Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

médiacenter, ie9, fejlesztés, multiplayer, file recovery, x8, egyiptom, gáz, tanfolyam, hűtés, reklám, púpos, asus, youtube, gyors, wifi, mártély, 891,-Ft, érintőképernyős, könyebb, internet explorer, elektroportál, rosszalkodik, körtvényes, fájlvisszaállítás, beugró, sonyericsson, csatlakozás, w200, panel, macsek, undorító, sajt, bios, qr kód, magányos, helyesírás, szilveszter, nagy szél, hozzászólások, notepad++, logisztika, aktiválás, tudom mi ez, sony xperia, verzió, formázás, szerelés, elgondolkodtató, hangyacsapda, mosógép, videó, számtek, tönkrement, nincs meg, kaland, durva kritika, nem nagy durranás, rendes, mikrokontroller, némul, family guy, honlap, internet, busz, kockás kép, magyar, vista, canon, tőlem szedték, wpa, security, sftp, uname, irtás, kaptam, takarítás, dobos torta, felismerő, vezeték nélküli, kemény, koncert, home premium, puding, benzinkút, vatera, usb hub, kéményseprő, xperia x8, tavaszi szél, direct2d, bankkártya, elektronika, palacsinta, fery, translate, 1TB, driver, szétesett, lóerő, duplázás, hamis, edimax, kellene, meló, audio, microsoft.com, sajtos, oldalak, bejött, értesítő, hang, hangyák, weblap, telefon, videolan, nestea, válogatás, kipróbáltam, mocskosság, feltöltöttem, fekete-fehér, várom, undelete, sziget, parancsikon, facebook, átvert, winchester, takarítógép, kezelő, nem jött, kaja, világűr, bővítés, kapcsoló, pudingos lapocskák, tv, webszerver, felismertem, puzzle, internet útlevél, lopás, másnaposok, baleset, rég, nyeremény, pi3525, megérkezett, megszűnik, filmnézés, átvertek, személyi, tunatic, vírusellen, okostelefon, danubius, kompakt, recept, vonalkód, határőrök, stúdió, pi, új 200-as, pizza, kamu, kész, dobos, paypal, letiltás, billentyűzet, kép, ie8, ezresek, prehistorik, spam, újítás, ereje, xperia z3, visszaállítás, megnéztem, havasi, van-nincs, ajtótartó, filmszínház, elmélkedek, lcd, explorer, hub, pro és kontra, mr2, film, msp, voltam, tányéron, azonosítás, evan a mindenható, javascript, szigetelés, könnyűgépkezelő, kungfu panda, megszívtam, 5.1.1, letiltva, targonca, megettem, petőfi, program, g00gle, szentes, sony ericsson, játék, id3, ntldr, ki-be-kapcsol, veszélyes, meglepetés, nyertem, ram, gépigény, lapocskák, adó, magnum, tornádó, erősítő, kína, 1000GB, magic lantern, kalandpark, süti, cron, rádió, internet security, internetkártya, víz, gta, sebesség, alábecsültem, fasírt, máv, minden6ó, megrendelni, blokkolás, a remény rabjai, adatbázisok, pénz, csips, amplifier, nézik, túlzás, mysql, forrasztás, torta, új verzió, shrek, űrhajó, ftp, bcm2835, shell, toral, ice tea, megérkeztünk, finom, reggel, autotag, ti, linux, router, elképesztő, sftp plugin, hangkártya, windows, 32bit, 64bit, halkul, haloween, php, húsvét, megnézem, susogós mackók, évad, pihen, kizárt, megható, díszlet, sony, keverő, mars tér, fejlesztőpanel, kapcsolás, vélemény, beatbox, megsül, heti hetes, átalakul, 350km magas, karácsony, winamp, isteni, szervíz, dreamscene, wireless, túl a sövényen, kici kinai, vers, discovery, név, utazás, szelet, bütyök csárda, új funkció, kereső, kezelő felület, forint, xperia, leírás, idő, új kiadás, meleg, nyák, jegy, cicc, blog, új gép, jános vitéz, futár, ébren, velence, sütés, fekete, fanta, majdnem, megrendeltem, a702, automata, átverés, csodálkoztam, ő ű betűk, mikrofon, showder klub, rajkafep, galéria, áthelyezés, kirándulás, eoscard, rendelés, petőfi zóna, firmware, fűtés, petőfi rádió, vásárlás, directx, új rész, mac cím, leáll, admin felület, angol, 32-bit, reklámadó, kiruccantunk, macska, vide, működik, simonyi, számítógép, amerika, drága, jégkrém, szünet, becsaptak, nosztalgia, elkó, újdonság, édesség, rendeltem, megyek, legénybúcsú, eső, sata, megvan, keres, kikapcsolták, szerver, harmadik, kamera, kártya, jó történet, comedy central, vírus, processzor, borzalmas, ingyen, raspberry, csere, hülyeség, konfig, weboldal, ház, utazok, lejátszás, c, mobiltelefon, játszik, tanulok, cib, augusztus 19, kutyámnak macskája, animáció, 250gb, pickit, túra, szerintem, avr, balázs, számítástechnika, szavak, baromság, skála, raktárgazdálkodó, nincs, feltörés, hálózat, új szerver, meglepett, telepítés, dönteni, feladatod, sláger, mobil, csapás, dos, művészete, vizet áraszt, 64-bit, enter, sti, ic, űrhajózás, ének, űr, cookie, pic, megújítottam, launcpad, sim, undo, amerikai, behringer, xp, sim kártya, rajka, sokba került, ajánlott, fixmbr, st151, 1100d, foglalt, kedvenc, időjárás, vicces, mozaik, szeged, total commander, rózsaszín kép, elosztó, üvegtigris, cooltv, adatvesztés, ssh, elsőbbség, fotó, beszél, bicikli, nasa, weblapok, lassú, zoom, vírusos, módosítás, fedex, android, áram, postás, vettem, cica, EPC3925, nehéz, kaspersky, dr. house, slimbox, dslr, hibás, fertőzés, 50 euro, használhatatlan, google, zsanér, költözés, büdös, kezelés, gps, visszajöttem, house, kuglauf, msn, jég, lassítva, üdítő, vihar, zene, fényképezőgép, raspberrypi, borzalom, delphi, vlc, sütemény, asterix és obelix az olimpián, nagyon nagy, aranyos, időzítés, csupacsipsz, 50euro, ékezetek, glasstiger, ellenállás, idegesít, lecsó, nem gondoltam, hangos, feltörték, soronként regex, félrenéztem, tárhely, vtsoftware, 2008, gyönyörű, el van találva, chips, sztrájk, hajtómű, hangosítók, egyszerűség, dllek, szél, sd kártya, havasi balázs, királys, keverés, béta, ericsson, beállítás, sok, recovery, nyílászáró, texas instruments, érdekes, directx10, javítás, videókimenet, mobilnethez, fordító, rövid, windows 7, 1000 darab, vásároltam, ínycsiklandozó, hideg, gyorsabb, hangom, tracklist, titkosítás, olcsó, usb, programozás, nem működik, wifi driver, p750, ampervadász, okos, wolfeinstein, dumaszínház, putty, kell, kezel, levált, lan, p552w, extundelete, mozi, videók, hiba, DSLR, json, hdmi, paso, nyúl, mhl, ugyanaz, memphis, lassított, támogató, idegbaj, ikon, fujitsu siemens, ha nincs ip, sarokház, távoli asztal, képtár, geocaching, gomb, Mio, tesco, kutya, hifi, kuglóf, rombolás, minihifi, gyár, hódmezővásárhely, winyó, sertés, kártyaolvasó, véletlen, elment, kattog, imádom, véletlen-e, iss, megkukulás, malac, vnc, agymosás, oprendszer, kamion, san andreas, karakterkódolás, szép, 40.000, változik, hangosítás, feryservice.hu, indexek, xenyx, szépsége, eltűntem, kimenet, rosszul számoltam, kenyérsütő, paródia, letámadták, némulok, netes vásárlás, kém, lassabb, bemutató, elromlott, tv műsor, notebook, lyuk, tetszik, raspberry pi, elrejtve, király, kinézet, német, képek, windows gdi, étlap, meghajtó, örültem, kinéztem, ic foglalat, átaludtuk, phpmyadmin, vizsga, interspar, posta, gravitációs vonat, nagyfesz, hőmérséklet, vírusírtó, fekete lyuk, videó lejátszás, siteworx