Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

baromság, el van találva, elrejtve, simonyi, lan, keverő, amplifier, letiltás, kalandpark, cib, ének, koncert, űrhajózás, megvan, kattog, szétesett, felismerő, hőmérséklet, paródia, kész, elgondolkodtató, paso, lcd, havasi balázs, 50 euro, gáz, home premium, internetkártya, aktiválás, reggel, királys, dönteni, json, tetszik, rajka, nincs meg, tudom mi ez, beugró, elosztó, kártya, mocskosság, kamion, duplázás, médiacenter, mobilnethez, határőrök, zoom, parancsikon, wifi, kizárt, macsek, galéria, módosítás, szervíz, leírás, indexek, szilveszter, űrhajó, hülyeség, sarokház, ampervadász, utazás, megyek, susogós mackók, foglalt, vettem, cooltv, ki-be-kapcsol, olcsó, blokkolás, adatbázisok, gps, fedex, kereső, fekete, megrendelni, új verzió, király, kirándulás, takarítógép, rendelés, 1000GB, canon, petőfi, étlap, hűtés, fery, telepítés, hang, 1000 darab, újítás, san andreas, 64-bit, játék, winamp, ice tea, megszűnik, panel, router, rózsaszín kép, konfig, file recovery, sertés, feltöltöttem, kaptam, usb hub, ie8, directx, puzzle, videókimenet, lassú, haloween, cookie, csapás, hangosítók, weblap, danubius, hangom, időjárás, borzalmas, púpos, prehistorik, szavak, sim, cicc, túl a sövényen, ericsson, érintőképernyős, hideg, isteni, ntldr, támogató, új funkció, webszerver, gta, hibás, posta, legénybúcsú, driver, nehéz, véletlen-e, palacsinta, fejlesztőpanel, azonosítás, nem működik, vonalkód, vista, usb, feladatod, geocaching, durva kritika, szigetelés, beatbox, animáció, kici kinai, pizza, undorító, lecsó, nyílászáró, paypal, sütemény, tv, érdekes, meglepetés, siteworx, sláger, megsül, logisztika, DSLR, balázs, reklámadó, lejátszás, tesco, fűtés, sokba került, recept, ha nincs ip, bios, windows 7, adó, beszél, android, msn, német, könyebb, ház, vélemény, csips, drága, játszik, elektroportál, kamu, msp, 250gb, dobos torta, 40.000, sftp plugin, a remény rabjai, avr, erősítő, időzítés, filmnézés, recovery, egyiptom, sftp, family guy, minihifi, mozaik, telefon, megható, honlap, gravitációs vonat, felismertem, feltörték, kártyaolvasó, magic lantern, mobiltelefon, interspar, nagyon nagy, program, idő, mr2, tőlem szedték, iss, uname, csupacsipsz, elsőbbség, fasírt, ő ű betűk, hajtómű, gépigény, becsaptak, mozi, dr. house, körtvényes, vírusírtó, szelet, google, működik, rövid, új gép, 32-bit, undo, kezelő felület, minden6ó, ssh, idegbaj, sztrájk, kell, jó történet, sütés, kezelő, hangyák, kutya, bankkártya, kungfu panda, meglepett, fekete lyuk, sonyericsson, elment, elkó, videolan, némul, torta, szünet, hangyacsapda, benzinkút, újdonság, mikrokontroller, válogatás, nagyfesz, képek, sony xperia, hiba, memphis, jegy, kimenet, édesség, átvertek, raspberry pi, notebook, linux, magnum, ikon, hangos, kína, house, chips, qr kód, lóerő, firmware, feryservice.hu, hangkártya, vlc, raktárgazdálkodó, 2008, szép, szerintem, üvegtigris, süti, winyó, dllek, p750, microsoft.com, billentyűzet, megérkezett, internet, kapcsolás, sajt, szeged, gyorsabb, büdös, raspberry, titkosítás, edimax, megszívtam, kinézet, levált, raspberrypi, elmélkedek, internet security, hálózat, nyeremény, átalakul, van-nincs, php, rajkafep, pi, soronként regex, évad, automata, asterix és obelix az olimpián, kuglóf, vers, 891,-Ft, sata, havasi, sony ericsson, wpa, eoscard, dobos, költözés, vásároltam, dreamscene, tracklist, mártély, nem gondoltam, kellene, film, translate, fotó, xp, pihen, kipróbáltam, letámadták, security, vicces, fixmbr, bütyök csárda, dumaszínház, nincs, undelete, ajánlott, mars tér, számítástechnika, tunatic, fordító, vírusellen, lassítva, 350km magas, tönkrement, fekete-fehér, pudingos lapocskák, reklám, hub, pénz, kamera, visszajöttem, vihar, elképesztő, cron, alábecsültem, mysql, könnyűgépkezelő, számtek, malac, processzor, nasa, új szerver, túlzás, dslr, autotag, máv, Mio, víz, rádió, meleg, új rész, majdnem, voltam, rombolás, total commander, adatvesztés, keres, csodálkoztam, idegesít, nosztalgia, magányos, kompakt, vezeték nélküli, ram, sebesség, okostelefon, irtás, gyönyörű, fertőzés, internet útlevél, szerelés, postás, gomb, kenyérsütő, st151, launcpad, eltűntem, megújítottam, utazok, jégkrém, dos, audio, bcm2835, stúdió, hamis, vatera, ic foglalat, rosszalkodik, kedvenc, fényképezőgép, béta, 1TB, ínycsiklandozó, világűr, windows, phpmyadmin, megkukulás, használhatatlan, művészete, űr, 32bit, átaludtuk, bővítés, visszaállítás, weblapok, nem jött, putty, sok, a702, sony, xperia x8, személyi, üdítő, karakterkódolás, oldalak, okos, delphi, lassított, futár, pro és kontra, wolfeinstein, nagy szél, gyár, notepad++, ébren, meló, megrendeltem, tavaszi szél, kiruccantunk, félrenéztem, hifi, távoli asztal, gyors, shell, hozzászólások, rendes, amerikai, húsvét, megnéztem, nestea, ingyen, némulok, ékezetek, letiltva, extundelete, pickit, rosszul számoltam, számítógép, skála, ftp, enter, kép, tornádó, pic, nem nagy durranás, forrasztás, rendeltem, velence, nézik, keverés, szépsége, magyar, ereje, baleset, admin felület, jég, csere, kezelés, g00gle, sti, örültem, eső, vide, mosógép, elektronika, megérkeztünk, átvert, javítás, áthelyezés, shrek, youtube, sajtos, halkul, lapocskák, zsanér, winchester, kikapcsolták, változik, videó, pi3525, képtár, vásárlás, videók, tányéron, ic, lopás, agymosás, tv műsor, xperia z3, comedy central, glasstiger, x8, 1100d, xperia, ajtótartó, formázás, mhl, átverés, fejlesztés, kém, csatlakozás, evan a mindenható, forint, hódmezővásárhely, verzió, fájlvisszaállítás, facebook, kockás kép, vírus, aranyos, meghajtó, díszlet, kaja, weboldal, másnaposok, cica, bicikli, kaland, sziget, c, veszélyes, javascript, finom, nyúl, 5.1.1, vírusos, beállítás, p552w, jános vitéz, feltörés, takarítás, sim kártya, új 200-as, busz, tanulok, rég, vtsoftware, explorer, kinéztem, w200, macska, ti, értesítő, helyesírás, lyuk, harmadik, bemutató, vizsga, tárhely, hangosítás, netes vásárlás, texas instruments, áram, bejött, internet explorer, oprendszer, imádom, asus, petőfi rádió, vizet áraszt, új kiadás, programozás, petőfi zóna, leáll, ellenállás, id3, wireless, kaspersky, 64bit, kapcsoló, amerika, kéményseprő, karácsony, fanta, 50euro, windows gdi, mobil, augusztus 19, directx10, filmszínház, blog, direct2d, hdmi, behringer, kuglauf, sd kártya, túra, vnc, név, videó lejátszás, discovery, egyszerűség, nyák, mac cím, targonca, szél, xenyx, ie9, nyertem, kezel, angol, fujitsu siemens, zene, kutyámnak macskája, véletlen, spam, kemény, megnézem, ugyanaz, elromlott, ezresek, borzalom, tanfolyam, megettem, szerver, EPC3925, wifi driver, lassabb, multiplayer, puding, várom, heti hetes, mikrofon, toral, szentes, slimbox, showder klub