Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

levált, király, karácsony, mars tér, véletlen, gravitációs vonat, kenyérsütő, hangyák, királys, program, undelete, sata, ram, winamp, távoli asztal, vnc, szép, weblapok, nosztalgia, kapcsoló, msp, hideg, támogató, vista, kém, videókimenet, alábecsültem, telepítés, zene, megrendeltem, kezelés, pi3525, elmélkedek, xp, új verzió, konfig, 32bit, tetszik, édesség, geocaching, recept, baromság, kipróbáltam, 1TB, megettem, kompakt, kattog, beatbox, utazok, vírusírtó, danubius, toral, jegy, mobil, eoscard, másnaposok, comedy central, lapocskák, magányos, koncert, feladatod, router, űrhajó, mobiltelefon, kungfu panda, dos, könnyűgépkezelő, behringer, hódmezővásárhely, csips, üdítő, google, nasa, elektronika, kuglóf, slimbox, asterix és obelix az olimpián, usb hub, lassú, Mio, evan a mindenható, feryservice.hu, velence, pudingos lapocskák, ntldr, képtár, okos, isteni, nem gondoltam, keverő, letiltás, tracklist, puding, leírás, feltörés, drága, nincs, fűtés, uname, olcsó, hdmi, 40.000, sony ericsson, majdnem, használhatatlan, szigetelés, avr, vtsoftware, ampervadász, ftp, g00gle, reklám, űr, évad, explorer, fekete lyuk, imádom, kaptam, fekete, magnum, st151, sláger, borzalom, ezresek, ajtótartó, érdekes, vicces, msn, válogatás, dobos torta, személyi, x8, ereje, facebook, rádió, dönteni, legénybúcsú, postás, új rész, adó, pizza, beállítás, foglalt, vezeték nélküli, windows, elektroportál, kaspersky, augusztus 19, programozás, 350km magas, nestea, raspberry pi, baleset, javítás, zsanér, total commander, el van találva, hamis, nem nagy durranás, módosítás, kamion, visszajöttem, vers, formázás, újdonság, minihifi, hajtómű, becsaptak, üvegtigris, mozi, videolan, fényképezőgép, csatlakozás, agymosás, aranyos, kuglauf, áram, simonyi, bővítés, 2008, blokkolás, beugró, mikrokontroller, sertés, szétesett, vásároltam, túl a sövényen, indexek, megérkezett, xperia, 64-bit, fájlvisszaállítás, translate, 250gb, paso, posta, gyorsabb, kellene, nyeremény, fordító, macska, mikrofon, új funkció, fujitsu siemens, vírus, targonca, 32-bit, cookie, kezelő, játék, weboldal, phpmyadmin, mac cím, hangom, beszél, petőfi, szavak, sztrájk, félrenéztem, nyertem, mártély, animáció, durva kritika, bemutató, ie9, rózsaszín kép, php, eső, bicikli, átalakul, havasi balázs, launcpad, takarítógép, internet explorer, kaja, windows 7, csere, okostelefon, javascript, jános vitéz, erősítő, enter, shell, díszlet, megható, undorító, vihar, processzor, szél, tv műsor, adatvesztés, sok, tányéron, ie8, android, tavaszi szél, raspberry, gta, letámadták, nagy szél, cooltv, kártya, működik, macsek, jég, átaludtuk, 891,-Ft, puzzle, médiacenter, amerikai, elsőbbség, malac, youtube, veszélyes, house, tönkrement, hangkártya, futár, verzió, rajkafep, audio, ő ű betűk, mhl, értesítő, fejlesztőpanel, ugyanaz, mr2, irtás, elgondolkodtató, béta, 5.1.1, filmszínház, ki-be-kapcsol, wifi driver, sokba került, megszívtam, paródia, szentes, direct2d, kész, étlap, reklámadó, rosszul számoltam, nehéz, wireless, határőrök, tanulok, tv, film, meghajtó, ic, sd kártya, pihen, tunatic, c, ha nincs ip, bcm2835, file recovery, wolfeinstein, ingyen, azonosítás, heti hetes, megszűnik, winyó, hülyeség, videó lejátszás, pickit, kinézet, bios, 1000GB, számítógép, nyúl, notepad++, forint, ének, fasírt, karakterkódolás, hub, ajánlott, adatbázisok, extundelete, jó történet, örültem, rendelés, xperia x8, harmadik, gomb, megsül, blog, kikapcsolták, vonalkód, lyuk, edimax, linux, egyiptom, kapcsolás, kemény, rendes, microsoft.com, feltöltöttem, szilveszter, lassított, nincs meg, benzinkút, torta, videó, szépsége, tárhely, petőfi rádió, nagyon nagy, 50euro, notebook, felismertem, művészete, némulok, játszik, víz, driver, lecsó, meleg, undo, kinéztem, költözés, fedex, egyszerűség, szerintem, süti, asus, elosztó, lejátszás, prehistorik, family guy, idő, mobilnethez, weblap, kéményseprő, vide, qr kód, tanfolyam, delphi, könyebb, hiba, átvert, canon, raktárgazdálkodó, pénz, számtek, DSLR, parancsikon, ikon, windows gdi, keverés, szerelés, keres, lassítva, fekete-fehér, multiplayer, vizet áraszt, elkó, helyesírás, videók, megérkeztünk, netes vásárlás, hangosítás, recovery, érintőképernyős, xperia z3, megrendelni, megyek, palacsinta, rombolás, feltörték, időjárás, kaland, nyák, borzalmas, zoom, vásárlás, nem működik, balázs, petőfi zóna, EPC3925, némul, nyílászáró, ínycsiklandozó, rég, túra, interspar, forrasztás, wpa, lcd, elromlott, nézik, sftp plugin, p750, siteworx, bejött, a remény rabjai, hifi, filmnézés, fotó, firmware, sajt, vélemény, magyar, 1000 darab, paypal, minden6ó, gps, shrek, név, ssh, kezel, ic foglalat, reggel, oprendszer, xenyx, rendeltem, elképesztő, ellenállás, idegbaj, német, w200, 50 euro, dreamscene, sftp, megnéztem, vizsga, nem jött, meglepetés, memphis, kutya, dllek, jégkrém, csapás, mocskosság, tudom mi ez, vírusellen, vettem, san andreas, űrhajózás, hőmérséklet, texas instruments, cicc, bankkártya, wifi, gáz, glasstiger, sütemény, nagyfesz, takarítás, sti, kizárt, ice tea, amplifier, kutyámnak macskája, tesco, sziget, haloween, gépigény, cib, fery, havasi, húsvét, raspberrypi, dslr, vírusos, megnézem, túlzás, megvan, gyár, autotag, gyors, hangyacsapda, visszaállítás, internet security, számítástechnika, újítás, admin felület, ház, json, voltam, ékezetek, képek, van-nincs, ébren, dr. house, stúdió, internet útlevél, home premium, hang, felismerő, kalandpark, világűr, meglepett, ti, internetkártya, amerika, tőlem szedték, új kiadás, sony xperia, kína, cica, ericsson, putty, halkul, fanta, új 200-as, iss, magic lantern, máv, szeged, utazás, pi, telefon, csupacsipsz, directx, hűtés, átvertek, leáll, gyönyörű, lan, cron, szünet, véletlen-e, kamu, duplázás, finom, dobos, elrejtve, sony, dumaszínház, logisztika, mozaik, mysql, susogós mackók, kimenet, átverés, id3, szelet, új gép, webszerver, eltűntem, rosszalkodik, kici kinai, pic, discovery, hozzászólások, lóerő, tornádó, angol, spam, kiruccantunk, kockás kép, meló, titkosítás, csodálkoztam, skála, a702, busz, sim, időzítés, büdös, púpos, galéria, várom, vatera, kamera, 1100d, kell, rajka, rövid, 64bit, fertőzés, panel, sarokház, honlap, kirándulás, bütyök csárda, security, idegesít, sütés, sajtos, winchester, lassabb, usb, p552w, vlc, internet, chips, pro és kontra, oldalak, automata, hangos, szervíz, kép, fejlesztés, letiltva, kártyaolvasó, hangosítók, áthelyezés, kezelő felület, hibás, showder klub, szerver, fixmbr, változik, sebesség, lopás, kedvenc, billentyűzet, elment, megújítottam, hálózat, megkukulás, sim kártya, sonyericsson, mosógép, soronként regex, kereső, körtvényes, directx10, aktiválás, új szerver