Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

könnyűgépkezelő, ericsson, imádom, ezresek, mozi, szerelés, chips, sonyericsson, médiacenter, pénz, új rész, windows, ssh, tudom mi ez, rendeltem, számítógép, baromság, vicces, új verzió, danubius, ajánlott, videolan, xp, koncert, foglalt, kompakt, fixmbr, facebook, borzalmas, némulok, cib, weblap, megújítottam, szeged, eoscard, petőfi rádió, windows 7, fejlesztés, hang, indexek, pihen, takarítás, finom, bcm2835, raktárgazdálkodó, kell, ic foglalat, keverés, átverés, autotag, translate, directx, magyar, glasstiger, texas instruments, dobos torta, kipróbáltam, logisztika, notepad++, nehéz, microsoft.com, tunatic, mikrokontroller, bemutató, sütemény, xperia x8, örültem, 2008, cica, sertés, lejátszás, királys, feltörés, elsőbbség, driver, sütés, kutya, rövid, vírusellen, fekete-fehér, kamion, nincs, elrejtve, wolfeinstein, elment, st151, hűtés, félrenéztem, family guy, hülyeség, rombolás, 1000 darab, megkukulás, sajtos, nem gondoltam, petőfi, usb, geocaching, jó történet, megvan, internetkártya, ampervadász, ékezetek, feltöltöttem, bankkártya, san andreas, internet security, stúdió, kedvenc, jégkrém, weboldal, hdmi, meglepetés, angol, voltam, soronként regex, szelet, raspberrypi, nestea, sim, forrasztás, megrendeltem, baleset, nem működik, router, meghajtó, honlap, ház, gomb, nosztalgia, konfig, prehistorik, elképesztő, csips, megnézem, túlzás, időjárás, futár, mobil, olcsó, house, szétesett, vezeték nélküli, nézik, kemény, vizsga, adatvesztés, el van találva, ellenállás, telefon, rég, megyek, lassabb, amplifier, 1000GB, elektroportál, letiltva, kezelő, launcpad, 40.000, sony xperia, fujitsu siemens, kezel, újítás, lyuk, paso, várom, avr, hangkártya, gyorsabb, Mio, mobilnethez, ntldr, király, szél, idegesít, meleg, rádió, dos, új funkció, lan, interspar, id3, w200, showder klub, keverő, sata, magányos, mártély, számtek, torta, filmszínház, tornádó, minden6ó, behringer, kamu, beállítás, mysql, forint, tönkrement, szilveszter, feltörték, kinéztem, 250gb, edimax, augusztus 19, amerika, mobiltelefon, elosztó, rajka, keres, szavak, rendes, xperia, szerver, sony ericsson, galéria, megérkezett, cron, csupacsipsz, comedy central, kártya, haloween, xperia z3, lcd, új szerver, levált, balázs, kártyaolvasó, vista, elektronika, memphis, büdös, hangyák, mocskosság, kellene, evan a mindenható, gta, oprendszer, borzalom, asus, tőlem szedték, lóerő, 50 euro, jános vitéz, vélemény, kaptam, eső, iss, bicikli, undorító, paródia, x8, 50euro, bütyök csárda, vlc, verzió, discovery, json, internet explorer, halkul, videó lejátszás, hideg, vihar, újdonság, ugyanaz, android, recovery, azonosítás, kalandpark, siteworx, képtár, nyák, dobos, karakterkódolás, 64-bit, vírusos, mac cím, túl a sövényen, sarokház, winchester, targonca, havasi balázs, beatbox, ice tea, hangom, megettem, cicc, gépigény, ereje, putty, audio, reklám, havasi, sok, meglepett, rajkafep, hifi, tv, billentyűzet, g00gle, mars tér, windows gdi, tárhely, érdekes, hőmérséklet, nyeremény, DSLR, lecsó, sim kártya, adó, megnéztem, ic, okos, msp, videó, nagyon nagy, feladatod, ének, titkosítás, üdítő, másnaposok, adatbázisok, érintőképernyős, átvert, nem nagy durranás, vásároltam, pi3525, pic, toral, csapás, átvertek, támogató, nyertem, étlap, simonyi, hamis, űrhajó, utazok, tányéron, 1100d, lapocskák, spam, könyebb, vatera, msn, agymosás, php, szervíz, sokba került, elgondolkodtató, tanfolyam, kezelés, shell, művészete, automata, raspberry, reggel, hangosítás, kenyérsütő, áram, sftp, admin felület, pudingos lapocskák, kutyámnak macskája, kizárt, sony, reklámadó, béta, személyi, uname, 64bit, tv műsor, számítástechnika, telepítés, phpmyadmin, hub, véletlen, kaspersky, évad, weblapok, szentes, becsaptak, kuglauf, fűtés, utazás, youtube, 350km magas, nincs meg, szépsége, home premium, undelete, qr kód, hibás, vírusírtó, vizet áraszt, költözés, visszaállítás, űr, távoli asztal, pizza, xenyx, máv, megrendelni, a702, benzinkút, díszlet, okostelefon, parancsikon, űrhajózás, ingyen, delphi, hozzászólások, beszél, sajt, jég, internet, majdnem, leáll, petőfi zóna, fejlesztőpanel, sftp plugin, dslr, rendelés, megható, gyár, google, vers, hódmezővásárhely, játszik, EPC3925, programozás, kirándulás, netes vásárlás, fasírt, notebook, processzor, világűr, magnum, kapcsolás, harmadik, ie9, bővítés, lassú, húsvét, security, ki-be-kapcsol, usb hub, tanulok, webszerver, videókimenet, kungfu panda, véletlen-e, firmware, durva kritika, kéményseprő, file recovery, mozaik, hajtómű, dreamscene, veszélyes, puding, ikon, játék, canon, zsanér, ram, fájlvisszaállítás, multiplayer, fekete lyuk, lassítva, ajtótartó, válogatás, kaland, egyiptom, alábecsültem, lassított, gyönyörű, direct2d, paypal, filmnézés, cooltv, kém, kikapcsolták, kimenet, posta, fanta, kezelő felület, dllek, nagyfesz, kamera, elmélkedek, gps, linux, sziget, oldalak, nyílászáró, isteni, total commander, gáz, ftp, ínycsiklandozó, asterix és obelix az olimpián, süti, hálózat, dr. house, átaludtuk, ő ű betűk, hiba, zene, kici kinai, időzítés, fekete, beugró, megszívtam, ébren, blog, vírus, kattog, macsek, velence, kép, postás, film, 5.1.1, cookie, fedex, elromlott, határőrök, letámadták, duplázás, 32-bit, vásárlás, magic lantern, legénybúcsú, heti hetes, tracklist, dumaszínház, túra, wireless, lopás, sti, kuglóf, csodálkoztam, javascript, fery, sláger, kész, mhl, kapcsoló, p552w, kiruccantunk, animáció, enter, egyszerűség, c, megérkeztünk, pi, nem jött, helyesírás, víz, nagy szél, csere, fotó, raspberry pi, sztrájk, bios, winyó, sebesség, értesítő, név, palacsinta, kinézet, tetszik, elkó, internet útlevél, explorer, vtsoftware, felismerő, hangyacsapda, vonalkód, német, fertőzés, fényképezőgép, áthelyezés, nasa, szigetelés, idegbaj, kereső, javítás, pickit, ie8, zoom, aranyos, wifi driver, használhatatlan, feryservice.hu, tavaszi szél, a remény rabjai, körtvényes, változik, megszűnik, nyúl, pro és kontra, jegy, wpa, rosszul számoltam, aktiválás, malac, vide, shrek, 32bit, fordító, karácsony, drága, ha nincs ip, 1TB, szerintem, formázás, winamp, felismertem, 891,-Ft, bejött, gyors, édesség, wifi, mosógép, extundelete, visszajöttem, ti, recept, üvegtigris, erősítő, új kiadás, mr2, gravitációs vonat, kaja, busz, program, panel, kína, dönteni, blokkolás, hangosítók, undo, idő, macska, p750, megsül, meló, új gép, videók, sd kártya, letiltás, szünet, szép, módosítás, skála, csatlakozás, leírás, minihifi, tesco, hangos, új 200-as, némul, átalakul, működik, van-nincs, susogós mackók, vettem, rosszalkodik, directx10, képek, takarítógép, eltűntem, púpos, mikrofon, puzzle, irtás, amerikai, rózsaszín kép, slimbox, kockás kép, vnc