Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

kamion, áram, kaland, amerikai, egyiptom, chips, videók, tv műsor, siteworx, megvan, hang, reklámadó, audio, rózsaszín kép, fertőzés, könnyűgépkezelő, ugyanaz, w200, német, válogatás, ampervadász, érdekes, vírusírtó, gps, sim kártya, rombolás, amerika, lecsó, gépigény, 40.000, ice tea, ének, danubius, total commander, szeged, shrek, winamp, lassabb, macsek, lassú, változik, vers, büdös, undo, kapcsoló, videó lejátszás, directx10, haloween, havasi balázs, játszik, usb, zoom, blog, ő ű betűk, launcpad, megérkeztünk, baleset, agymosás, letiltás, 891,-Ft, keverő, túlzás, mikrokontroller, ic, sonyericsson, winchester, bios, eoscard, wpa, nem működik, kéményseprő, karakterkódolás, telefon, vicces, admin felület, királys, médiacenter, havasi, hangyacsapda, adatbázisok, időjárás, ntldr, újítás, nem gondoltam, mozaik, szerelés, asterix és obelix az olimpián, windows gdi, kedvenc, wolfeinstein, velence, toral, oldalak, megettem, hideg, megújítottam, raktárgazdálkodó, json, fűtés, karácsony, személyi, geocaching, titkosítás, panel, fixmbr, szép, idegesít, vizsga, vírusos, jegy, vásárlás, évad, fery, hódmezővásárhely, elgondolkodtató, elrejtve, feltörés, balázs, usb hub, gomb, tornádó, filmszínház, glasstiger, kenyérsütő, kezelő, putty, feltörték, facebook, evan a mindenható, tavaszi szél, béta, némul, hőmérséklet, kuglóf, busz, nestea, lassított, behringer, szelet, borzalom, kinéztem, kockás kép, konfig, winyó, sláger, rövid, aranyos, vélemény, átvertek, helyesírás, 32-bit, cib, lassítva, honlap, véletlen-e, mobiltelefon, megyek, hangos, vlc, sokba került, átalakul, édesség, jégkrém, kirándulás, reklám, csodálkoztam, kompakt, ssh, xperia z3, g00gle, slimbox, fedex, vista, adó, texas instruments, nyeremény, ajánlott, számtek, heti hetes, időzítés, mysql, id3, kém, ha nincs ip, notepad++, stúdió, sftp plugin, telepítés, sarokház, 50 euro, visszajöttem, kutyámnak macskája, fájlvisszaállítás, hangosítás, idő, hülyeség, mobil, szerver, kezelés, bővítés, pic, üvegtigris, meghajtó, mobilnethez, recept, linux, várom, weblapok, wifi, elromlott, magányos, szétesett, számítástechnika, ébren, lan, forrasztás, levált, cooltv, hub, csupacsipsz, puding, megérkezett, jég, dobos torta, új szerver, verzió, idegbaj, gta, vírusellen, ram, elkó, voltam, kellene, majdnem, ftp, új 200-as, név, ki-be-kapcsol, windows, sztrájk, tányéron, kiruccantunk, reggel, cica, megkukulás, kizárt, kezelő felület, internetkártya, számítógép, router, lóerő, driver, megrendelni, vide, ékezetek, harmadik, máv, ingyen, ie8, aktiválás, oprendszer, indexek, kalandpark, borzalmas, elektroportál, netes vásárlás, kaja, azonosítás, 5.1.1, adatvesztés, baromság, hálózat, 250gb, vtsoftware, nyúl, beszél, megsül, veszélyes, elmélkedek, kína, irtás, vihar, mr2, letiltva, magyar, p552w, meleg, tönkrement, family guy, egyszerűség, képtár, mhl, új rész, beállítás, pudingos lapocskák, comedy central, a702, gyár, ház, fotó, űr, home premium, delphi, nagy szél, soronként regex, durva kritika, világűr, filmnézés, paródia, király, undorító, c, díszlet, sony ericsson, fekete-fehér, wireless, multiplayer, szünet, canon, szentes, asus, hangom, uname, hűtés, javascript, amplifier, fanta, animáció, nincs, némulok, sütemény, film, kaptam, szigetelés, torta, parancsikon, hiba, túra, kinézet, keres, van-nincs, extundelete, ic foglalat, petőfi, hozzászólások, bejött, rajka, sajt, videó, dreamscene, youtube, dumaszínház, használhatatlan, fasírt, átverés, xenyx, qr kód, wifi driver, kemény, futár, mártély, rosszalkodik, pihen, elsőbbség, tanfolyam, xp, msn, videolan, képek, vonalkód, megnézem, minihifi, rosszul számoltam, puzzle, 1TB, csapás, pi3525, kapcsolás, direct2d, letámadták, raspberry pi, bankkártya, hangosítók, xperia x8, bcm2835, php, költözés, beatbox, gravitációs vonat, üdítő, új gép, microsoft.com, játék, isteni, púpos, átaludtuk, hangyák, mac cím, phpmyadmin, interspar, étlap, prehistorik, húsvét, kimenet, st151, ericsson, enter, internet explorer, süti, fekete lyuk, hibás, san andreas, sony, lapocskák, javítás, zene, kártyaolvasó, sziget, 2008, cicc, gyors, koncert, kép, gáz, hajtómű, bütyök csárda, nem jött, kamu, angol, notebook, weblap, paypal, nasa, megszűnik, sajtos, dr. house, nagyon nagy, működik, pro és kontra, alábecsültem, mikrofon, gyönyörű, érintőképernyős, nincs meg, vizet áraszt, nyílászáró, sim, processzor, susogós mackók, leáll, örültem, vettem, rendeltem, mozi, túl a sövényen, megnéztem, automata, áthelyezés, új kiadás, internet, nyák, pickit, kell, hdmi, nehéz, msp, lcd, dobos, megható, cookie, raspberrypi, spam, benzinkút, rajkafep, windows 7, galéria, legénybúcsú, fujitsu siemens, tracklist, sti, iss, undelete, webszerver, okos, sony xperia, leírás, elektronika, tetszik, fordító, lejátszás, tudom mi ez, el van találva, elosztó, drága, Mio, feltöltöttem, halkul, kaspersky, postás, okostelefon, könyebb, finom, ti, EPC3925, 32bit, olcsó, mars tér, kuglauf, nosztalgia, takarítás, fejlesztőpanel, sd kártya, edimax, vírus, rendes, vnc, rég, szilveszter, utazás, vatera, translate, becsaptak, pi, nézik, DSLR, house, kártya, memphis, lopás, feladatod, targonca, billentyűzet, google, vezeték nélküli, fejlesztés, szavak, tunatic, meglepett, csips, autotag, szervíz, android, lyuk, sebesség, hangkártya, mosógép, kamera, művészete, beugró, rendelés, jános vitéz, 1000 darab, pizza, logisztika, magic lantern, körtvényes, csere, bicikli, 350km magas, ereje, ajtótartó, showder klub, módosítás, firmware, security, duplázás, távoli asztal, bemutató, pénz, kész, macska, meló, vásároltam, internet útlevél, megrendeltem, fekete, eső, tv, xperia, cron, forint, explorer, petőfi zóna, rádió, ikon, internet security, kici kinai, véletlen, kipróbáltam, avr, file recovery, feryservice.hu, nagyfesz, programozás, tőlem szedték, minden6ó, jó történet, kikapcsolták, 1000GB, félrenéztem, átvert, visszaállítás, paso, program, recovery, határőrök, ezresek, magnum, szépsége, 64-bit, kattog, dllek, weboldal, új funkció, 50euro, palacsinta, ie9, víz, zsanér, takarítógép, utazok, keverés, foglalt, dslr, augusztus 19, tesco, űrhajó, sütés, blokkolás, p750, kezel, ínycsiklandozó, shell, kereső, dönteni, felismerő, nem nagy durranás, a remény rabjai, eltűntem, nyertem, x8, kutya, elment, formázás, mocskosság, 1100d, sftp, sata, simonyi, petőfi rádió, ellenállás, elképesztő, skála, szél, hamis, értesítő, kungfu panda, imádom, támogató, gyorsabb, sertés, másnaposok, csatlakozás, megszívtam, directx, szerintem, erősítő, discovery, tárhely, videókimenet, új verzió, űrhajózás, raspberry, hifi, felismertem, 64bit, újdonság, sok, meglepetés, fényképezőgép, malac, tanulok, dos, posta