Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

használhatatlan, kezelő felület, sajtos, rendelés, olcsó, átvertek, edimax, évad, bővítés, xperia z3, msp, művészete, tv, megszűnik, szigetelés, halkul, baromság, sony xperia, qr kód, magyar, sim, danubius, eoscard, 250gb, san andreas, új verzió, gta, ice tea, étlap, letiltva, ikon, túra, hifi, vers, macska, kezelő, takarítás, pickit, könyebb, behringer, explorer, reklámadó, firmware, víz, undelete, meló, értesítő, nem nagy durranás, szünet, hódmezővásárhely, tunatic, túl a sövényen, g00gle, hamis, okos, paródia, 40.000, fedex, hdmi, vettem, király, kinézet, kockás kép, gyors, tv műsor, petőfi rádió, új gép, weboldal, süti, tanulok, csodálkoztam, hűtés, dönteni, house, msn, játék, van-nincs, jegy, beszél, mhl, asterix és obelix az olimpián, kártyaolvasó, szépsége, kamion, w200, shrek, karakterkódolás, tornádó, memphis, gyönyörű, amerika, rombolás, hideg, kész, újdonság, slimbox, újítás, sftp, vélemény, videók, ereje, borzalmas, kinéztem, rosszalkodik, elkó, szétesett, tracklist, ház, putty, raspberry, nagyfesz, netes vásárlás, havasi balázs, stúdió, 891,-Ft, film, webszerver, jános vitéz, velence, kezelés, 50euro, sd kártya, mozaik, megérkezett, glasstiger, ezresek, internet, DSLR, oldalak, directx, bütyök csárda, űrhajó, véletlen, forrasztás, paypal, elgondolkodtató, autotag, directx10, reklám, forint, xperia x8, fekete-fehér, petőfi zóna, phpmyadmin, lcd, megsül, keverés, amplifier, megérkeztünk, rajkafep, gomb, lecsó, susogós mackók, aktiválás, angol, sti, zene, nézik, kína, tetszik, elmélkedek, direct2d, megnéztem, internet security, csatlakozás, körtvényes, microsoft.com, beállítás, mobil, winyó, leírás, vlc, blog, lyuk, új funkció, vásárlás, nyílászáró, ie8, baleset, fényképezőgép, vnc, vezeték nélküli, amerikai, ének, sütés, telefon, új kiadás, texas instruments, torta, egyszerűség, winamp, adatbázisok, félrenéztem, nyúl, honlap, palacsinta, konfig, postás, animáció, reggel, rendeltem, szelet, hajtómű, karácsony, fordító, várom, interspar, megrendeltem, kedvenc, videókimenet, havasi, utazok, billentyűzet, adatvesztés, simonyi, internet explorer, büdös, soronként regex, némulok, lóerő, gépigény, ébren, ő ű betűk, szentes, puding, vásároltam, nasa, vicces, feltöltöttem, kaland, sziget, cron, kamera, videó lejátszás, kuglauf, királys, érintőképernyős, ugyanaz, ic foglalat, google, javascript, kapcsoló, wireless, undo, sütemény, érdekes, vizet áraszt, family guy, dslr, lassú, kenyérsütő, nestea, majdnem, fasírt, ic, cooltv, 1000GB, nyertem, púpos, fujitsu siemens, oprendszer, 1TB, imádom, siteworx, megkukulás, hangkártya, kaptam, ellenállás, beugró, meglepetés, busz, magic lantern, recept, irtás, támogató, lassítva, 350km magas, extundelete, kemény, bemutató, ti, mysql, wifi, vide, haloween, feltörés, winchester, vírusos, dobos torta, képek, elektroportál, visszaállítás, hibás, sata, megnézem, kirándulás, lopás, audio, zoom, költözés, aranyos, heti hetes, játszik, szép, hiba, vizsga, nagyon nagy, macsek, hőmérséklet, hálózat, megettem, magnum, alábecsültem, szerintem, fertőzés, dreamscene, kimenet, határőrök, kamu, űrhajózás, bankkártya, spam, sokba került, launcpad, cookie, mobiltelefon, nehéz, díszlet, borzalom, javítás, idegesít, leáll, átvert, drága, édesség, szervíz, EPC3925, filmszínház, üdítő, magányos, windows, rendes, translate, szerelés, router, nincs meg, vírusírtó, sarokház, uname, youtube, tárhely, médiacenter, gps, pi3525, levált, bios, megrendelni, ssh, videó, hang, targonca, elosztó, visszajöttem, tányéron, x8, processzor, bcm2835, hozzászólások, foglalt, áthelyezés, sztrájk, agymosás, hangyák, egyiptom, 50 euro, helyesírás, asus, dr. house, tudom mi ez, iss, wpa, discovery, számítógép, cica, letiltás, név, nincs, a remény rabjai, puzzle, driver, automata, windows 7, multiplayer, veszélyes, feladatod, megyek, geocaching, p750, panel, legénybúcsú, kattog, kapcsolás, kikapcsolták, feryservice.hu, kungfu panda, showder klub, gravitációs vonat, gyár, hangyacsapda, idegbaj, fekete, vista, szavak, mozi, avr, dobos, vírusellen, szerver, recovery, xenyx, vatera, felismertem, lassabb, nyák, sony, időjárás, tavaszi szél, videolan, tőlem szedték, fekete lyuk, ínycsiklandozó, fejlesztés, átverés, húsvét, hangom, dllek, megható, internetkártya, csere, mártély, keverő, hülyeség, futár, meleg, json, programozás, mocskosság, id3, notepad++, sebesség, telepítés, blokkolás, ékezetek, üvegtigris, másnaposok, posta, világűr, weblap, fery, elment, wolfeinstein, xp, minihifi, dumaszínház, hangos, változik, chips, nyeremény, meglepett, működik, nosztalgia, rosszul számoltam, android, letámadták, nagy szél, csupacsipsz, tanfolyam, jégkrém, vonalkód, voltam, durva kritika, mobilnethez, ftp, evan a mindenható, el van találva, ie9, cicc, undorító, 64-bit, képtár, mars tér, kizárt, windows gdi, mosógép, pihen, augusztus 19, zsanér, jég, kém, lan, eső, dos, program, fanta, keres, azonosítás, ajánlott, új 200-as, pro és kontra, nem gondoltam, canon, shell, p552w, átalakul, sftp plugin, balázs, beatbox, enter, vtsoftware, vírus, eltűntem, koncert, gáz, usb hub, sony ericsson, áram, kutya, mr2, gyorsabb, ki-be-kapcsol, malac, bejött, kaspersky, béta, paso, mikrofon, home premium, szél, kipróbáltam, sláger, ericsson, internet útlevél, facebook, fűtés, elromlott, parancsikon, delphi, Mio, megújítottam, válogatás, jó történet, távoli asztal, véletlen-e, rövid, bicikli, rajka, ha nincs ip, ampervadász, total commander, kalandpark, mac cím, fotó, sim kártya, örültem, formázás, hangosítók, kellene, átaludtuk, 5.1.1, adó, utazás, némul, kéményseprő, security, admin felület, pudingos lapocskák, szeged, elképesztő, fájlvisszaállítás, isteni, petőfi, fixmbr, könnyűgépkezelő, st151, elrejtve, duplázás, pénz, idő, kártya, kell, titkosítás, személyi, számítástechnika, 1100d, comedy central, új rész, lejátszás, módosítás, sok, kezel, megszívtam, 64bit, nem jött, minden6ó, megvan, pi, túlzás, a702, ram, nem működik, fejlesztőpanel, tönkrement, usb, benzinkút, file recovery, hangosítás, számtek, finom, rádió, időzítés, sonyericsson, ingyen, hub, rózsaszín kép, kici kinai, xperia, prehistorik, kereső, elektronika, lapocskák, verzió, lassított, máv, raspberrypi, űr, becsaptak, logisztika, wifi driver, 32bit, raspberry pi, c, weblapok, harmadik, erősítő, német, raktárgazdálkodó, kiruccantunk, meghajtó, 1000 darab, kutyámnak macskája, linux, galéria, mikrokontroller, 32-bit, elsőbbség, takarítógép, indexek, pic, sajt, tesco, szilveszter, sertés, kaja, kép, rég, felismerő, csips, okostelefon, ajtótartó, új szerver, csapás, vihar, filmnézés, ntldr, toral, cib, feltörték, kompakt, php, pizza, kuglóf, 2008, notebook, skála