Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

feryservice.hu, érintőképernyős, hülyeség, bankkártya, új rész, húsvét, family guy, idegesít, simonyi, agymosás, sftp plugin, recovery, sti, hangos, behringer, winamp, rendelés, vihar, raspberrypi, 891,-Ft, új funkció, vlc, könnyűgépkezelő, lcd, haloween, fixmbr, kezelő felület, vásároltam, dos, kizárt, kutya, weboldal, kedvenc, geocaching, dslr, EPC3925, szétesett, facebook, 250gb, cica, elrejtve, putty, Mio, DSLR, adatbázisok, jegy, gyors, használhatatlan, videókimenet, ingyen, gyár, beállítás, tetszik, támogató, javascript, lejátszás, 64-bit, átaludtuk, tanfolyam, meghajtó, kezel, másnaposok, sarokház, tőlem szedték, fanta, kenyérsütő, egyiptom, elromlott, irtás, reggel, 1100d, vers, megnézem, minden6ó, kéményseprő, kalandpark, internet, ébren, discovery, petőfi rádió, édesség, szelet, nyák, x8, recept, susogós mackók, helyesírás, megérkezett, félrenéztem, érdekes, hozzászólások, király, felismerő, megszívtam, bemutató, rosszul számoltam, változik, bcm2835, xp, extundelete, sim, átvertek, vicces, majdnem, san andreas, interspar, kellene, nyílászáró, baromság, magic lantern, weblapok, nyúl, 50 euro, szentes, megrendeltem, wifi driver, szerver, beugró, púpos, router, total commander, kungfu panda, nyertem, csere, fájlvisszaállítás, idő, harmadik, túl a sövényen, rövid, usb, gomb, videó, lassított, borzalmas, spam, launcpad, minihifi, undo, meglepetés, hódmezővásárhely, áram, hangkártya, eoscard, winyó, winchester, gyorsabb, hőmérséklet, véletlen, megsül, dönteni, palacsinta, díszlet, p552w, új szerver, mobiltelefon, elkó, bütyök csárda, távoli asztal, képek, hifi, azonosítás, keverés, válogatás, megszűnik, delphi, logisztika, kompakt, nagy szél, ha nincs ip, királys, petőfi zóna, időzítés, puding, ajánlott, nézik, 32-bit, személyi, kuglóf, sony ericsson, szigetelés, letiltás, malac, idegbaj, balázs, szép, képtár, posta, blog, szerelés, xperia z3, aranyos, mr2, javítás, feltöltöttem, konfig, nasa, wolfeinstein, house, kép, skála, megérkeztünk, hamis, dllek, módosítás, megettem, aktiválás, json, titkosítás, szünet, nincs, pi, vírusellen, nem működik, cicc, sertés, stúdió, 5.1.1, fery, asterix és obelix az olimpián, shrek, google, leáll, átvert, hub, xenyx, videó lejátszás, kaptam, körtvényes, időjárás, 32bit, ftp, vírusírtó, évad, dr. house, becsaptak, augusztus 19, velence, szépsége, eső, ugyanaz, panel, ssh, raktárgazdálkodó, parancsikon, puzzle, autotag, vtsoftware, microsoft.com, fertőzés, hangosítók, program, van-nincs, 64bit, megvan, 1TB, postás, médiacenter, direct2d, hálózat, zene, kártyaolvasó, értesítő, iss, kaland, elektroportál, forrasztás, slimbox, pickit, avr, új gép, elment, kaspersky, kimenet, sok, keverő, memphis, internet útlevél, admin felület, vírus, ő ű betűk, hangyák, pizza, gta, prehistorik, home premium, űrhajó, indexek, mobil, lan, vatera, mobilnethez, űrhajózás, csodálkoztam, firmware, ikon, automata, ezresek, driver, veszélyes, explorer, gépigény, paso, áthelyezés, ékezetek, internet explorer, szilveszter, cookie, mars tér, petőfi, sony xperia, kipróbáltam, reklám, sata, rendeltem, okos, megnéztem, multiplayer, fűtés, tányéron, 50euro, soronként regex, mocskosság, fekete lyuk, mikrokontroller, nem gondoltam, túra, rosszalkodik, oldalak, webszerver, erősítő, művészete, fényképezőgép, duplázás, fekete-fehér, amplifier, havasi balázs, targonca, játszik, szavak, zoom, reklámadó, billentyűzet, határőrök, visszajöttem, űr, fejlesztőpanel, gravitációs vonat, számítógép, videók, formázás, kinézet, szervíz, fejlesztés, hűtés, játék, chips, magyar, béta, adó, lóerő, 350km magas, jégkrém, internet security, paypal, macska, hideg, csapás, rádió, számítástechnika, megható, windows gdi, sony, 1000 darab, jó történet, megyek, cron, telepítés, kamion, animáció, telefon, blokkolás, nem nagy durranás, ericsson, okostelefon, canon, drága, német, security, lopás, hdmi, utazok, könyebb, karácsony, tesco, dobos torta, uname, paródia, g00gle, toral, wifi, feladatod, beatbox, gps, vista, karakterkódolás, ie8, asus, glasstiger, átverés, kockás kép, véletlen-e, ti, várom, keres, kiruccantunk, fedex, legénybúcsú, víz, youtube, filmszínház, egyszerűség, feltörés, sláger, php, mártély, fujitsu siemens, shell, tunatic, ereje, letámadták, számtek, büdös, nosztalgia, msp, dreamscene, ellenállás, szél, fotó, ajtótartó, ki-be-kapcsol, üvegtigris, windows, sütés, bejött, kikapcsolták, ic, szeged, a remény rabjai, voltam, vnc, elsőbbség, lassabb, mysql, c, havasi, mhl, lyuk, dobos, isteni, meló, pihen, pénz, ampervadász, 1000GB, ice tea, lassítva, p750, rég, kirándulás, meglepett, directx, kutyámnak macskája, honlap, utazás, sokba került, vásárlás, internetkártya, galéria, vonalkód, bővítés, költözés, lapocskák, újítás, hibás, visszaállítás, tornádó, bios, süti, gyönyörű, csupacsipsz, ie9, tanulok, étlap, xperia x8, sebesség, msn, vizsga, megkukulás, tavaszi szél, sd kártya, lecsó, leírás, id3, sajtos, ének, eltűntem, linux, jég, levált, sziget, némul, nem jött, gáz, amerikai, új 200-as, pic, világűr, név, undorító, notepad++, durva kritika, kici kinai, lassú, tudom mi ez, máv, sütemény, windows 7, kész, megújítottam, kamu, videolan, vizet áraszt, hiba, jános vitéz, netes vásárlás, sftp, heti hetes, hajtómű, magnum, magányos, üdítő, macsek, sim kártya, vettem, kezelő, programozás, usb hub, ínycsiklandozó, enter, wireless, kereső, 40.000, halkul, benzinkút, pudingos lapocskák, cooltv, mosógép, vírusos, kém, edimax, rajka, ház, pro és kontra, kell, elgondolkodtató, finom, kuglauf, mac cím, nyeremény, megrendelni, android, kaja, foglalt, rendes, tv műsor, ram, translate, busz, sztrájk, el van találva, nagyon nagy, nagyfesz, vide, tracklist, elmélkedek, kapcsolás, kína, kapcsoló, rajkafep, elektronika, tárhely, weblap, xperia, kemény, evan a mindenható, újdonság, ntldr, audio, rózsaszín kép, raspberry, directx10, oprendszer, comedy central, örültem, st151, sonyericsson, undelete, zsanér, csips, showder klub, hang, némulok, kártya, kinéztem, adatvesztés, amerika, kezelés, mozi, tönkrement, baleset, w200, texas instruments, bicikli, felismertem, új verzió, vezeték nélküli, meleg, wpa, siteworx, fasírt, hangyacsapda, phpmyadmin, hangom, szerintem, új kiadás, cib, fekete, forint, angol, kattog, mozaik, notebook, elosztó, nestea, rombolás, fordító, file recovery, pi3525, dumaszínház, takarítógép, processzor, elképesztő, hangosítás, csatlakozás, működik, takarítás, verzió, raspberry pi, feltörték, beszél, nehéz, imádom, nincs meg, koncert, átalakul, film, sajt, qr kód, torta, vélemény, mikrofon, letiltva, ic foglalat, kamera, olcsó, filmnézés, alábecsültem, tv, borzalom, futár, túlzás, 2008, danubius, a702