Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

kapcsolás, vlc, extundelete, dllek, megszűnik, reggel, iss, véletlen, pic, windows, videó lejátszás, futár, jég, átvertek, kizárt, nagy szél, várom, internetkártya, vizet áraszt, a702, vettem, sajt, díszlet, vizsga, home premium, audio, számítógép, működik, kamu, megrendelni, voltam, weblapok, amerika, ellenállás, lopás, behringer, velence, bankkártya, becsaptak, honlap, showder klub, filmnézés, gomb, cib, kinéztem, translate, ericsson, nosztalgia, kellene, vélemény, hangos, rendelés, 1100d, busz, érintőképernyős, kedvenc, linux, költözés, macsek, megszívtam, videókimenet, használhatatlan, putty, kungfu panda, határőrök, cica, megsül, nincs meg, lcd, lecsó, videolan, baleset, fekete-fehér, fedex, kamera, cooltv, 5.1.1, nagyfesz, kenyérsütő, némulok, tudom mi ez, kinézet, zoom, irtás, keres, parancsikon, raspberry pi, augusztus 19, x8, petőfi, 891,-Ft, számítástechnika, megettem, hálózat, meleg, sony, tornádó, lassú, beszél, kell, édesség, xperia, kaland, elgondolkodtató, netes vásárlás, aktiválás, oprendszer, notepad++, stúdió, feryservice.hu, újítás, dobos torta, lan, körtvényes, fixmbr, sftp plugin, rendeltem, űrhajózás, 2008, utazok, nem jött, heti hetes, pro és kontra, vnc, rajka, jó történet, fordító, mars tér, olcsó, sim, halkul, recovery, eső, kaptam, usb hub, palacsinta, rosszul számoltam, kamion, nincs, ereje, keverés, mr2, elosztó, ház, microsoft.com, kici kinai, sony ericsson, weboldal, 32-bit, postás, erősítő, konfig, szigetelés, 50euro, időjárás, 40.000, hangom, leírás, megvan, szép, szétesett, nehéz, veszélyes, amplifier, multiplayer, kirándulás, eoscard, némul, animáció, bütyök csárda, kutya, máv, magyar, vásárlás, foglalt, fanta, memphis, áram, magányos, véletlen-e, számtek, petőfi rádió, driver, sata, feltörték, forrasztás, kalandpark, dönteni, leáll, bicikli, kém, rövid, cookie, edimax, pihen, ajánlott, sütemény, susogós mackók, a remény rabjai, mocskosság, magnum, ic, uname, vtsoftware, weblap, új gép, húsvét, internet security, ébren, ie8, xperia z3, program, facebook, winyó, autotag, id3, feltöltöttem, finom, automata, kezelő, oldalak, raktárgazdálkodó, pudingos lapocskák, sziget, ékezetek, st151, süti, tv műsor, hang, notebook, jegy, winchester, verzió, fekete lyuk, asterix és obelix az olimpián, csapás, nyeremény, house, c, elektronika, túl a sövényen, játszik, 1TB, bővítés, képek, google, tárhely, vírus, csere, sláger, adatvesztés, kína, ki-be-kapcsol, benzinkút, szépsége, shell, vezeték nélküli, új 200-as, raspberrypi, hamis, ugyanaz, név, nagyon nagy, pi, hibás, szelet, képtár, király, hideg, security, simonyi, mikrokontroller, slimbox, hifi, san andreas, json, csodálkoztam, örültem, időzítés, szünet, hajtómű, wolfeinstein, lassabb, vide, púpos, borzalom, koncert, toral, csips, kuglóf, béta, dumaszínház, directx, directx10, kipróbáltam, raspberry, letiltva, hangosítás, sertés, wireless, wifi driver, macska, sokba került, bejött, feladatod, durva kritika, msn, kikapcsolták, van-nincs, zsanér, soronként regex, magic lantern, nem működik, 64bit, hangosítók, beállítás, hülyeség, tönkrement, idő, elromlott, el van találva, chips, gyorsabb, shrek, rendes, fényképezőgép, megújítottam, fűtés, 50 euro, undo, usb, takarítógép, távoli asztal, 32bit, sftp, világűr, EPC3925, túlzás, 1000GB, egyiptom, kép, fujitsu siemens, w200, canon, elsőbbség, geocaching, újdonság, harmadik, mozaik, total commander, gyár, ingyen, fertőzés, szervíz, átalakul, ftp, avr, 64-bit, evan a mindenható, ampervadász, haloween, minden6ó, puzzle, billentyűzet, feltörés, csatlakozás, pénz, hiba, rosszalkodik, hűtés, petőfi zóna, megható, sti, áthelyezés, megkukulás, gyors, felismerő, blokkolás, válogatás, üvegtigris, wpa, ajtótartó, router, sztrájk, videók, 250gb, telefon, felismertem, mac cím, sim kártya, új funkció, vonalkód, galéria, megyek, vatera, file recovery, nyertem, malac, idegesít, paródia, letámadták, javascript, könnyűgépkezelő, prehistorik, tracklist, agymosás, rombolás, delphi, spam, paypal, támogató, dobos, internet útlevél, ha nincs ip, kaja, félrenéztem, tv, hangkártya, okostelefon, sütés, fotó, DSLR, ssh, szerintem, interspar, karácsony, kapcsoló, sajtos, gyönyörű, dslr, aranyos, megnézem, baromság, azonosítás, filmszínház, fekete, kiruccantunk, vihar, tavaszi szél, gépigény, Mio, tőlem szedték, kéményseprő, szerelés, szentes, film, blog, discovery, átvert, ice tea, királys, enter, helyesírás, ő ű betűk, nyílászáró, bemutató, vista, siteworx, szél, majdnem, hdmi, fájlvisszaállítás, qr kód, kuglauf, játék, takarítás, elkó, angol, zene, pizza, vírusellen, reklámadó, meló, szavak, nyák, youtube, módosítás, nem nagy durranás, xenyx, elképesztő, szerver, értesítő, kezelő felület, vírusos, elektroportál, cron, indexek, havasi balázs, átaludtuk, family guy, rajkafep, wifi, új rész, explorer, lóerő, php, puding, sebesség, fejlesztés, kereső, nézik, videó, megnéztem, posta, pi3525, tetszik, minihifi, átverés, kártya, sony xperia, nem gondoltam, ram, gravitációs vonat, sarokház, vásároltam, borzalmas, mhl, targonca, karakterkódolás, űr, ntldr, lassítva, rég, sonyericsson, kemény, telepítés, okos, hangyák, hangyacsapda, gta, visszaállítás, phpmyadmin, beugró, sd kártya, tányéron, új kiadás, étlap, bcm2835, webszerver, kattog, recept, undelete, logisztika, launcpad, glasstiger, adatbázisok, internet, új szerver, hozzászólások, internet explorer, rádió, cicc, fasírt, ikon, mozi, processzor, ének, xp, 1000 darab, kaspersky, isteni, letiltás, mobil, meglepetés, mobilnethez, másnaposok, comedy central, danubius, keverő, meghajtó, kezelés, windows 7, idegbaj, elmélkedek, ic foglalat, érdekes, p750, duplázás, lapocskák, javítás, mosógép, havasi, tesco, windows gdi, évad, 350km magas, túra, lassított, formázás, nyúl, msp, mobiltelefon, sok, megrendeltem, kezel, xperia x8, ti, gáz, szeged, kártyaolvasó, skála, víz, undorító, eltűntem, vicces, ínycsiklandozó, tunatic, drága, amerikai, nasa, jános vitéz, paso, üdítő, megérkezett, bios, médiacenter, elment, kutyámnak macskája, torta, vers, egyszerűség, új verzió, forint, kimenet, admin felület, utazás, fejlesztőpanel, hódmezővásárhely, g00gle, könyebb, alábecsültem, visszajöttem, dr. house, imádom, reklám, változik, dos, pickit, jégkrém, balázs, dreamscene, texas instruments, kész, német, büdös, megérkeztünk, mikrofon, kompakt, mysql, űrhajó, direct2d, nestea, firmware, titkosítás, beatbox, tanulok, ezresek, p552w, kockás kép, szilveszter, android, legénybúcsú, meglepett, tanfolyam, adó, lyuk, asus, fery, személyi, csupacsipsz, gps, panel, lejátszás, ie9, vírusírtó, levált, elrejtve, mártély, hőmérséklet, programozás, winamp, rózsaszín kép, hub, művészete