Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

tudom mi ez, szétesett, évad, kattog, xperia, kapcsoló, fekete-fehér, wireless, fekete, ellenállás, gta, reklámadó, idegbaj, san andreas, szerver, puzzle, ti, kezel, finom, némul, kéményseprő, meló, film, hangyacsapda, ampervadász, fotó, kell, kutyámnak macskája, havasi balázs, mobil, animáció, ericsson, becsaptak, kungfu panda, reklám, személyi, felismerő, mac cím, könnyűgépkezelő, félrenéztem, filmnézés, elsőbbség, nyílászáró, file recovery, kipróbáltam, fedex, idő, mobilnethez, megettem, leírás, google, winyó, pudingos lapocskák, elmélkedek, megszűnik, ajánlott, amerika, kína, avr, posta, kikapcsolták, paródia, érintőképernyős, susogós mackók, lassú, legénybúcsú, baromság, üvegtigris, vista, megvan, lassított, idegesít, sztrájk, hangyák, büdös, translate, csatlakozás, számtek, feladatod, támogató, durva kritika, xperia x8, új rész, kinéztem, fekete lyuk, helyesírás, honlap, internet explorer, wolfeinstein, vlc, cib, internet, videó, erősítő, adatbázisok, elkó, nincs meg, nestea, pénz, router, sziget, lapocskák, palacsinta, érdekes, 50 euro, ezresek, máv, borzalom, rádió, rajka, új funkció, rombolás, st151, nyúl, minihifi, msp, hőmérséklet, kész, petőfi, raspberry pi, processzor, kamu, haloween, amerikai, megsül, windows 7, vírusírtó, fixmbr, petőfi rádió, javítás, van-nincs, mocskosság, letiltva, velence, billentyűzet, ének, vásárlás, busz, launcpad, dos, minden6ó, irtás, új kiadás, azonosítás, filmszínház, multiplayer, duplázás, videó lejátszás, keverés, automata, rózsaszín kép, új szerver, usb, xenyx, leáll, megnézem, kinézet, fordító, macska, túra, világűr, rövid, jég, hangosítás, gravitációs vonat, 50euro, puding, pi3525, újdonság, költözés, mhl, pihen, mikrokontroller, feltörték, iss, pi, kuglóf, panel, cooltv, memphis, hangom, feltöltöttem, időzítés, phpmyadmin, kereső, magányos, nasa, a702, discovery, a remény rabjai, ugyanaz, autotag, visszaállítás, macsek, imádom, cron, üdítő, várom, hálózat, 1100d, sarokház, adó, kizárt, kutya, edimax, zoom, túlzás, rég, p750, tornádó, undelete, ram, nyeremény, blog, meglepetés, havasi, vizsga, vers, geocaching, putty, kirándulás, targonca, sonyericsson, használhatatlan, vírusos, 40.000, időjárás, módosítás, linux, megható, youtube, c, német, ie9, egyszerűség, benzinkút, név, okostelefon, alábecsültem, áram, karácsony, örültem, hibás, lyuk, nagyfesz, másnaposok, változik, meghajtó, raktárgazdálkodó, átaludtuk, vonalkód, tányéron, átverés, sony xperia, prehistorik, bicikli, működik, interspar, béta, direct2d, rajkafep, bejött, android, újítás, elrejtve, raspberry, sim, veszélyes, utazok, balázs, lejátszás, house, vatera, olcsó, xp, gyár, kezelés, paso, kezelő, kenyérsütő, harmadik, ereje, windows, takarítógép, 1000GB, megszívtam, 64bit, vnc, ftp, nem gondoltam, showder klub, szavak, kaptam, hangosítók, megyek, lóerő, titkosítás, augusztus 19, forint, válogatás, tárhely, danubius, kuglauf, megrendelni, bütyök csárda, kemény, űr, enter, gyönyörű, delphi, admin felület, malac, kamera, lopás, királys, húsvét, túl a sövényen, sajt, édesség, lcd, pro és kontra, sony, dslr, baleset, kockás kép, körtvényes, p552w, nem jött, nem nagy durranás, blokkolás, paypal, fery, kaland, megkukulás, usb hub, postás, ínycsiklandozó, magnum, vásároltam, msn, konfig, dllek, nyák, fasírt, megérkeztünk, űrhajó, ie8, csodálkoztam, dr. house, wifi driver, 250gb, facebook, beállítás, explorer, hajtómű, 64-bit, php, kezelő felület, értesítő, kalandpark, videókimenet, petőfi zóna, dumaszínház, weblapok, winchester, véletlen-e, ki-be-kapcsol, beszél, security, spam, kimenet, halkul, rendes, megújítottam, vtsoftware, weblap, kici kinai, hiba, extundelete, űrhajózás, videolan, 32-bit, ébren, kaja, json, képek, fanta, 1000 darab, torta, hozzászólások, microsoft.com, jó történet, netes vásárlás, weboldal, átvertek, mobiltelefon, ntldr, oprendszer, feryservice.hu, bcm2835, véletlen, total commander, új gép, letámadták, szeged, vettem, elképesztő, vírusellen, művészete, tőlem szedték, aranyos, ssh, keres, vicces, fujitsu siemens, angol, forrasztás, kompakt, nosztalgia, hdmi, aktiválás, vezeték nélküli, fertőzés, rosszul számoltam, directx10, programozás, dönteni, zene, hűtés, asus, sláger, tetszik, zsanér, kártyaolvasó, program, el van találva, DSLR, számítógép, nézik, lan, eltűntem, csips, képtár, jános vitéz, távoli asztal, elektronika, hideg, chips, asterix és obelix az olimpián, simonyi, 2008, sok, pickit, ha nincs ip, sebesség, siteworx, kapcsolás, tesco, csupacsipsz, 891,-Ft, áthelyezés, dobos torta, sertés, tanfolyam, okos, agymosás, kártya, rendeltem, hamis, felismertem, vihar, nagyon nagy, skála, mozaik, szerelés, 32bit, ingyen, takarítás, gomb, játék, indexek, mr2, formázás, dobos, új 200-as, visszajöttem, hifi, verzió, lassabb, kép, x8, sata, canon, átvert, ic foglalat, raspberrypi, feltörés, isteni, heti hetes, szelet, w200, hangkártya, pizza, jégkrém, videók, logisztika, szervíz, elektroportál, rendelés, futár, szerintem, vide, telefon, notebook, adatvesztés, nyertem, reggel, id3, magic lantern, szépsége, megrendeltem, undo, elosztó, webszerver, gyors, xperia z3, vélemény, sony ericsson, bemutató, glasstiger, eső, ékezetek, oldalak, nehéz, ajtótartó, lecsó, kellene, magyar, 1TB, hódmezővásárhely, kedvenc, víz, rosszalkodik, internet útlevél, bővítés, telepítés, kiruccantunk, új verzió, mártély, süti, jegy, gps, notepad++, soronként regex, szép, hang, internetkártya, shrek, recept, némulok, cicc, tv, határőrök, wifi, evan a mindenható, firmware, ic, médiacenter, mars tér, tavaszi szél, pic, vírus, amplifier, uname, keverő, hangos, ice tea, számítástechnika, internet security, púpos, home premium, szigetelés, egyiptom, recovery, koncert, directx, mosógép, ház, kém, nincs, elgondolkodtató, sim kártya, szünet, undorító, nagy szél, wpa, windows gdi, levált, cica, borzalmas, hülyeség, kamion, drága, slimbox, beatbox, hub, winamp, tracklist, fejlesztőpanel, texas instruments, gépigény, comedy central, megérkezett, cookie, gyorsabb, fejlesztés, elromlott, stúdió, vizet áraszt, szentes, driver, sütés, fűtés, díszlet, parancsikon, meglepett, fájlvisszaállítás, sftp, tönkrement, játszik, tunatic, sd kártya, mozi, ő ű betűk, ikon, shell, voltam, eoscard, átalakul, mikrofon, letiltás, sajtos, audio, beugró, dreamscene, qr kód, Mio, szilveszter, tanulok, bankkártya, szél, király, toral, 5.1.1, mysql, majdnem, csapás, fényképezőgép, meleg, EPC3925, sftp plugin, family guy, nem működik, bios, g00gle, behringer, sokba került, könyebb, utazás, galéria, csere, tv műsor, javascript, sti, étlap, lassítva, 350km magas, sütemény, karakterkódolás, gáz, elment, foglalt, megnéztem, kaspersky