Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

logisztika, ssh, kezelés, új kiadás, számítógép, tv, mikrofon, mhl, tracklist, pizza, szerelés, bővítés, ic foglalat, kaptam, amerika, megyek, postás, módosítás, kutya, süti, személyi, beállítás, sztrájk, gps, szigetelés, gáz, üdítő, nem nagy durranás, német, winchester, raktárgazdálkodó, sütés, rendes, raspberry, vide, cooltv, amerikai, vélemény, szentes, takarítógép, behringer, honlap, balázs, driver, elektroportál, királys, xperia z3, ének, kém, meleg, usb, nyílászáró, velence, nem jött, beugró, beatbox, letiltva, médiacenter, puding, gta, Mio, hangyák, költözés, kereső, ntldr, internetkártya, új verzió, időjárás, levált, tárhely, vírus, kimenet, kellene, petőfi zóna, helyesírás, ice tea, vírusellen, verzió, ram, macska, kici kinai, kaspersky, cica, admin felület, evan a mindenható, comedy central, zoom, hangosítás, msn, nincs, xp, tányéron, ftp, könyebb, rendeltem, gyors, pénz, futár, videolan, p552w, security, kezelő, stúdió, voltam, hangom, hangosítók, zsanér, kuglóf, megszívtam, megható, mac cím, meglepetés, szél, elromlott, túlzás, kockás kép, baromság, hiba, víz, visszaállítás, sebesség, undo, édesség, nyertem, válogatás, hang, kapcsolás, finom, mysql, hdmi, béta, sarokház, kártya, játszik, telefon, hibás, kamion, php, űrhajó, wifi driver, file recovery, sziget, vers, windows 7, pihen, ajánlott, a remény rabjai, magányos, sonyericsson, új szerver, szép, youtube, művészete, kizárt, forrasztás, directx, 1000GB, tornádó, rendelés, 5.1.1, recovery, dumaszínház, reklámadó, firmware, vezeték nélküli, sftp, lcd, pic, house, fixmbr, keverő, egyszerűség, csere, p750, kedvenc, megújítottam, uname, jános vitéz, király, számtek, danubius, irtás, szépsége, eoscard, fotó, palacsinta, javítás, siteworx, kész, harmadik, megkukulás, gravitációs vonat, becsaptak, DSLR, sata, hülyeség, windows gdi, oldalak, nagyon nagy, vírusos, kinéztem, 1TB, undorító, 2008, űrhajózás, nyák, dslr, sony, kiruccantunk, adatvesztés, cookie, raspberry pi, keverés, rádió, videók, jó történet, vlc, kaja, filmnézés, hajtómű, nyúl, megnézem, shrek, google, ericsson, kína, megrendelni, karácsony, indexek, támogató, nosztalgia, dreamscene, EPC3925, ajtótartó, telepítés, interspar, videókimenet, sim, elosztó, hideg, paródia, áthelyezés, konfig, vihar, feltörés, ház, sokba került, hifi, máv, discovery, notebook, formázás, kezelő felület, wpa, lopás, fekete, nestea, megettem, szünet, értesítő, internet, videó, borzalmas, rózsaszín kép, majdnem, launcpad, 32-bit, szelet, blog, direct2d, ugyanaz, reggel, hódmezővásárhely, szervíz, programozás, agymosás, g00gle, tudom mi ez, mártély, w200, lan, várom, rövid, csodálkoztam, tv műsor, felismertem, ha nincs ip, autotag, pi3525, azonosítás, kép, adatbázisok, xenyx, hamis, távoli asztal, űr, kirándulás, fekete lyuk, megérkezett, lejátszás, túra, aranyos, képtár, hangkártya, parancsikon, játék, jegy, fényképezőgép, ie9, dr. house, qr kód, szerver, elektronika, vírusírtó, lyuk, veszélyes, wireless, érintőképernyős, bankkártya, magyar, microsoft.com, szavak, kenyérsütő, 1000 darab, vettem, áram, fery, bemutató, csatlakozás, explorer, elgondolkodtató, hangyacsapda, csapás, heti hetes, megvan, díszlet, határőrök, fejlesztés, megérkeztünk, hub, másnaposok, sim kártya, fekete-fehér, pickit, tunatic, sertés, ínycsiklandozó, sony xperia, internet security, tanfolyam, nehéz, mr2, túl a sövényen, koncert, film, kikapcsolták, kemény, vnc, kamera, cicc, jég, dos, bcm2835, adó, zene, utazok, ereje, pro és kontra, kutyámnak macskája, duplázás, leáll, vatera, home premium, sajtos, glasstiger, asterix és obelix az olimpián, translate, rég, gyorsabb, sony ericsson, feladatod, legénybúcsú, takarítás, chips, véletlen, nagyfesz, ampervadász, fertőzés, nézik, minihifi, lassított, lassítva, felismerő, el van találva, android, mobil, sláger, kattog, megrendeltem, némul, hűtés, skála, mobilnethez, geocaching, letiltás, bütyök csárda, edimax, eső, sti, netes vásárlás, tőlem szedték, audio, javascript, spam, san andreas, json, xperia x8, benzinkút, facebook, vonalkód, jégkrém, mosógép, elrejtve, alábecsültem, szerintem, 350km magas, magic lantern, isteni, havasi, 891,-Ft, lecsó, soronként regex, imádom, x8, gomb, amplifier, feltörték, okostelefon, hálózat, rosszalkodik, xperia, változik, paypal, rajkafep, internet explorer, rosszul számoltam, ki-be-kapcsol, sftp plugin, avr, rajka, internet útlevél, st151, üvegtigris, mozaik, gépigény, weblap, vizsga, ic, mobiltelefon, kártyaolvasó, lassú, vtsoftware, eltűntem, hozzászólások, vicces, havasi balázs, púpos, keres, ti, étlap, karakterkódolás, mocskosság, újítás, 250gb, magnum, extundelete, átalakul, új gép, linux, kezel, wifi, memphis, világűr, fájlvisszaállítás, processzor, tönkrement, winamp, tetszik, lóerő, raspberrypi, recept, meglepett, büdös, ezresek, fanta, simonyi, átaludtuk, feltöltöttem, busz, 50 euro, shell, kipróbáltam, dobos torta, phpmyadmin, átvert, nyeremény, használhatatlan, petőfi, windows, paso, rombolás, ő ű betűk, videó lejátszás, showder klub, meghajtó, van-nincs, total commander, sok, kell, undelete, csupacsipsz, olcsó, idegesít, 64bit, tesco, drága, nincs meg, filmszínház, vizet áraszt, ingyen, új 200-as, susogós mackók, ékezetek, automata, mars tér, visszajöttem, dönteni, átverés, hangos, id3, canon, prehistorik, új funkció, számítástechnika, slimbox, szilveszter, notepad++, wolfeinstein, a702, kamu, 64-bit, könnyűgépkezelő, sajt, posta, nem működik, fedex, forint, megszűnik, kalandpark, elment, mikrokontroller, képek, petőfi rádió, sütemény, aktiválás, putty, torta, titkosítás, 32bit, kinézet, malac, router, oprendszer, név, pudingos lapocskák, baleset, directx10, dobos, újdonság, beszél, nasa, blokkolás, félrenéztem, húsvét, elkó, cib, megnéztem, asus, tavaszi szél, ellenállás, halkul, ébren, program, bios, gyár, leírás, megsül, szeged, animáció, 40.000, kapcsoló, vista, lassabb, 1100d, fejlesztőpanel, érdekes, fűtés, webszerver, letámadták, c, örültem, idegbaj, borzalom, kuglauf, reklám, körtvényes, macsek, egyiptom, weboldal, billentyűzet, haloween, ie8, fasírt, cron, weblapok, galéria, lapocskák, texas instruments, új rész, szétesett, minden6ó, sd kártya, multiplayer, delphi, erősítő, dllek, targonca, iss, ikon, némulok, feryservice.hu, vásároltam, 50euro, usb hub, meló, idő, véletlen-e, family guy, panel, nem gondoltam, pi, csips, enter, durva kritika, fordító, gyönyörű, mozi, elmélkedek, évad, elsőbbség, okos, utazás, angol, elképesztő, toral, winyó, foglalt, időzítés, tanulok, hőmérséklet, puzzle, átvertek, augusztus 19, kéményseprő, kaland, fujitsu siemens, kompakt, nagy szél, msp, bicikli, vásárlás, kungfu panda, bejött, működik