Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

költözés, bemutató, idegesít, behringer, minihifi, ajtótartó, hálózat, rombolás, hangosítás, olcsó, ő ű betűk, meglepetés, fertőzés, dr. house, indexek, fasírt, kattog, mozaik, videó lejátszás, sim kártya, videolan, programozás, ajánlott, kompakt, router, gyönyörű, billentyűzet, wifi driver, g00gle, forrasztás, putty, directx, takarítás, kapcsoló, halkul, targonca, hajtómű, php, megérkeztünk, kamion, lassított, lopás, meleg, pi3525, módosítás, tanulok, szerintem, ékezetek, ie8, p750, kaja, explorer, kinézet, vicces, rendeltem, harmadik, szerver, nasa, titkosítás, sajtos, 64bit, multiplayer, hideg, borzalom, csips, kaspersky, havasi balázs, voltam, időzítés, dobos torta, macsek, víz, nyílászáró, csupacsipsz, kém, félrenéztem, sd kártya, hangyacsapda, sim, kungfu panda, prehistorik, elment, felismertem, keverés, duplázás, microsoft.com, új verzió, tönkrement, paródia, karácsony, lassabb, internetkártya, van-nincs, rég, discovery, nagy szél, hifi, átaludtuk, gépigény, notepad++, usb hub, rosszul számoltam, alábecsültem, blog, vihar, ericsson, hangkártya, hülyeség, 50 euro, gps, sajt, csapás, audio, undelete, elképesztő, tudom mi ez, megható, szél, reklámadó, videó, rózsaszín kép, lecsó, nyúl, mártély, működik, lassítva, 891,-Ft, hamis, sláger, megettem, kereső, feryservice.hu, pickit, lapocskák, bcm2835, irtás, időjárás, lejátszás, véletlen-e, űr, mysql, eltűntem, médiacenter, nyertem, német, 350km magas, feladatod, megyek, internet explorer, idő, shell, koncert, animáció, 5.1.1, webszerver, msp, st151, sebesség, hangos, húsvét, nincs, kártyaolvasó, javascript, ki-be-kapcsol, hangom, wireless, fanta, csatlakozás, magic lantern, magányos, spam, világűr, ic, sertés, iss, phpmyadmin, keres, vettem, ikon, kirándulás, gyár, kemény, új 200-as, utazok, nosztalgia, nestea, mobilnethez, augusztus 19, benzinkút, sony, pizza, tracklist, gta, játék, kamera, mr2, szelet, hozzászólások, sarokház, fujitsu siemens, játszik, megszívtam, áthelyezés, bios, új szerver, könnyűgépkezelő, meglepett, veszélyes, meló, netes vásárlás, elektroportál, el van találva, kapcsolás, malac, ébren, üdítő, beatbox, hibás, ic foglalat, zene, busz, hűtés, javítás, xperia, kiruccantunk, balázs, verzió, támogató, xperia z3, fejlesztőpanel, firmware, letámadták, youtube, raspberrypi, nagyon nagy, lan, raktárgazdálkodó, azonosítás, fájlvisszaállítás, nincs meg, qr kód, EPC3925, keverő, elromlott, lóerő, ének, visszajöttem, mozi, érdekes, mac cím, xenyx, könyebb, királys, elkó, cookie, átvertek, megkukulás, agymosás, vizsga, tetszik, beszél, vezeték nélküli, hang, vásároltam, elgondolkodtató, internet, hangosítók, kipróbáltam, nem jött, túlzás, tesco, ntldr, durva kritika, kimenet, toral, videókimenet, űrhajó, határőrök, shrek, puzzle, x8, internet security, rendelés, rövid, pic, recovery, vizet áraszt, cicc, xperia x8, directx10, google, weboldal, san andreas, a remény rabjai, lyuk, oldalak, wolfeinstein, vírusos, kezelés, vírus, tv műsor, petőfi, utazás, amplifier, kezelő felület, havasi, kaptam, megnéztem, gáz, csodálkoztam, sftp plugin, mobiltelefon, rendes, egyszerűség, glasstiger, fekete lyuk, wpa, magyar, büdös, amerikai, átalakul, asus, erősítő, security, megszűnik, memphis, chips, windows 7, kinéztem, aranyos, tunatic, susogós mackók, recept, dobos, telefon, új rész, beugró, túl a sövényen, futár, jég, cron, helyesírás, winamp, fényképezőgép, véletlen, sonyericsson, total commander, lassú, vide, kész, haloween, kellene, interspar, nagyfesz, elmélkedek, tárhely, újdonság, foglalt, visszaállítás, űrhajózás, zsanér, telepítés, home premium, dönteni, kici kinai, nyeremény, megvan, filmnézés, raspberry, wifi, sftp, a702, takarítógép, posta, bankkártya, pénz, simonyi, petőfi rádió, fűtés, postás, stúdió, usb, velence, számtek, pudingos lapocskák, várom, winyó, tőlem szedték, hódmezővásárhely, érintőképernyős, levált, w200, ínycsiklandozó, rajka, új gép, feltörték, karakterkódolás, sony ericsson, parancsikon, ezresek, számítástechnika, szünet, pihen, nyák, ampervadász, ereje, elrejtve, ie9, dos, púpos, 2008, hub, sziget, beállítás, tavaszi szél, palacsinta, mosógép, vonalkód, bütyök csárda, vélemény, mhl, DSLR, egyiptom, paypal, értesítő, direct2d, megújítottam, túra, kaland, mikrokontroller, logisztika, nem gondoltam, paso, sokba került, megsül, megérkezett, kezelő, blokkolás, galéria, film, borzalmas, 64-bit, kell, letiltva, szavak, asterix és obelix az olimpián, személyi, szervíz, letiltás, kockás kép, hdmi, undo, 250gb, weblap, p552w, showder klub, ellenállás, bejött, vers, vírusellen, mikrofon, gyorsabb, Mio, szépsége, heti hetes, kéményseprő, mobil, szigetelés, fekete, elektronika, reggel, szeged, hiba, hangyák, használhatatlan, adatbázisok, winchester, lcd, fedex, bicikli, zoom, baromság, vnc, jégkrém, puding, canon, gravitációs vonat, adatvesztés, vtsoftware, jános vitéz, képek, fixmbr, szép, 50euro, leírás, kedvenc, új funkció, 1000GB, 32bit, körtvényes, csere, translate, isteni, szétesett, c, mars tér, megrendeltem, díszlet, xp, reklám, édesség, panel, admin felület, ssh, sütés, üvegtigris, edimax, bővítés, weblapok, kép, android, felismerő, notebook, rajkafep, raspberry pi, szilveszter, konfig, vírusírtó, ház, kenyérsütő, kutyámnak macskája, filmszínház, jegy, becsaptak, elosztó, adó, siteworx, nézik, slimbox, kutya, cica, torta, név, ice tea, extundelete, tányéron, válogatás, magnum, király, sütemény, minden6ó, oprendszer, évad, okos, szentes, nem működik, nem nagy durranás, kuglauf, áram, szerelés, ugyanaz, facebook, pro és kontra, autotag, geocaching, comedy central, avr, delphi, meghajtó, finom, sztrájk, ftp, sony xperia, gomb, nehéz, undorító, skála, némul, angol, kezel, rádió, launcpad, változik, tornádó, dreamscene, vlc, danubius, átverés, msn, okostelefon, 40.000, elsőbbség, petőfi zóna, eső, számítógép, baleset, cooltv, kína, tanfolyam, némulok, süti, drága, 1000 darab, új kiadás, texas instruments, jó történet, processzor, máv, kártya, cib, kamu, internet útlevél, ram, macska, pi, majdnem, fejlesztés, soronként regex, másnaposok, legénybúcsú, étlap, family guy, fery, id3, vista, távoli asztal, file recovery, house, leáll, eoscard, megnézem, sti, windows gdi, forint, sok, kizárt, vatera, kalandpark, formázás, kikapcsolták, gyors, béta, uname, 32-bit, hőmérséklet, újítás, automata, mocskosság, örültem, képtár, 1TB, vásárlás, kuglóf, ha nincs ip, windows, idegbaj, json, aktiválás, enter, rosszalkodik, evan a mindenható, 1100d, ingyen, fordító, imádom, honlap, videók, program, feltöltöttem, linux, tv, művészete, megrendelni, ti, amerika, fotó, fekete-fehér, sata, átvert, dllek, driver, feltörés, dslr, dumaszínház