Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

béta, drága, számítástechnika, sztrájk, tesco, adatbázisok, sajtos, átvert, raspberrypi, fekete lyuk, filmnézés, total commander, beugró, mosógép, képek, felismerő, kici kinai, forint, indexek, elromlott, tányéron, pi, időzítés, új verzió, vlc, bemutató, elkó, adatvesztés, 40.000, qr kód, másnaposok, tv, örültem, üvegtigris, cicc, mobil, ezresek, sd kártya, discovery, aktiválás, verzió, ram, mikrokontroller, 1000GB, lassabb, multiplayer, nincs, kaland, ház, stúdió, rádió, fanta, gyors, netes vásárlás, wifi driver, bcm2835, hőmérséklet, vélemény, hangyák, 1TB, üdítő, kimenet, microsoft.com, audio, játék, 350km magas, vihar, xperia, kaja, filmszínház, blog, google, meghajtó, programozás, dllek, túlzás, kalandpark, p750, reggel, nagyfesz, sonyericsson, kuglóf, szelet, linux, skála, 1000 darab, nosztalgia, fekete-fehér, visszaállítás, logisztika, xperia z3, elosztó, fekete, kereső, tunatic, vettem, körtvényes, ic foglalat, enter, processzor, dumaszínház, hódmezővásárhely, hideg, extundelete, sony ericsson, kártya, vásárlás, szerelés, petőfi zóna, használhatatlan, nasa, cica, home premium, megkukulás, bütyök csárda, utazás, busz, foglalt, borzalom, 891,-Ft, meló, android, internet, magnum, amerika, asus, tornádó, texas instruments, macska, újdonság, azonosítás, aranyos, sziget, feltöltöttem, 64bit, kéményseprő, php, vásároltam, fixmbr, recept, játszik, átalakul, dönteni, koncert, várom, gta, leáll, nincs meg, kungfu panda, szentes, időjárás, EPC3925, süti, hangosítás, kirándulás, minihifi, g00gle, comedy central, ékezetek, galéria, vnc, lassú, prehistorik, alábecsültem, Mio, visszajöttem, puding, parancsikon, sokba került, videó, elektronika, nagy szél, magyar, delphi, kutyámnak macskája, sony, világűr, konfig, vírus, fery, idő, csatlakozás, feladatod, fűtés, w200, vezeték nélküli, el van találva, internet explorer, sata, rajkafep, elképesztő, kártyaolvasó, avr, szilveszter, új 200-as, gyorsabb, lecsó, új funkció, iss, sebesség, gáz, sok, program, c, pickit, újítás, fotó, letiltás, weblapok, mozi, válogatás, csere, dreamscene, mhl, szétesett, kész, ellenállás, sertés, képtár, rendeltem, 250gb, zsanér, lóerő, hiba, sim kártya, 50euro, lyuk, hülyeség, megvan, jános vitéz, beatbox, sony xperia, német, rombolás, kamera, palacsinta, asterix és obelix az olimpián, hajtómű, hangosítók, petőfi rádió, house, phpmyadmin, karácsony, ha nincs ip, megható, susogós mackók, személyi, szél, büdös, weblap, érdekes, tanulok, dslr, siteworx, új kiadás, mobiltelefon, film, csupacsipsz, wireless, bejött, autotag, paso, kém, költözés, lcd, lopás, jég, oprendszer, megnéztem, ő ű betűk, sti, borzalmas, kinéztem, id3, kép, eoscard, fejlesztőpanel, macsek, vide, tv műsor, kamion, ébren, étlap, balázs, nyák, keverés, san andreas, feryservice.hu, sütés, hűtés, interspar, tudom mi ez, ugyanaz, directx, st151, szeged, rég, amplifier, canon, ntldr, kedvenc, raktárgazdálkodó, webszerver, a remény rabjai, nyertem, wolfeinstein, van-nincs, vista, ti, érintőképernyős, msn, velence, túra, kezelő, művészete, királys, firmware, kinézet, bankkártya, fasírt, kemény, ajánlott, amerikai, leírás, megnézem, beszél, futár, dr. house, kapcsoló, halkul, driver, mobilnethez, a702, adó, ikon, hangkártya, jégkrém, duplázás, kiruccantunk, nyílászáró, forrasztás, púpos, átvertek, véletlen, kamu, vírusos, tőlem szedték, usb hub, javascript, telepítés, undorító, működik, megszívtam, nestea, imádom, becsaptak, letámadták, animáció, cib, kaptam, behringer, winyó, fujitsu siemens, pudingos lapocskák, megsül, meglepetés, gps, wpa, némulok, csips, megszűnik, nyúl, harmadik, paródia, reklám, ie9, ingyen, mozaik, videó lejátszás, titkosítás, ereje, rózsaszín kép, egyszerűség, vers, baleset, notebook, bővítés, formázás, majdnem, évad, hangos, megrendeltem, letiltva, felismertem, feltörték, billentyűzet, oldalak, kaspersky, lapocskák, ssh, 64-bit, cron, kellene, kattog, raspberry pi, chips, eső, rajka, gyár, benzinkút, vicces, rendelés, helyesírás, fedex, szép, mars tér, eltűntem, hifi, xenyx, ínycsiklandozó, áthelyezés, határőrök, lejátszás, shrek, értesítő, hibás, mártély, voltam, spam, húsvét, médiacenter, megrendelni, x8, elsőbbség, windows 7, szünet, 32bit, szerver, díszlet, idegesít, sftp plugin, file recovery, showder klub, űr, family guy, keres, cooltv, vizet áraszt, magányos, dobos torta, mr2, directx10, elrejtve, mocskosság, megyek, 1100d, sarokház, okostelefon, megettem, tanfolyam, beállítás, szervíz, isteni, security, legénybúcsú, kell, kína, zene, vtsoftware, admin felület, havasi, elgondolkodtató, fertőzés, meleg, némul, malac, paypal, magic lantern, launcpad, windows gdi, uname, fejlesztés, hang, dos, vírusírtó, internet útlevél, raspberry, tavaszi szél, kapcsolás, elment, baromság, tárhely, utazok, hub, szavak, rövid, automata, okos, hozzászólások, 50 euro, kezel, simonyi, glasstiger, haloween, kenyérsütő, slimbox, gépigény, internet security, csodálkoztam, tönkrement, kutya, űrhajó, ice tea, sütemény, javítás, gyönyörű, translate, gravitációs vonat, xperia x8, támogató, megérkeztünk, víz, meglepett, kikapcsolták, videolan, tetszik, félrenéztem, explorer, pi3525, postás, feltörés, finom, pizza, cookie, véletlen-e, fájlvisszaállítás, takarítógép, olcsó, vonalkód, bicikli, rendes, 32-bit, minden6ó, idegbaj, változik, windows, mysql, fényképezőgép, petőfi, bios, pihen, 5.1.1, zoom, új gép, blokkolás, ének, nem működik, számítógép, nem jött, hdmi, rosszalkodik, ampervadász, nehéz, kezelés, kezelő felület, usb, recovery, sajt, winchester, jegy, takarítás, átaludtuk, danubius, youtube, geocaching, tracklist, túl a sövényen, nézik, panel, honlap, megérkezett, név, kuglauf, facebook, távoli asztal, weboldal, veszélyes, nagyon nagy, elektroportál, egyiptom, szépsége, mac cím, hangom, edimax, elmélkedek, puzzle, telefon, új rész, módosítás, mikrofon, undo, űrhajózás, áram, lassítva, kipróbáltam, kompakt, dobos, szigetelés, pro és kontra, könyebb, videókimenet, ie8, keverő, megújítottam, ajtótartó, toral, soronként regex, DSLR, p552w, erősítő, máv, 2008, irtás, ftp, hálózat, szerintem, jó történet, sftp, vizsga, internetkártya, havasi balázs, targonca, rosszul számoltam, notepad++, levált, angol, posta, videók, átverés, könnyűgépkezelő, lan, putty, karakterkódolás, xp, heti hetes, ericsson, kizárt, agymosás, winamp, vírusellen, gomb, evan a mindenható, durva kritika, nem gondoltam, hangyacsapda, torta, msp, hamis, reklámadó, számtek, nyeremény, undelete, router, shell, új szerver, édesség, augusztus 19, ki-be-kapcsol, direct2d, ic, pénz, vatera, csapás, nem nagy durranás, fordító, json, kockás kép, memphis, lassított, király, pic, sim, wifi, sláger