Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "túra" címkével...

Geocaching...

Már rég hallottam erről, még a PCWorld avi-ban tette fel a PCWorld TV videóit a CD mellékletre...
2009. július 31. 06:18 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: geocaching, túra, gps, utazás

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

eltűntem, véletlen, ie9, hőmérséklet, weblap, eső, router, újdonság, wifi driver, internetkártya, becsaptak, internet security, kapcsolás, ic, megérkeztünk, finom, étlap, kutya, sftp plugin, mysql, lapocskák, kizárt, filmnézés, túra, mobiltelefon, vírus, túlzás, internet explorer, szép, torta, st151, sebesség, púpos, fotó, megkukulás, díszlet, harmadik, cica, sok, forrasztás, directx10, évad, borzalmas, elosztó, vizet áraszt, számítógép, használhatatlan, hangosítás, adatvesztés, vettem, halkul, megettem, 250gb, honlap, szünet, van-nincs, 2008, újítás, vásároltam, idegbaj, működik, titkosítás, jános vitéz, translate, mr2, multiplayer, fixmbr, játék, winchester, microsoft.com, kész, német, putty, raspberrypi, szél, képek, telefon, csips, youtube, félrenéztem, dreamscene, evan a mindenható, könnyűgépkezelő, nagyfesz, delphi, susogós mackók, felismertem, ínycsiklandozó, petőfi rádió, interspar, válogatás, takarítógép, ikon, sftp, nasa, zsanér, ki-be-kapcsol, 5.1.1, lassú, spam, nem működik, dumaszínház, vihar, karakterkódolás, gáz, home premium, vista, telepítés, levált, indexek, g00gle, pi, ti, raspberry pi, aktiválás, rendelés, fekete lyuk, drága, megérkezett, minihifi, pickit, változik, azonosítás, lassítva, vide, kell, xenyx, ic foglalat, winyó, directx, discovery, autotag, máv, kém, távoli asztal, galéria, örültem, ha nincs ip, pic, 1000 darab, winamp, kamera, macsek, világűr, kártya, szépsége, gyors, mocskosság, xperia, vezeték nélküli, dobos, számtek, dönteni, fekete-fehér, bankkártya, ellenállás, ajánlott, dr. house, 40.000, veszélyes, weboldal, iss, kép, átaludtuk, busz, erősítő, túl a sövényen, érdekes, űr, beugró, texas instruments, fényképezőgép, vatera, linux, érintőképernyős, futár, meghajtó, mac cím, némulok, stúdió, megszívtam, hangyák, danubius, kártyaolvasó, minden6ó, sajt, nehéz, lassabb, mobilnethez, posta, family guy, sokba került, cooltv, bővítés, pihen, petőfi, letiltva, sziget, sata, glasstiger, elektronika, körtvényes, személyi, tárhely, elgondolkodtató, kezelés, számítástechnika, videó, prehistorik, időjárás, gta, san andreas, aranyos, 32-bit, fedex, avr, ntldr, adó, megsül, vírusos, büdös, house, tesco, lassított, agymosás, csupacsipsz, fekete, p750, imádom, dobos torta, pro és kontra, google, feltöltöttem, kalandpark, alábecsültem, rádió, mobil, időzítés, hálózat, ház, kellene, magnum, 32bit, sajtos, királys, nestea, netes vásárlás, hideg, asterix és obelix az olimpián, meglepetés, panel, kaja, megszűnik, szentes, új rész, admin felület, gyönyörű, showder klub, puding, ice tea, kezelő felület, duplázás, vlc, elmélkedek, üdítő, haloween, nyúl, művészete, hub, tetszik, pizza, elképesztő, targonca, kattog, új szerver, szeged, némul, internet útlevél, sd kártya, egyszerűség, bicikli, kuglauf, oldalak, 50 euro, mártély, tornádó, keverés, édesség, tv, launcpad, hangom, animáció, extundelete, szerintem, memphis, süti, kinézet, jegy, vírusírtó, sony, feryservice.hu, wireless, elment, beszél, kutyámnak macskája, feltörés, recept, rendeltem, szavak, sütés, Mio, dllek, soronként regex, majdnem, jég, elsőbbség, megnézem, undelete, feltörték, húsvét, slimbox, kapcsoló, idő, cookie, keres, kemény, fasírt, utazok, amplifier, nyák, notebook, shrek, átvert, űrhajózás, malac, költözés, audio, kamion, fordító, paródia, forint, hangos, 64-bit, cron, sláger, mozi, átverés, uname, médiacenter, programozás, vers, hangyacsapda, benzinkút, ajtótartó, EPC3925, baleset, kereső, ie8, fery, sonyericsson, mhl, szétesett, undo, paso, fájlvisszaállítás, kezel, kedvenc, paypal, wolfeinstein, velence, kinéztem, windows, el van találva, áthelyezés, kaptam, hiba, kamu, javítás, kimenet, mosógép, firmware, elromlott, w200, fanta, kaspersky, nem nagy durranás, játszik, fujitsu siemens, űrhajó, c, hangosítók, comedy central, vnc, fejlesztőpanel, skála, megyek, vírusellen, leírás, okostelefon, elektroportál, kenyérsütő, msn, ingyen, okos, megható, gyár, vizsga, kiruccantunk, jégkrém, legénybúcsú, amerika, sony ericsson, nem jött, sztrájk, havasi, gomb, visszajöttem, reklám, driver, lecsó, sti, rövid, wifi, nézik, a702, magyar, javascript, mikrokontroller, letiltás, amerikai, megrendeltem, total commander, videó lejátszás, windows gdi, sütemény, csere, tőlem szedték, explorer, pudingos lapocskák, szervíz, ereje, képtár, chips, név, víz, jó történet, vásárlás, átvertek, bemutató, blog, hang, oprendszer, heti hetes, értesítő, film, bios, videókimenet, file recovery, pi3525, durva kritika, olcsó, csatlakozás, billentyűzet, kína, rombolás, bcm2835, ébren, konfig, meleg, baromság, dslr, bejött, béta, lóerő, keverő, támogató, xperia x8, hifi, tudom mi ez, 1000GB, cicc, gyorsabb, mars tér, dos, notepad++, ékezetek, csapás, raspberry, wpa, webszerver, ericsson, havasi balázs, koncert, msp, nyertem, 50euro, nincs, kéményseprő, 64bit, 891,-Ft, vtsoftware, szelet, hangkártya, eoscard, lan, windows 7, hódmezővásárhely, android, usb, facebook, kipróbáltam, gravitációs vonat, letámadták, tavaszi szél, postás, új gép, új verzió, videók, raktárgazdálkodó, tunatic, leáll, id3, ftp, php, utazás, hdmi, rosszul számoltam, adatbázisok, király, nyílászáró, foglalt, lcd, filmszínház, a remény rabjai, x8, meglepett, 1TB, elkó, hülyeség, tracklist, kici kinai, sarokház, irtás, kikapcsolták, kompakt, asus, xp, ő ű betűk, felismerő, 1100d, simonyi, rosszalkodik, kockás kép, processzor, várom, hozzászólások, voltam, sim, toral, pénz, tv műsor, isteni, enter, megvan, balázs, edimax, magányos, palacsinta, logisztika, véletlen-e, kirándulás, rég, nosztalgia, nyeremény, hűtés, határőrök, takarítás, hamis, siteworx, xperia z3, lyuk, borzalom, behringer, tönkrement, beállítás, sony xperia, augusztus 19, hajtómű, fűtés, weblapok, nagy szél, usb hub, p552w, vicces, zene, fertőzés, tanfolyam, beatbox, üvegtigris, phpmyadmin, rajkafep, shell, tányéron, rózsaszín kép, macska, szerver, zoom, fejlesztés, reklámadó, 350km magas, program, gépigény, verzió, ssh, idegesít, ram, tanulok, egyiptom, undorító, security, petőfi zóna, ezresek, automata, szilveszter, qr kód, kezelő, cib, mozaik, bütyök csárda, angol, vélemény, új 200-as, szerelés, szigetelés, helyesírás, json, átalakul, sim kártya, kungfu panda, gps, meló, kaland, karácsony, módosítás, internet, mikrofon, csodálkoztam, elrejtve, nem gondoltam, kuglóf, megújítottam, magic lantern, canon, puzzle, ugyanaz, rendes, direct2d, új funkció, reggel, ampervadász, megnéztem, recovery, másnaposok, új kiadás, feladatod, áram, blokkolás, videolan, visszaállítás, rajka, ének, nagyon nagy, formázás, hibás, nincs meg, lejátszás, DSLR, megrendelni, parancsikon, lopás, geocaching, vonalkód, sertés, könyebb