javítás, alábecsültem, ajánlott, showder klub, magnum, kártyaolvasó, sok, üdítő, sata, gomb, jég, cib, feryservice.hu, új verzió, rózsaszín kép, hálózat, sftp plugin, minihifi, heti hetes, sonyericsson, notebook, azonosítás, kici kinai, paso, phpmyadmin, simonyi, harmadik, keverés, ő ű betűk, augusztus 19, family guy, videók, vélemény, adatbázisok, nyeremény, ie9, directx, mobil, canon, megrendeltem, direct2d, gravitációs vonat, wolfeinstein, béta, duplázás, benzinkút, mac cím, elmélkedek, pickit, windows gdi, vide, kém, lassú, baromság, gta, shrek, visszajöttem, megsül, jó történet, kellene, xenyx, könyebb, lopás, elgondolkodtató, ezresek, túra, autotag, tetszik, audio, malac, havasi, távoli asztal, puding, nyílászáró, postás, xperia, megnézem, okostelefon, válogatás, wpa, megszívtam, vírus, tanfolyam, xperia z3, spam, raspberrypi, játszik, id3, avr, vlc, fixmbr, sony ericsson, vezeték nélküli, eső, winamp, új funkció, szerver, kaland, raspberry, zene, memphis, ic, húsvét, 32-bit, lassított, lassítva, xp, qr kód, EPC3925, undorító, nasa, mikrokontroller, tárhely, kungfu panda, beugró, forint, directx10, kirándulás, videókimenet, kizárt, 2008, imádom, 350km magas, kaspersky, rosszalkodik, űrhajózás, g00gle, cooltv, nagy szél, érintőképernyős, dumaszínház, beatbox, költözés, targonca, feltöltöttem, várom, internetkártya, csupacsipsz, home premium, kalandpark, file recovery, hibás, púpos, videó lejátszás, slimbox, kártya, busz, 64-bit, ínycsiklandozó, animáció, 1TB, mosógép, elektronika, feltörés, drága, x8, 40.000, meghajtó, borzalmas, siteworx, velence, víz, durva kritika, sláger, 250gb, világűr, videolan, hangyacsapda, hdmi, becsaptak, csodálkoztam, fájlvisszaállítás, soronként regex, Mio, eoscard, amerikai, security, internet útlevél, internet security, fanta, a702, san andreas, kéményseprő, letiltva, film, támogató, díszlet, sebesség, karakterkódolás, oprendszer, magyar, mobiltelefon, sajt, kép, ti, windows 7, új rész, fekete-fehér, ének, pi, művészete, kapcsoló, notepad++, kezel, petőfi, véletlen, adatvesztés, titkosítás, ericsson, körtvényes, nyúl, dr. house, danubius, microsoft.com, fekete, prehistorik, szentes, sim, cicc, fasírt, utazok, némulok, hangosítás, 32bit, szeged, internet, ikon, lassabb, idő, 1000 darab, letámadták, 891,-Ft, verzió, médiacenter, rajka, vtsoftware, winchester, extundelete, undo, rendelés, bios, időjárás, xperia x8, gépigény, reklámadó, mozi, multiplayer, személyi, facebook, fujitsu siemens, nyák, nyertem, hangkártya, gyorsabb, foglalt, van-nincs, voltam, elment, borzalom, étlap, veszélyes, meglepett, szigetelés, wifi, felismertem, pizza, képtár, fery, rendeltem, edimax, youtube, kína, discovery, átalakul, weblap, egyszerűség, nem gondoltam, blokkolás, bicikli, comedy central, név, webszerver, ssh, bővítés, eltűntem, új gép, programozás, uname, nagyfesz, indexek, ugyanaz, haloween, kemény, sokba került, formázás, sti, macsek, 50euro, olcsó, csatlakozás, forrasztás, tv műsor, hang, hifi, texas instruments, ic foglalat, kockás kép, glasstiger, hajtómű, új kiadás, űrhajó, cica, android, kaja, kikapcsolták, recovery, rendes, áram, csere, gyár, kezelő, msp, keres, fedex, keverő, mr2, rövid, internet explorer, megrendelni, kinézet, kamera, vista, szavak, édesség, sztrájk, winyó, tőlem szedték, susogós mackók, filmszínház, javascript, mysql, nem nagy durranás, évad, fejlesztőpanel, hamis, pihen, behringer, dobos, tv, kipróbáltam, új szerver, hülyeség, halkul, átaludtuk, baleset, karácsony, nehéz, pénz, elképesztő, kompakt, süti, asterix és obelix az olimpián, lecsó, bankkártya, hódmezővásárhely, nézik, gps, translate, wifi driver, takarítás, kész, billentyűzet, fekete lyuk, chips, könnyűgépkezelő, windows, számtek, utazás, új 200-as, jános vitéz, beszél, kenyérsütő, panel, vírusírtó, mozaik, petőfi zóna, angol, vicces, kamion, a remény rabjai, rombolás, weblapok, mobilnethez, nem jött, enter, máv, büdös, 1000GB, üvegtigris, lyuk, program, mártély, legénybúcsú, megvan, megyek, undelete, csips, adó, bemutató, msn, shell, interspar, dreamscene, ampervadász, palacsinta, hangyák, használhatatlan, idegesít, magányos, némul, macska, tanulok, dslr, reggel, koncert, ébren, kezelő felület, mars tér, pro és kontra, szünet, hozzászólások, tönkrement, játék, átvert, szelet, aranyos, átvertek, filmnézés, kuglóf, kutyámnak macskája, petőfi rádió, elrejtve, német, fejlesztés, havasi balázs, lan, pudingos lapocskák, újítás, nem működik, nosztalgia, ékezetek, vírusos, elsőbbség, vonalkód, túlzás, örültem, csapás, vatera, sertés, áthelyezés, hiba, vettem, amplifier, zsanér, fertőzés, router, p750, időzítés, pic, vizet áraszt, nagyon nagy, értesítő, geocaching, lcd, ereje, oldalak, megérkezett, weboldal, kamu, számítástechnika, kedvenc, usb, minden6ó, delphi, félrenéztem, hideg, blog, rajkafep, st151, tudom mi ez, usb hub, admin felület, ice tea, 64bit, kiruccantunk, leáll, tunatic, mocskosság, változik, takarítógép, agymosás, elromlott, vnc, el van találva, ha nincs ip, egyiptom, zoom, dobos torta, rádió, ház, majdnem, letiltás, ajtótartó, idegbaj, jegy, szép, hangosítók, kereső, hangom, hangos, tányéron, bütyök csárda, dllek, tavaszi szél, balázs, határőrök, firmware, gyönyörű, szépsége, ellenállás, megérkeztünk, videó, meglepetés, működik, okos, feltörték