Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

paródia, kinézet, titkosítás, geocaching, sztrájk, skála, megérkezett, directx10, meleg, 32-bit, szép, sajt, sony, elgondolkodtató, usb, megszűnik, kártyaolvasó, szél, értesítő, xenyx, csapás, windows gdi, a702, áthelyezés, p750, balázs, vezeték nélküli, süti, formázás, kapcsolás, ftp, takarítógép, beatbox, csere, forrasztás, oprendszer, winamp, sláger, gomb, ki-be-kapcsol, 64bit, gps, feryservice.hu, 1000GB, DSLR, tönkrement, időjárás, leírás, mhl, undorító, megérkeztünk, delphi, elektroportál, microsoft.com, konfig, halkul, programozás, kém, macsek, futár, lassú, aktiválás, újdonság, blokkolás, sti, honlap, iss, hideg, macska, canon, elsőbbség, filmnézés, 40.000, letámadták, mr2, aranyos, fényképezőgép, kuglóf, winchester, explorer, adó, utazok, sarokház, elromlott, nyúl, kizárt, hálózat, fejlesztés, vásároltam, kamu, voltam, recovery, puding, lcd, letiltás, béta, tesco, új 200-as, sony ericsson, nagyfesz, hajtómű, nyák, szerelés, eltűntem, petőfi, cookie, jegy, beszél, tunatic, kamion, lassabb, keverés, g00gle, family guy, szentes, raktárgazdálkodó, raspberry pi, vírusos, phpmyadmin, örültem, mozi, amerika, feltörés, gépigény, sim kártya, recept, támogató, velence, notepad++, büdös, admin felület, rombolás, ericsson, p552w, kinéztem, hangosítás, showder klub, blog, átvert, sebesség, megettem, ie8, weblap, kattog, javascript, majdnem, púpos, üdítő, film, vlc, kuglauf, youtube, vihar, 50euro, cicc, hang, bemutató, havasi balázs, kungfu panda, olcsó, kici kinai, msn, avr, kína, jó történet, bankkártya, takarítás, kaland, szerver, direct2d, parancsikon, kaja, ő ű betűk, új rész, dumaszínház, reklám, sütemény, sajtos, haloween, királys, ampervadász, fanta, augusztus 19, hiba, lóerő, total commander, nehéz, könnyűgépkezelő, hódmezővásárhely, nyílászáró, cooltv, véletlen-e, fájlvisszaállítás, módosítás, nincs, alábecsültem, kezelés, fotó, gta, ti, elkó, sziget, túlzás, határőrök, ingyen, pic, megvan, bütyök csárda, személyi, nyeremény, kellene, nem nagy durranás, rosszalkodik, danubius, dr. house, beállítás, hangkártya, rendes, borzalom, vizsga, ntldr, képek, agymosás, stúdió, nagy szél, dos, ajánlott, sony xperia, prehistorik, sim, kapcsoló, discovery, w200, véletlen, raspberry, 1100d, adatvesztés, st151, csatlakozás, megsül, magic lantern, szerintem, xperia z3, soronként regex, windows, veszélyes, animáció, filmszínház, glasstiger, cron, 64-bit, fixmbr, dslr, édesség, hibás, minihifi, levált, új funkció, kezel, hozzászólások, tárhely, videókimenet, ereje, pickit, qr kód, driver, mozaik, wolfeinstein, home premium, c, tv műsor, 2008, csips, megrendeltem, ellenállás, 1000 darab, némulok, autotag, meglepett, shrek, shell, heti hetes, telefon, videolan, asus, szünet, fekete lyuk, vide, kéményseprő, idő, víz, médiacenter, szilveszter, fujitsu siemens, számtek, tornádó, feladatod, kockás kép, el van találva, könyebb, ic foglalat, érintőképernyős, a remény rabjai, foglalt, lapocskák, indexek, világűr, visszajöttem, ugyanaz, eoscard, rádió, távoli asztal, eső, galéria, texas instruments, wifi, elmélkedek, egyszerűség, zoom, elképesztő, működik, szeged, újítás, gyönyörű, elment, jég, bicikli, vizet áraszt, lopás, telepítés, pi, raspberrypi, ssh, számítástechnika, elektronika, vista, sftp plugin, rendeltem, túl a sövényen, vettem, lan, borzalmas, spam, usb hub, vatera, security, elrejtve, számítógép, játék, fekete, kipróbáltam, tavaszi szél, mars tér, rég, félrenéztem, legénybúcsú, visszaállítás, ékezetek, ikon, verzió, duplázás, automata, kártya, weblapok, kezelő, karácsony, facebook, keverő, étlap, időzítés, gravitációs vonat, amerikai, EPC3925, weboldal, szépsége, 32bit, internet security, megható, évad, durva kritika, jégkrém, mobiltelefon, ajtótartó, posta, msp, érdekes, fertőzés, megkukulás, vélemény, asterix és obelix az olimpián, szelet, sftp, űrhajó, vásárlás, baromság, videó, vírusellen, bcm2835, meglepetés, kaspersky, benzinkút, magnum, kimenet, azonosítás, mosógép, okos, pihen, megyek, lejátszás, house, reggel, evan a mindenható, magányos, fery, név, notebook, malac, baleset, 50 euro, vicces, mártély, dllek, minden6ó, nosztalgia, xperia x8, hülyeség, windows 7, ébren, amplifier, torta, vtsoftware, bejött, vírusírtó, isteni, idegbaj, webszerver, becsaptak, 250gb, sata, billentyűzet, memphis, petőfi zóna, mobil, processzor, paso, havasi, susogós mackók, sd kártya, új gép, angol, translate, hűtés, kedvenc, comedy central, pénz, egyiptom, némul, átverés, hangyacsapda, oldalak, tőlem szedték, tányéron, kezelő felület, kiruccantunk, dobos, máv, van-nincs, mikrokontroller, nestea, koncert, nézik, internet explorer, linux, várom, megszívtam, kikapcsolták, internetkártya, behringer, nasa, tudom mi ez, hangom, szigetelés, cib, fejlesztőpanel, tanfolyam, ram, kemény, sok, ének, kész, nem gondoltam, német, netes vásárlás, siteworx, használhatatlan, san andreas, hdmi, tracklist, magyar, király, új kiadás, lyuk, kompakt, directx, nyertem, művészete, lassítva, multiplayer, Mio, mobilnethez, hamis, drága, pro és kontra, router, rózsaszín kép, fekete-fehér, lassított, vírus, puzzle, szavak, rosszul számoltam, forint, finom, nem jött, okostelefon, űrhajózás, wpa, nem működik, fedex, megnéztem, új szerver, uname, sonyericsson, húsvét, űr, játszik, megrendelni, változik, helyesírás, wireless, csodálkoztam, kalandpark, nincs meg, hub, lecsó, firmware, vonalkód, winyó, áram, megújítottam, új verzió, enter, rendelés, megnézem, videó lejátszás, szervíz, mac cím, csupacsipsz, költözés, paypal, kutyámnak macskája, google, kirándulás, dönteni, hőmérséklet, chips, json, logisztika, pizza, toral, gyors, zsanér, kaptam, ezresek, sütés, extundelete, panel, meghajtó, javítás, slimbox, targonca, reklámadó, hifi, adatbázisok, dreamscene, hangos, gyár, képtár, felismertem, sokba került, díszlet, undelete, hangosítók, másnaposok, petőfi rádió, ice tea, ie9, beugró, 350km magas, mikrofon, internet útlevél, 891,-Ft, ha nincs ip, 1TB, audio, cica, program, interspar, simonyi, postás, sertés, hangyák, putty, 5.1.1, gyorsabb, zene, karakterkódolás, xperia, keres, dobos torta, bios, kamera, videók, erősítő, undo, kép, rajka, átvertek, átaludtuk, idegesít, tanulok, kutya, php, mocskosság, üvegtigris, internet, túra, edimax, harmadik, launcpad, kenyérsütő, x8, xp, imádom, átalakul, letiltva, feltöltöttem, körtvényes, vers, tetszik, ínycsiklandozó, kereső, leáll, szétesett, kell, rajkafep, mysql, ic, gáz, pi3525, felismerő, tv, file recovery, nagyon nagy, elosztó, vnc, id3, bővítés, rövid, irtás, android, meló, jános vitéz, fűtés, wifi driver, fasírt, válogatás, utazás, pudingos lapocskák, feltörték, palacsinta, busz, ház, fordító