Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

némulok, ellenállás, firmware, id3, kuglóf, kapcsoló, security, sd kártya, kockás kép, szünet, átvertek, szentes, elgondolkodtató, futár, putty, szigetelés, baromság, kinézet, google, működik, elrejtve, szavak, zene, pudingos lapocskák, rombolás, drága, kapcsolás, újítás, keres, toral, veszélyes, bios, kuglauf, iss, kártyaolvasó, sim, újdonság, hang, megvan, raspberry, egyszerűség, víz, űrhajó, meghajtó, borzalom, canon, internetkártya, fekete-fehér, mhl, c, tetszik, kutya, olcsó, kemény, pickit, pizza, keverő, büdös, dr. house, filmnézés, takarítógép, édesség, feltörés, karakterkódolás, letiltás, kamu, karácsony, csapás, nosztalgia, youtube, számítógép, ajánlott, tv, pro és kontra, űrhajózás, vírusellen, explorer, wifi, sziget, rajkafep, meglepetés, sütés, velence, rádió, beatbox, megnéztem, kész, paypal, tunatic, elektronika, kici kinai, szerintem, átalakul, 350km magas, kell, sajt, jegy, lóerő, dumaszínház, duplázás, hangosítók, beugró, foglalt, gáz, számítástechnika, Mio, p552w, megszívtam, ének, tanulok, hangyák, cooltv, 40.000, költözés, ha nincs ip, javítás, hangyacsapda, isteni, vista, p750, feryservice.hu, audio, internet explorer, internet security, billentyűzet, amplifier, internet, weboldal, nincs, bankkártya, erősítő, bemutató, elromlott, vettem, haloween, kaptam, usb hub, bővítés, undorító, túra, dönteni, ezresek, agymosás, direct2d, netes vásárlás, távoli asztal, shrek, másnaposok, nasa, mártély, vatera, undo, kaland, átaludtuk, kép, kompakt, átvert, aktiválás, cron, nem jött, vihar, winyó, új verzió, képtár, kamera, egyiptom, home premium, megyek, kungfu panda, nem nagy durranás, gépigény, nyertem, fekete lyuk, ic, family guy, uname, tavaszi szél, levált, gravitációs vonat, xperia, programozás, vicces, rajka, időjárás, túl a sövényen, w200, amerikai, időzítés, sony xperia, új 200-as, púpos, lassított, sony, ie9, megújítottam, 50euro, fujitsu siemens, alábecsültem, hifi, hajtómű, szél, oldalak, leáll, pihen, átverés, susogós mackók, csips, tárhely, 32bit, kirándulás, tönkrement, vírusírtó, xperia z3, amerika, ház, raspberry pi, edimax, shell, rendeltem, vizsga, csodálkoztam, vírusos, admin felület, wifi driver, chips, tőlem szedték, mr2, nestea, máv, 1000 darab, driver, qr kód, sokba került, takarítás, ic foglalat, fixmbr, eső, mobiltelefon, macsek, ő ű betűk, minden6ó, augusztus 19, okostelefon, comedy central, húsvét, áthelyezés, kellene, palacsinta, rövid, pi, rég, túlzás, utazok, érdekes, wolfeinstein, hozzászólások, targonca, játszik, kém, ajtótartó, file recovery, jános vitéz, lyuk, nagyfesz, határőrök, jég, adatbázisok, lopás, notepad++, gyorsabb, sony ericsson, béta, szeged, tányéron, animáció, hdmi, elsőbbség, blog, szervíz, macska, bicikli, nyúl, extundelete, delphi, st151, új szerver, wpa, fényképezőgép, vásárlás, feltöltöttem, szerver, baleset, kamion, dos, nyák, xp, usb, windows 7, asus, house, adó, weblap, új funkció, visszajöttem, autotag, titkosítás, szép, véletlen-e, király, ram, kenyérsütő, directx10, kezelő, lcd, petőfi, becsaptak, utazás, panel, vizet áraszt, zoom, a remény rabjai, puzzle, ébren, vezeték nélküli, wireless, új gép, json, vásároltam, tudom mi ez, heti hetes, kezelő felület, memphis, hangos, pi3525, nézik, megható, router, lecsó, leírás, irtás, elektroportál, malac, forint, fekete, busz, logisztika, hálózat, texas instruments, ereje, translate, mysql, 64bit, megkukulás, x8, számtek, tv műsor, fejlesztőpanel, sláger, gomb, gyár, mikrofon, gyönyörű, angol, danubius, fery, idő, magányos, stúdió, letiltva, évad, beállítás, vonalkód, reggel, facebook, értesítő, telefon, lapocskák, ingyen, ugyanaz, nagy szél, hiba, oprendszer, enter, fájlvisszaállítás, havasi balázs, petőfi rádió, sti, internet útlevél, fűtés, 64-bit, 1100d, interspar, beszél, ampervadász, videó lejátszás, php, automata, csere, petőfi zóna, windows gdi, san andreas, cica, díszlet, feladatod, elment, windows, recovery, pic, szétesett, fedex, galéria, kalandpark, lejátszás, android, videók, rosszalkodik, mozaik, ikon, kattog, megnézem, launcpad, kutyámnak macskája, sonyericsson, discovery, kinéztem, világűr, hangosítás, üdítő, megszűnik, idegesít, véletlen, soronként regex, megrendeltem, blokkolás, imádom, sim kártya, fordító, notebook, kezel, ericsson, üvegtigris, használhatatlan, dreamscene, videó, javascript, cookie, ntldr, gta, vtsoftware, siteworx, 2008, torta, undelete, program, megérkeztünk, játék, személyi, evan a mindenható, királys, sarokház, azonosítás, ínycsiklandozó, reklám, verzió, reklámadó, linux, paródia, áram, avr, van-nincs, vers, süti, rendelés, képek, dobos torta, könyebb, directx, hub, kártya, parancsikon, magyar, kipróbáltam, hülyeség, zsanér, glasstiger, mobilnethez, cib, tanfolyam, el van találva, postás, visszaállítás, könnyűgépkezelő, fotó, sftp plugin, g00gle, helyesírás, paso, eltűntem, durva kritika, balázs, winchester, felismerő, puding, borzalmas, jégkrém, kiruccantunk, hőmérséklet, halkul, sztrájk, aranyos, recept, támogató, rosszul számoltam, hangom, sftp, kereső, geocaching, 891,-Ft, asterix és obelix az olimpián, 1000GB, formázás, multiplayer, szelet, tornádó, pénz, EPC3925, mocskosság, fasírt, 50 euro, felismertem, majdnem, vnc, ice tea, xperia x8, nehéz, ti, új kiadás, vélemény, szépsége, sajtos, mars tér, kaja, tesco, nyílászáró, msp, nem gondoltam, raspberrypi, havasi, megrendelni, meleg, dobos, dllek, német, csupacsipsz, nagyon nagy, kaspersky, változik, 1TB, gps, simonyi, várom, mosógép, keverés, sertés, körtvényes, webszerver, telepítés, benzinkút, harmadik, fertőzés, hódmezővásárhely, vide, 32-bit, magic lantern, feltörték, showder klub, meló, félrenéztem, sok, mobil, mac cím, xenyx, dslr, eoscard, skála, hangkártya, ékezetek, mikrokontroller, indexek, 250gb, ie8, raktárgazdálkodó, név, okos, lassítva, idegbaj, kéményseprő, sata, ki-be-kapcsol, hűtés, magnum, szerelés, finom, fejlesztés, bcm2835, spam, film, prehistorik, honlap, gyors, meglepett, hideg, letámadták, kedvenc, űr, mozi, lassabb, lan, vírus, sebesség, behringer, némul, minihifi, cicc, weblapok, bejött, microsoft.com, winamp, 5.1.1, jó történet, hamis, sütemény, kimenet, kezelés, voltam, processzor, nem működik, rózsaszín kép, művészete, megérkezett, nincs meg, válogatás, rendes, elkó, tracklist, étlap, phpmyadmin, kína, posta, kikapcsolták, megsül, a702, slimbox, legénybúcsú, csatlakozás, fanta, új rész, kizárt, érintőképernyős, módosítás, koncert, forrasztás, elosztó, adatvesztés, msn, elképesztő, filmszínház, nyeremény, videolan, szilveszter, ftp, konfig, megettem, ssh, videókimenet, hibás, vlc, médiacenter, bütyök csárda, elmélkedek, örültem, total commander, DSLR, lassú