Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

új kiadás, macsek, paypal, fotó, hangosítás, facebook, meghajtó, elkó, oprendszer, undelete, kéményseprő, dreamscene, hiba, elment, internet, megérkezett, mocskosság, 1000 darab, xperia z3, benzinkút, paso, magnum, videolan, kikapcsolták, amplifier, zene, jég, művészete, spam, szép, vihar, autotag, világűr, kamu, leáll, cookie, gáz, durva kritika, router, bicikli, távoli asztal, voltam, hangkártya, tanulok, ie9, átaludtuk, fujitsu siemens, meglepetés, kamera, kapcsolás, nyúl, mhl, hang, húsvét, utazás, a702, kalandpark, azonosítás, körtvényes, cooltv, kungfu panda, sertés, processzor, recovery, notebook, idegbaj, fasírt, kuglauf, hangyacsapda, sftp, sütemény, vtsoftware, megszűnik, interspar, büdös, mobiltelefon, ic foglalat, ébren, dobos torta, új 200-as, meglepett, fűtés, megnézem, raspberry, baromság, elosztó, képtár, jégkrém, lóerő, feltörés, audio, étlap, kaja, jó történet, véletlen-e, film, fanta, kici kinai, 250gb, skála, zsanér, sti, hangyák, hideg, wireless, kezel, bcm2835, királys, w200, puding, kompakt, rendelés, file recovery, szétesett, kuglóf, vírusírtó, visszajöttem, x8, dos, pickit, petőfi zóna, galéria, válogatás, canon, billentyűzet, takarítás, évad, javítás, vizet áraszt, király, megújítottam, megrendelni, xperia, pic, lapocskák, id3, használhatatlan, örültem, 891,-Ft, letiltás, hülyeség, mozi, keres, sim kártya, ellenállás, csapás, átvert, minden6ó, javascript, mikrokontroller, másnaposok, bemutató, újítás, púpos, vettem, weblap, nincs, elromlott, parancsikon, túlzás, szünet, uname, filmnézés, gps, baleset, raktárgazdálkodó, 64-bit, adatbázisok, cica, isteni, lecsó, alábecsültem, fekete lyuk, c, kereső, ének, szerelés, hangosítók, mártély, okos, filmszínház, vers, hub, rózsaszín kép, sajt, forint, nehéz, EPC3925, honlap, idegesít, borzalmas, nyeremény, hifi, űrhajó, elrejtve, sony xperia, vírusellen, beállítás, tetszik, augusztus 19, house, showder klub, gyönyörű, kapcsoló, havasi, feltöltöttem, kutyámnak macskája, panel, paródia, áthelyezés, android, túra, átalakul, koncert, youtube, gravitációs vonat, petőfi, titkosítás, aktiválás, ő ű betűk, DSLR, beugró, rajka, megérkeztünk, felismertem, borzalom, ezresek, sokba került, minihifi, új gép, fekete-fehér, feryservice.hu, msp, újdonság, weblapok, finom, letámadták, 1000GB, legénybúcsú, kell, qr kód, helyesírás, ericsson, delphi, ti, véletlen, bütyök csárda, megsül, ie8, karakterkódolás, 1100d, hibás, 40.000, raspberrypi, vide, a remény rabjai, feltörték, csatlakozás, szilveszter, beszél, fejlesztés, gépigény, nézik, lassítva, tavaszi szél, személyi, várom, 32-bit, kaptam, linux, fedex, json, toral, ugyanaz, szeged, nestea, gyors, duplázás, kép, ház, édesség, mac cím, 350km magas, dobos, vizsga, nem működik, irtás, winamp, windows gdi, usb, hálózat, sebesség, költözés, csere, iss, fájlvisszaállítás, posta, változik, 64bit, mosógép, új verzió, név, átverés, keverő, tracklist, rosszul számoltam, siteworx, szerver, weboldal, asterix és obelix az olimpián, sláger, mozaik, ampervadász, ntldr, okostelefon, tv, xperia x8, lassított, nem gondoltam, érdekes, rövid, gyár, 50euro, soronként regex, adó, elgondolkodtató, csupacsipsz, nem jött, shell, számtek, ajánlott, rajkafep, aranyos, gyorsabb, ice tea, játszik, susogós mackók, directx10, nincs meg, automata, vista, st151, undorító, idő, veszélyes, csodálkoztam, asus, blokkolás, busz, béta, képek, mysql, elképesztő, wifi driver, videó lejátszás, vnc, utazok, határőrök, vásároltam, nagyfesz, family guy, felismerő, formázás, p750, msn, texas instruments, ékezetek, amerika, winchester, konfig, balázs, van-nincs, űr, 32bit, kamion, recept, új szerver, torta, meleg, pi, ingyen, tőlem szedték, telefon, mobilnethez, fertőzés, putty, hamis, pihen, chips, egyszerűség, velence, reklámadó, netes vásárlás, vásárlás, médiacenter, php, reggel, sütés, jegy, könyebb, sziget, üdítő, tv műsor, kezelő felület, időjárás, gta, magányos, üvegtigris, sata, kimenet, pro és kontra, vírus, raspberry pi, total commander, fekete, nosztalgia, hozzászólások, dllek, videók, német, becsaptak, tudom mi ez, rádió, egyiptom, fényképezőgép, geocaching, indexek, firmware, szerintem, eső, prehistorik, directx, videó, google, 50 euro, megrendeltem, érintőképernyős, imádom, megyek, kezelés, pénz, szentes, 5.1.1, agymosás, támogató, vicces, san andreas, animáció, leírás, extundelete, bejött, kezelő, olcsó, kedvenc, g00gle, hdmi, tesco, targonca, cron, majdnem, díszlet, internetkártya, xp, admin felület, sim, máv, drága, pudingos lapocskák, fordító, security, keverés, wpa, kemény, ram, hangos, petőfi rádió, reklám, nagy szél, szavak, zoom, haloween, kína, játék, shrek, cib, szelet, lyuk, videókimenet, némulok, átvertek, home premium, meló, tornádó, lejátszás, vlc, kellene, jános vitéz, programozás, ikon, palacsinta, blog, avr, sarokház, multiplayer, levált, tönkrement, ki-be-kapcsol, űrhajózás, dumaszínház, kém, danubius, süti, usb hub, sony, webszerver, módosítás, phpmyadmin, kirándulás, sd kártya, szépsége, hűtés, kaspersky, kiruccantunk, lassú, fery, havasi balázs, stúdió, lopás, kártya, hódmezővásárhely, hangom, oldalak, tunatic, mars tér, notepad++, sok, slimbox, túl a sövényen, nyílászáró, szigetelés, visszaállítás, telepítés, számítógép, amerikai, hőmérséklet, számítástechnika, 2008, cicc, wifi, mobil, lan, kattog, driver, vonalkód, megvan, kész, kártyaolvasó, rég, internet útlevél, edimax, némul, Mio, xenyx, behringer, megettem, ajtótartó, fixmbr, kipróbáltam, elmélkedek, kinéztem, elektronika, kenyérsütő, undo, logisztika, csips, mr2, áram, malac, futár, microsoft.com, kockás kép, megható, internet explorer, kizárt, bankkártya, translate, ic, megnéztem, sony ericsson, beatbox, ftp, program, sztrájk, ereje, windows 7, dönteni, evan a mindenható, macska, ssh, tanfolyam, karácsony, nyák, megszívtam, mikrofon, működik, fejlesztőpanel, nagyon nagy, dslr, elektroportál, adatvesztés, heti hetes, lcd, launcpad, erősítő, pizza, comedy central, nem nagy durranás, sajtos, forrasztás, sftp plugin, szél, eoscard, winyó, új funkció, új rész, sonyericsson, wolfeinstein, pi3525, nyertem, postás, tányéron, direct2d, puzzle, explorer, időzítés, vezeték nélküli, értesítő, windows, p552w, takarítógép, lassabb, bővítés, víz, vélemény, eltűntem, szervíz, simonyi, vírusos, 1TB, el van találva, félrenéztem, rendeltem, ha nincs ip, discovery, megkukulás, kaland, foglalt, halkul, harmadik, kinézet, verzió, vatera, letiltva, gomb, rendes, kutya, feladatod, elsőbbség, bios, tárhely, angol, magyar, internet security, dr. house, hajtómű, ínycsiklandozó, könnyűgépkezelő, memphis, rombolás, glasstiger, magic lantern, enter, nasa, rosszalkodik