Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

képtár, 250gb, indexek, drága, lyuk, karakterkódolás, utazok, megérkeztünk, vizet áraszt, időjárás, petőfi, uname, galéria, asterix és obelix az olimpián, kiruccantunk, p552w, fekete, jégkrém, adatbázisok, videó, hódmezővásárhely, kereső, sarokház, koncert, csodálkoztam, lapocskák, kenyérsütő, tracklist, kaland, mobiltelefon, tanfolyam, ssh, szelet, átvert, ereje, videó lejátszás, kellene, ram, file recovery, letiltás, program, süti, kikapcsolták, csere, netes vásárlás, susogós mackók, petőfi zóna, kuglóf, siteworx, személyi, dr. house, tornádó, művészete, vista, megszűnik, kaptam, simonyi, direct2d, tv, hifi, sziget, zoom, megkukulás, bios, iss, animáció, stúdió, púpos, gyár, mobil, 1TB, felismerő, puzzle, vtsoftware, 1000 darab, finom, feltörés, elképesztő, ha nincs ip, alábecsültem, változik, eoscard, pickit, sony ericsson, hőmérséklet, vicces, amplifier, hangos, időzítés, gyors, rendelés, sim, kirándulás, lejátszás, kép, dslr, dreamscene, kaspersky, kinéztem, módosítás, microsoft.com, mac cím, üdítő, szünet, minden6ó, internet explorer, gta, honlap, tv műsor, jég, borzalmas, sim kártya, kártya, 64bit, megsül, 32bit, hülyeség, könnyűgépkezelő, processzor, fixmbr, javítás, internet security, directx, véletlen-e, showder klub, kizárt, nestea, vihar, a702, paródia, weboldal, étlap, kezelő felület, hozzászólások, meghajtó, vettem, hub, gomb, rég, windows gdi, pénz, számtek, beszél, véletlen, postás, feladatod, működik, kezel, új szerver, shell, ampervadász, mozi, reklám, elgondolkodtató, 2008, vers, usb, szép, windows, cica, angol, ékezetek, posta, űrhajó, rendes, tanulok, 350km magas, id3, paso, nagyfesz, borzalom, megettem, minihifi, aktiválás, xperia, raktárgazdálkodó, nosztalgia, leírás, translate, extundelete, félrenéztem, isteni, blokkolás, vlc, wifi, idő, kungfu panda, oprendszer, videókimenet, letámadták, visszajöttem, kici kinai, némul, xperia z3, csupacsipsz, sony, programozás, hangom, prehistorik, audio, webszerver, rózsaszín kép, sztrájk, átvertek, explorer, busz, nem működik, fujitsu siemens, bemutató, meglepetés, királys, sata, tunatic, fertőzés, szél, átverés, adó, heti hetes, médiacenter, hangyák, havasi balázs, kamion, chips, tányéron, gps, túra, fekete lyuk, kemény, el van találva, sftp plugin, futár, putty, ház, dos, EPC3925, új funkció, ajtótartó, a remény rabjai, toral, használhatatlan, értesítő, olcsó, kattog, house, internetkártya, dumaszínház, meló, ntldr, evan a mindenható, blog, hűtés, leáll, tetszik, rombolás, raspberry, elsőbbség, hangosítók, rosszul számoltam, megnézem, áram, kutyámnak macskája, titkosítás, rosszalkodik, vélemény, mosógép, számítógép, ki-be-kapcsol, lassabb, torta, 64-bit, gravitációs vonat, díszlet, megérkezett, ic, msp, szerver, veszélyes, szépsége, azonosítás, beugró, telepítés, wolfeinstein, német, mysql, cron, google, hideg, csapás, ébren, szervíz, gáz, ti, nem nagy durranás, új gép, amerikai, idegbaj, xp, texas instruments, vizsga, ezresek, szerintem, danubius, nasa, ie8, DSLR, tőlem szedték, notebook, áthelyezés, imádom, driver, x8, képek, sok, balázs, meglepett, mikrokontroller, undo, nyeremény, cib, sütés, sti, harmadik, elektroportál, directx10, benzinkút, elosztó, király, sláger, magnum, w200, rendeltem, tudom mi ez, php, zsanér, telefon, egyszerűség, új kiadás, karácsony, weblap, dobos, 891,-Ft, máv, windows 7, becsaptak, vírus, dllek, formázás, macska, st151, fekete-fehér, parancsikon, kapcsoló, kell, kína, voltam, 50euro, szentes, kész, távoli asztal, router, recovery, 50 euro, átalakul, jános vitéz, qr kód, edimax, nincs, malac, elmélkedek, elment, átaludtuk, megrendelni, delphi, bcm2835, húsvét, glasstiger, jó történet, bütyök csárda, duplázás, discovery, wpa, adatvesztés, paypal, lopás, fényképezőgép, msn, raspberry pi, san andreas, fűtés, logisztika, feltörték, undelete, megható, sajtos, költözés, xenyx, okostelefon, undorító, túl a sövényen, kalandpark, kedvenc, rajkafep, family guy, kompakt, ínycsiklandozó, évad, notepad++, édesség, winamp, soronként regex, raspberrypi, baromság, könyebb, hajtómű, agymosás, panel, bicikli, támogató, túlzás, internet útlevél, targonca, ice tea, újítás, vatera, kezelés, hang, szavak, kapcsolás, okos, kém, konfig, lassítva, home premium, hamis, cookie, recept, asus, spam, behringer, várom, p750, 40.000, ie9, g00gle, lóerő, mozaik, 5.1.1, cicc, hangkártya, android, magyar, verzió, feltöltöttem, kockás kép, egyiptom, firmware, visszaállítás, új verzió, helyesírás, megrendeltem, rövid, pudingos lapocskák, aranyos, gyorsabb, bővítés, c, sütemény, újdonság, kimenet, lecsó, 1000GB, elkó, mobilnethez, kártyaolvasó, nyertem, fájlvisszaállítás, idegesít, nincs meg, skála, kaja, beatbox, keverő, számítástechnika, zene, shrek, sertés, nagyon nagy, fery, weblapok, mhl, eső, ő ű betűk, xperia x8, memphis, petőfi rádió, foglalt, kipróbáltam, kuglauf, sokba került, csips, javascript, videók, gyönyörű, havasi, takarítógép, kéményseprő, wireless, ugyanaz, elektronika, avr, elrejtve, lassított, érintőképernyős, tönkrement, magányos, nem jött, filmnézés, security, 32-bit, játék, legénybúcsú, fasírt, megyek, billentyűzet, örültem, irtás, nyílászáró, amerika, canon, internet, szeged, reggel, ének, magic lantern, automata, lassú, vonalkód, kutya, filmszínház, mocskosság, sajt, űr, macsek, sebesség, pi, büdös, velence, levált, wifi driver, vírusos, vásároltam, nyák, mikrofon, hiba, hangosítás, sonyericsson, feryservice.hu, videolan, tavaszi szél, baleset, cooltv, szétesett, van-nincs, vnc, haloween, 1100d, sd kártya, dönteni, fanta, megújítottam, határőrök, pic, total commander, sftp, hálózat, keres, béta, nyúl, lcd, nagy szél, kezelő, takarítás, forint, oldalak, palacsinta, ingyen, eltűntem, felismertem, fedex, utazás, kamera, json, mars tér, fotó, meleg, augusztus 19, körtvényes, üvegtigris, pizza, launcpad, linux, fejlesztőpanel, forrasztás, enter, válogatás, játszik, vezeték nélküli, némulok, hibás, sony xperia, jegy, megnéztem, ic foglalat, tesco, űrhajózás, letiltva, gépigény, szerelés, admin felület, youtube, tárhely, erősítő, megszívtam, durva kritika, név, mr2, halkul, vide, csatlakozás, új rész, dobos torta, bejött, winyó, nézik, fejlesztés, pihen, érdekes, másnaposok, pro és kontra, multiplayer, hdmi, vásárlás, autotag, slimbox, világűr, pi3525, interspar, nehéz, phpmyadmin, kamu, megvan, majdnem, hangyacsapda, film, rajka, lan, ikon, vírusellen, beállítás, ftp, vírusírtó, ajánlott, reklámadó, winchester, mártély, comedy central, geocaching, facebook, bankkártya, rádió, ericsson, keverés, fordító, usb hub, víz, nem gondoltam, Mio, puding, ellenállás, kinézet, szigetelés, szilveszter, elromlott, új 200-as