Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

sata, sebesség, levált, sony, áthelyezés, letiltva, el van találva, tanulok, kamu, bios, kompakt, hülyeség, php, új funkció, adatvesztés, agymosás, hozzászólások, fotó, kártya, pudingos lapocskák, paso, internetkártya, rég, sok, augusztus 19, rajka, elosztó, művészete, raspberry, nincs meg, pi, jégkrém, 350km magas, büdös, képek, beatbox, süti, 50euro, sütés, béta, mikrofon, autotag, driver, bejött, megnéztem, minihifi, oprendszer, amerika, magnum, idegesít, megvan, geocaching, szépsége, kezelés, ínycsiklandozó, sláger, feladatod, bcm2835, majdnem, kezelő felület, mars tér, fűtés, átvert, tv műsor, sajtos, ftp, recovery, űrhajó, dr. house, kaspersky, sarokház, lopás, vezeték nélküli, lassú, távoli asztal, torta, internet explorer, gyors, ikon, megújítottam, kiruccantunk, fekete, nyák, vélemény, szünet, android, vers, máv, 32bit, bütyök csárda, gta, vlc, borzalom, megrendeltem, érdekes, lassabb, feltörték, cooltv, uname, hideg, hajtómű, kattog, takarítás, ic foglalat, ébren, 1000GB, kaptam, megszűnik, fujitsu siemens, jános vitéz, szerelés, csodálkoztam, időzítés, zoom, launcpad, királys, egyiptom, megérkeztünk, elmélkedek, étlap, linux, netes vásárlás, hang, drága, duplázás, értesítő, kemény, meleg, film, forrasztás, veszélyes, blokkolás, kuglóf, amplifier, fejlesztőpanel, asus, raspberrypi, elrejtve, kép, puzzle, p552w, csapás, pickit, weblapok, módosítás, nosztalgia, 250gb, rombolás, foglalt, felismerő, nyeremény, hibás, megnézem, logisztika, szavak, körtvényes, videolan, xperia x8, wifi, c, evan a mindenható, x8, ie8, húsvét, helyesírás, halkul, rajkafep, admin felület, animáció, sd kártya, oldalak, vizsga, kapcsoló, 64-bit, reklámadó, EPC3925, konfig, panel, sony xperia, mhl, nagyfesz, lecsó, enter, időjárás, hódmezővásárhely, forint, internet, ic, hifi, puding, adó, hdmi, gomb, tv, paródia, tönkrement, sztrájk, hamis, ntldr, visszaállítás, skála, másnaposok, futár, amerikai, kém, sftp plugin, benzinkút, imádom, elsőbbség, fordító, 40.000, könyebb, zsanér, évad, dobos, danubius, használhatatlan, átaludtuk, raspberry pi, recept, költözés, kimenet, nehéz, haloween, slimbox, olcsó, directx, örültem, kaland, lyuk, mártély, karácsony, elektroportál, reklám, 32-bit, ericsson, lassított, rövid, nyertem, heti hetes, megsül, javítás, ő ű betűk, notebook, soronként regex, dreamscene, kamera, minden6ó, fanta, dslr, paypal, vettem, extundelete, becsaptak, hangyák, comedy central, vide, szél, eltűntem, szétesett, kereső, prehistorik, átvertek, videók, p750, karakterkódolás, router, showder klub, elképesztő, translate, gáz, eső, explorer, pro és kontra, új gép, fájlvisszaállítás, windows 7, busz, targonca, lóerő, dos, szervíz, mikrokontroller, isteni, kész, malac, túra, pihen, némul, túlzás, hub, directx10, titkosítás, a remény rabjai, 64bit, szeged, ezresek, számítógép, ellenállás, 1TB, nasa, petőfi zóna, megérkezett, leáll, kéményseprő, túl a sövényen, vírusírtó, indexek, kapcsolás, kutyámnak macskája, dobos torta, videókimenet, szerver, rosszalkodik, cron, hűtés, ingyen, sonyericsson, vírusos, újdonság, tavaszi szél, megkukulás, Mio, balázs, lejátszás, szigetelés, mosógép, megszívtam, harmadik, zene, lcd, gps, winamp, home premium, vásároltam, ram, 5.1.1, sony ericsson, vtsoftware, áram, szép, számítástechnika, gravitációs vonat, sftp, putty, új rész, utazás, verzió, adatbázisok, eoscard, űrhajózás, simonyi, kici kinai, legénybúcsú, tányéron, nyílászáró, rendes, direct2d, sokba került, bicikli, idő, hálózat, a702, hangosítás, program, sti, véletlen, tudom mi ez, meló, windows, tanfolyam, hangom, velence, új kiadás, könnyűgépkezelő, san andreas, támogató, audio, vírus, gyár, fixmbr, st151, vonalkód, hangkártya, baleset, voltam, német, sim kártya, winchester, w200, feltörés, kikapcsolták, takarítógép, rosszul számoltam, vnc, 891,-Ft, képtár, bővítés, ssh, meglepetés, behringer, sütemény, elromlott, glasstiger, fasírt, gépigény, toral, winyó, vista, gyönyörű, dönteni, nem jött, keres, mysql, undorító, koncert, ékezetek, fényképezőgép, sertés, kuglauf, mac cím, átalakul, 2008, beugró, víz, nyúl, tetszik, púpos, elektronika, tőlem szedték, microsoft.com, weblap, 1100d, total commander, vicces, spam, bankkártya, msn, youtube, idegbaj, médiacenter, hiba, raktárgazdálkodó, telepítés, kalandpark, átverés, family guy, filmnézés, lan, fejlesztés, elkó, programozás, javascript, csatlakozás, kenyérsütő, ugyanaz, sajt, új verzió, ki-be-kapcsol, rendeltem, google, usb, honlap, nem gondoltam, ti, király, új szerver, kezel, mocskosság, house, iss, új 200-as, véletlen-e, magyar, avr, letámadták, csupacsipsz, kockás kép, 1000 darab, azonosítás, vatera, notepad++, pénz, ice tea, angol, sim, fekete lyuk, 50 euro, kártyaolvasó, hangyacsapda, pizza, szilveszter, keverő, mr2, szerintem, cib, kungfu panda, undelete, irtás, elment, számtek, mobil, wolfeinstein, jegy, várom, egyszerűség, csere, nézik, magányos, lassítva, postás, kamion, kezelő, csips, phpmyadmin, édesség, hangosítók, wifi driver, posta, tesco, shell, gyorsabb, név, filmszínház, letiltás, undo, ajánlott, windows gdi, petőfi, meglepett, megrendelni, qr kód, nestea, érintőképernyős, firmware, aktiválás, multiplayer, mobiltelefon, havasi, reggel, chips, fertőzés, asterix és obelix az olimpián, okostelefon, g00gle, cicc, megható, kaja, hőmérséklet, processzor, okos, személyi, baromság, petőfi rádió, pic, bemutató, nem nagy durranás, billentyűzet, vásárlás, kizárt, világűr, xperia, finom, durva kritika, telefon, videó, felismertem, kirándulás, palacsinta, mozaik, id3, delphi, díszlet, rózsaszín kép, webszerver, ereje, havasi balázs, susogós mackók, xperia z3, borzalmas, mobilnethez, utazok, nagy szél, hangos, rádió, discovery, dumaszínház, megyek, tracklist, security, weboldal, shrek, válogatás, üvegtigris, nem működik, xp, rendelés, kinéztem, határőrök, játék, szelet, msp, játszik, leírás, sziget, formázás, magic lantern, némulok, wpa, json, kellene, kína, kinézet, keverés, fery, parancsikon, félrenéztem, ének, blog, stúdió, pi3525, fedex, ajtótartó, űr, működik, nagyon nagy, cica, üdítő, macsek, változik, file recovery, újítás, wireless, edimax, videó lejátszás, DSLR, ampervadász, ház, vírusellen, usb hub, feryservice.hu, macska, canon, tárhely, beszél, kutya, memphis, kipróbáltam, van-nincs, jég, ha nincs ip, feltöltöttem, ie9, megettem, siteworx, internet security, interspar, texas instruments, galéria, meghajtó, automata, kell, cookie, elgondolkodtató, szentes, internet útlevél, jó történet, facebook, visszajöttem, vihar, nincs, tornádó, fekete-fehér, lapocskák, vizet áraszt, tunatic, erősítő, dllek, mozi, xenyx, kedvenc, beállítás, alábecsültem, aranyos