Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

a remény rabjai, posta, notepad++, a702, avr, letámadták, total commander, aktiválás, windows 7, pudingos lapocskák, house, hűtés, meglepetés, asus, galéria, kedvenc, átaludtuk, chips, c, keres, vatera, elektroportál, szerver, reklámadó, ericsson, EPC3925, megkukulás, msn, xperia, macsek, kikapcsolták, mysql, dönteni, csodálkoztam, használhatatlan, hideg, büdös, kungfu panda, kirándulás, elmélkedek, nézik, postás, putty, aranyos, kártya, áthelyezés, enter, undo, gyorsabb, majdnem, internet, nincs, új szerver, texas instruments, bővítés, mártély, gps, nagyfesz, velence, wpa, megsül, kezelő, id3, macska, filmnézés, vers, mosógép, veszélyes, automata, űrhajó, st151, sok, hangyák, xenyx, javascript, qr kód, vide, könyebb, xperia z3, vista, jég, 50euro, 50 euro, ereje, comedy central, balázs, módosítás, program, új gép, keverés, tányéron, bicikli, újdonság, eoscard, sata, puzzle, adó, működik, pizza, kiruccantunk, asterix és obelix az olimpián, felismerő, fekete, internet útlevél, nyák, palacsinta, filmszínház, petőfi, directx10, kimenet, nasa, tanfolyam, ajánlott, fertőzés, azonosítás, simonyi, médiacenter, pi3525, kutya, driver, router, bios, meló, phpmyadmin, soronként regex, felismertem, geocaching, shrek, kalandpark, túra, duplázás, pénz, hub, vírusos, kaja, pro és kontra, ínycsiklandozó, szerelés, hamis, videolan, támogató, ki-be-kapcsol, toral, multiplayer, stúdió, dobos torta, internet explorer, youtube, interspar, zoom, vírusírtó, idő, fanta, megszűnik, megnézem, puding, uname, videó, tv műsor, mozaik, várom, recovery, kezelő felület, púpos, parancsikon, fejlesztőpanel, hozzászólások, fordító, takarítás, kép, becsaptak, meghajtó, időzítés, oldalak, 5.1.1, nem gondoltam, ntldr, siteworx, direct2d, ének, keverő, google, winchester, imádom, kemény, vásároltam, 1000GB, megható, 2008, irtás, minden6ó, szépsége, slimbox, lopás, json, kapcsoló, wireless, megettem, autotag, szeged, delphi, ékezetek, üvegtigris, pickit, fotó, forrasztás, hibás, bejött, megrendelni, gyár, panel, busz, showder klub, spam, sziget, megrendeltem, titkosítás, ellenállás, augusztus 19, feladatod, sim, ram, egyiptom, megújítottam, cookie, forint, gravitációs vonat, benzinkút, sony xperia, evan a mindenható, behringer, drága, sütés, bemutató, 1100d, pi, jegy, lcd, usb hub, hülyeség, windows gdi, elképesztő, windows, explorer, vírus, jó történet, vásárlás, utazok, húsvét, elkó, kész, rendelés, nyertem, lassabb, kuglauf, mobil, gáz, válogatás, rózsaszín kép, megvan, sftp plugin, feltöltöttem, 1TB, ezresek, kém, g00gle, home premium, csapás, zsanér, blokkolás, megszívtam, beatbox, idegbaj, süti, kamera, minihifi, honlap, tesco, nestea, gyönyörű, amplifier, fűtés, királys, újítás, világűr, étlap, új rész, gyors, rég, javítás, lassú, dos, elrejtve, cicc, jégkrém, ic foglalat, winamp, angol, dobos, sebesség, van-nincs, ingyen, 32bit, paródia, sftp, formázás, magnum, dumaszínház, eső, finom, egyszerűség, kamion, harmadik, karácsony, mocskosság, logisztika, 1000 darab, szelet, wifi driver, 350km magas, reklám, szilveszter, rövid, admin felület, skála, máv, borzalmas, lecsó, fájlvisszaállítás, letiltás, hálózat, paso, nehéz, szép, takarítógép, évad, érdekes, sláger, firmware, canon, prehistorik, internetkártya, ftp, vlc, hangosítás, német, kína, eltűntem, sarokház, petőfi zóna, elment, koncert, raspberry pi, ugyanaz, durva kritika, némulok, torta, mobilnethez, vírusellen, hangkártya, legénybúcsú, sajt, kaspersky, microsoft.com, pic, fejlesztés, security, baleset, elgondolkodtató, ébren, videókimenet, 40.000, ic, film, beszél, cron, file recovery, amerikai, csips, ampervadász, rajkafep, blog, wifi, bankkártya, programozás, mobiltelefon, okostelefon, 32-bit, netes vásárlás, félrenéztem, reggel, elektronika, ice tea, mhl, kenyérsütő, rosszalkodik, tornádó, vihar, tönkrement, hajtómű, visszaállítás, elosztó, msp, xp, mikrokontroller, számítástechnika, sokba került, meleg, foglalt, ajtótartó, új funkció, túlzás, csupacsipsz, ie9, érintőképernyős, adatvesztés, meglepett, dslr, helyesírás, extundelete, ti, képek, kaland, directx, hangyacsapda, havasi balázs, magányos, tőlem szedték, recept, ie8, audio, lan, király, üdítő, nyúl, kaptam, megnéztem, szerintem, fixmbr, futár, facebook, heti hetes, linux, erősítő, videók, képtár, szél, számtek, iss, sertés, discovery, lóerő, másnaposok, feltörték, sztrájk, játszik, sd kártya, átvertek, időjárás, 250gb, tv, translate, számítógép, magic lantern, nem jött, weboldal, sti, weblapok, tunatic, billentyűzet, új verzió, hangosítók, hőmérséklet, shell, mozi, targonca, sony ericsson, isteni, vélemény, elsőbbség, idegesít, amerika, nem működik, petőfi rádió, kinéztem, lyuk, megérkezett, örültem, cib, fekete lyuk, letiltva, űrhajózás, rajka, ő ű betűk, határőrök, p552w, family guy, kipróbáltam, indexek, w200, elromlott, átverés, zene, raspberry, xperia x8, személyi, winyó, lapocskák, csatlakozás, szünet, ikon, vettem, olcsó, véletlen, raspberrypi, értesítő, körtvényes, lassítva, rendes, hifi, szigetelés, béta, agymosás, php, tanulok, vtsoftware, adatbázisok, nyílászáró, internet security, kapcsolás, kártyaolvasó, változik, némul, oprendszer, sony, pihen, nyeremény, videó lejátszás, szavak, név, kizárt, susogós mackók, baromság, rosszul számoltam, kici kinai, tudom mi ez, kezelés, ház, távoli asztal, kezel, okos, áram, vnc, művészete, fekete-fehér, bcm2835, verzió, hang, fujitsu siemens, sajtos, kattog, űr, android, utazás, konfig, raktárgazdálkodó, dllek, rombolás, új kiadás, telefon, hangos, gta, túl a sövényen, vonalkód, undelete, sim kártya, processzor, új 200-as, animáció, kamu, hódmezővásárhely, kell, kereső, dreamscene, hangom, paypal, leírás, telepítés, vizet áraszt, rendeltem, kuglóf, kellene, fényképezőgép, kéményseprő, cooltv, tavaszi szél, rádió, csere, fasírt, glasstiger, tárhely, szétesett, fery, visszajöttem, p750, bütyök csárda, wolfeinstein, launcpad, gomb, sonyericsson, vizsga, könnyűgépkezelő, édesség, tetszik, undorító, feryservice.hu, edimax, 64bit, játék, dr. house, usb, kompakt, beugró, ha nincs ip, nagy szél, cica, átalakul, mars tér, átvert, notebook, havasi, gépigény, 64-bit, el van találva, DSLR, mr2, karakterkódolás, lassított, nincs meg, díszlet, san andreas, lejátszás, jános vitéz, tracklist, memphis, nosztalgia, vezeték nélküli, ssh, megyek, víz, voltam, sütemény, véletlen-e, nem nagy durranás, költözés, nagyon nagy, malac, feltörés, megérkeztünk, levált, mikrofon, kutyámnak macskája, alábecsültem, weblap, fedex, Mio, kockás kép, hiba, x8, haloween, webszerver, 891,-Ft, szervíz, hdmi, kinézet, szentes, vicces, leáll, beállítás, magyar, danubius, halkul, mac cím, borzalom