Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "víz" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

shrek, dobos torta, st151, zoom, lóerő, kinéztem, baromság, kamu, zene, pi, direct2d, süti, levált, putty, szép, nagyfesz, EPC3925, lan, olcsó, nincs, adó, válogatás, raspberry pi, weblap, susogós mackók, azonosítás, winamp, megyek, hozzászólások, kéményseprő, vírusos, stúdió, vihar, lyuk, meglepett, kamion, usb, hiba, DSLR, pic, helyesírás, szeged, kapcsolás, nem gondoltam, raspberry, paso, meglepetés, szervíz, ház, panel, hideg, mozaik, reklám, javascript, becsaptak, vírus, újítás, wifi, avr, letiltva, nem működik, új kiadás, tanulok, használhatatlan, notebook, audio, tönkrement, okos, adatvesztés, gta, űrhajózás, ssh, szél, fery, sftp, kutyámnak macskája, kinézet, kártyaolvasó, sony, elrejtve, showder klub, csapás, személyi, 32bit, leáll, videók, takarítógép, kaspersky, tornádó, launcpad, 64bit, púpos, hangyacsapda, xperia z3, sajt, pickit, ntldr, wolfeinstein, mocskosság, mhl, minihifi, fanta, ie9, költözés, rosszul számoltam, gyár, ezresek, autotag, kezelő, skála, hülyeség, örültem, fotó, fejlesztőpanel, 891,-Ft, ericsson, értesítő, megettem, áram, sti, konfig, w200, fasírt, vírusírtó, irtás, animáció, erősítő, usb hub, p750, gépigény, kici kinai, dreamscene, rendelés, 50euro, 250gb, ftp, szelet, hangyák, mikrofon, új rész, feltöltöttem, bemutató, űrhajó, visszajöttem, név, takarítás, elromlott, átaludtuk, bios, blog, bankkártya, windows gdi, msp, harmadik, vonalkód, microsoft.com, időjárás, hangosítók, kipróbáltam, internet, router, videó, file recovery, meleg, translate, van-nincs, felismertem, adatbázisok, 40.000, uname, szünet, rendeltem, 2008, cica, 5.1.1, nyertem, ti, sonyericsson, rombolás, sony xperia, petőfi rádió, ampervadász, rosszalkodik, netes vásárlás, g00gle, internet explorer, beatbox, gravitációs vonat, üdítő, danubius, idegbaj, idő, túlzás, 32-bit, 1100d, cron, dslr, egyiptom, művészete, játék, dumaszínház, ébren, ikon, iss, balázs, elkó, sütés, mikrokontroller, pudingos lapocskák, hőmérséklet, hangkártya, kép, új funkció, lapocskák, 1000GB, formázás, keverő, nagyon nagy, dr. house, x8, notepad++, új 200-as, videókimenet, vide, nosztalgia, majdnem, csips, űr, mac cím, jegy, pénz, király, tesco, slimbox, jég, megérkeztünk, reggel, ének, fekete-fehér, elosztó, weblapok, honlap, hang, 1000 darab, gyorsabb, fertőzés, kedvenc, memphis, sztrájk, hálózat, tunatic, feltörték, json, beugró, filmnézés, sziget, nincs meg, megsül, titkosítás, sftp plugin, facebook, bütyök csárda, új szerver, admin felület, lejátszás, google, vlc, lcd, csupacsipsz, hajtómű, zsanér, gomb, szigetelés, evan a mindenható, némulok, fájlvisszaállítás, lassított, el van találva, kártya, programozás, könyebb, vezeték nélküli, szerelés, indexek, videolan, augusztus 19, ékezetek, vnc, id3, filmszínház, kaja, pro és kontra, víz, új gép, undo, aktiválás, postás, galéria, sláger, oprendszer, némul, undorító, tv műsor, vers, kuglóf, toral, szilveszter, borzalom, változik, sim, xp, webszerver, kimenet, átverés, megnézem, kezelés, rövid, rajka, hangos, étlap, számítógép, delphi, megszívtam, multiplayer, malac, hamis, tanfolyam, jégkrém, benzinkút, vatera, szétesett, family guy, megérkezett, logisztika, 1TB, vásároltam, parancsikon, lassítva, dönteni, telefon, nasa, linux, véletlen-e, beállítás, oldalak, duplázás, mobiltelefon, szépsége, petőfi, kuglauf, dllek, letiltás, áthelyezés, kattog, a702, számtek, ie8, fixmbr, vásárlás, újdonság, kiruccantunk, bcm2835, rádió, alábecsültem, asterix és obelix az olimpián, feladatod, tv, xperia x8, sony ericsson, hangom, elektronika, targonca, processzor, letámadták, tőlem szedték, vista, határőrök, megrendelni, ereje, xenyx, ha nincs ip, véletlen, rózsaszín kép, kereső, Mio, extundelete, dos, forint, keverés, cookie, mártély, kellene, windows 7, mr2, sertés, 350km magas, angol, felismerő, kém, texas instruments, koncert, spam, csatlakozás, kutya, meló, cib, pihen, home premium, megszűnik, működik, canon, fűtés, lopás, nem jött, időzítés, isteni, internet útlevél, szentes, siteworx, elgondolkodtató, hűtés, torta, enter, szavak, internet security, asus, tavaszi szél, macsek, megvan, legénybúcsú, comedy central, távoli asztal, másnaposok, paródia, chips, 50 euro, utazok, ram, phpmyadmin, csodálkoztam, amplifier, film, díszlet, könnyűgépkezelő, fekete lyuk, ic foglalat, sütemény, üvegtigris, firmware, magic lantern, blokkolás, nyílászáró, ajtótartó, baleset, simonyi, dobos, nestea, eoscard, fujitsu siemens, magányos, fényképezőgép, megrendeltem, kezel, kész, karácsony, bicikli, pizza, kalandpark, kockás kép, ínycsiklandozó, halkul, félrenéztem, raktárgazdálkodó, bővítés, rajkafep, edimax, sd kártya, elment, veszélyes, kemény, képek, xperia, elsőbbség, soronként regex, weboldal, interspar, fordító, mobilnethez, posta, vettem, cicc, megkukulás, explorer, elképesztő, futár, tányéron, sarokház, hdmi, reklámadó, médiacenter, kamera, gps, forrasztás, internetkártya, nagy szél, total commander, ugyanaz, hangosítás, feryservice.hu, játszik, lassú, directx, havasi balázs, sok, csere, kapcsoló, tracklist, foglalt, német, nyák, képtár, eső, mars tér, nem nagy durranás, recovery, youtube, kaptam, ingyen, kungfu panda, wpa, glasstiger, átvert, meghajtó, hub, érintőképernyős, driver, megújítottam, billentyűzet, qr kód, elektroportál, wireless, vizsga, velence, érdekes, telepítés, shell, a remény rabjai, kikapcsolták, sim kártya, új verzió, átvertek, security, c, támogató, gáz, winyó, windows, mosógép, petőfi zóna, mysql, nézik, okostelefon, vizet áraszt, minden6ó, várom, sokba került, behringer, vicces, winchester, vtsoftware, ic, geocaching, kirándulás, puzzle, édesség, tudom mi ez, utazás, puding, paypal, recept, keres, javítás, kizárt, palacsinta, húsvét, php, sajtos, világűr, havasi, pi3525, house, kezelő felület, béta, amerikai, prehistorik, leírás, program, wifi driver, elmélkedek, kell, automata, borzalmas, számítástechnika, körtvényes, imádom, p552w, magyar, raspberrypi, gyors, ajánlott, discovery, túra, átalakul, macska, fekete, voltam, fedex, megható, módosítás, lassabb, amerika, megnéztem, msn, évad, 64-bit, egyszerűség, fejlesztés, cooltv, videó lejátszás, hifi, beszél, directx10, kenyérsütő, mobil, tetszik, aranyos, drága, nyúl, android, heti hetes, undelete, királys, rég, vélemény, sebesség, tárhely, durva kritika, vírusellen, ki-be-kapcsol, szerver, ellenállás, kompakt, jános vitéz, san andreas, busz, magnum, nehéz, agymosás, sata, lecsó, mozi, gyönyörű, feltörés, visszaállítás, verzió, szerintem, büdös, kaland, ice tea, hódmezővásárhely, eltűntem, máv, bejött, idegesít, haloween, karakterkódolás, finom, nyeremény, hibás, túl a sövényen, jó történet, kína, ő ű betűk, rendes