Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

ikon, koncert, értesítő, 350km magas, hálózat, telefon, kemény, palacsinta, kezel, EPC3925, eső, konfig, púpos, felismertem, meglepett, kaland, multiplayer, 64bit, spam, cicc, videók, cica, újdonság, megvan, elkó, qr kód, megnéztem, megható, petőfi zóna, 1100d, veszélyes, lóerő, megújítottam, új szerver, el van találva, sertés, indexek, blog, adatbázisok, mozi, időzítés, winyó, paypal, minden6ó, kalandpark, kuglóf, 5.1.1, csapás, mr2, kici kinai, vicces, cooltv, mozaik, bővítés, király, üdítő, tornádó, némul, heti hetes, egyiptom, meleg, fixmbr, hangosítók, videó, sonyericsson, elsőbbség, ic foglalat, kikapcsolták, oprendszer, hangyacsapda, ssh, directx, vide, tányéron, ti, asterix és obelix az olimpián, kéményseprő, gyorsabb, raspberrypi, tetszik, bios, rendeltem, nem nagy durranás, pickit, máv, macsek, megszívtam, szentes, hűtés, űr, cib, pudingos lapocskák, adatvesztés, videókimenet, világűr, shell, program, kattog, hiba, borzalom, kizárt, rádió, petőfi rádió, rajka, átverés, kamu, szerintem, sok, költözés, újítás, animáció, elmélkedek, örültem, fejlesztőpanel, eltűntem, processzor, skála, internet explorer, foglalt, launcpad, sim, csatlakozás, áthelyezés, delphi, letámadták, űrhajó, a remény rabjai, gyár, gomb, memphis, texas instruments, béta, st151, automata, visszaállítás, programozás, cookie, mobilnethez, megettem, megkukulás, várom, fasírt, nyák, reklám, lopás, becsaptak, olcsó, új 200-as, változik, ének, kaspersky, baleset, adó, sata, dllek, ingyen, zoom, rosszul számoltam, slimbox, balázs, wifi driver, jó történet, malac, véletlen-e, evan a mindenható, kungfu panda, xperia x8, interspar, kezelő felület, kinézet, idegesít, tudom mi ez, elrejtve, raspberry, toral, json, wolfeinstein, halkul, szerelés, meló, mobiltelefon, sony ericsson, elektroportál, minihifi, vírus, képtár, sajtos, 50 euro, undo, ki-be-kapcsol, fekete, visszajöttem, süti, facebook, reklámadó, megrendelni, velence, kapcsolás, lan, szervíz, blokkolás, ie9, keverő, php, 40.000, felismerő, válogatás, sokba került, tönkrement, okostelefon, vírusos, raktárgazdálkodó, nincs, 891,-Ft, fájlvisszaállítás, asus, elképesztő, lassabb, nagyon nagy, vonalkód, prehistorik, xenyx, 1TB, dslr, utazás, lejátszás, avr, recept, cron, fűtés, siteworx, játék, firmware, xperia, ice tea, eoscard, beatbox, lapocskák, szünet, hangosítás, putty, működik, lyuk, mikrofon, pihen, hülyeség, vírusellen, meglepetés, hifi, galéria, szél, körtvényes, dumaszínház, ampervadász, félrenéztem, sarokház, ébren, másnaposok, iss, 250gb, beállítás, autotag, kell, lassú, ajtótartó, számtek, elektronika, könnyűgépkezelő, megrendeltem, nyertem, édesség, elosztó, edimax, tárhely, puding, könyebb, személyi, canon, drága, átvert, idegbaj, vásárlás, ic, kereső, kipróbáltam, c, fery, használhatatlan, kezelő, szilveszter, directx10, fotó, havasi balázs, hozzászólások, űrhajózás, lcd, ház, takarítógép, kedvenc, tőlem szedték, letiltva, haloween, kenyérsütő, magyar, majdnem, kártyaolvasó, megérkezett, ram, p552w, távoli asztal, rajkafep, sftp, jég, okos, sütemény, szépsége, átalakul, mars tér, csere, house, erősítő, nagy szél, paródia, hőmérséklet, weboldal, internet útlevél, windows 7, busz, sláger, keverés, fejlesztés, üvegtigris, húsvét, aktiválás, túra, sziget, kockás kép, winchester, karácsony, kutya, notepad++, egyszerűség, fujitsu siemens, leírás, szelet, lecsó, extundelete, 2008, játszik, irtás, vizsga, internet security, javascript, translate, feltöltöttem, javítás, bütyök csárda, titkosítás, ha nincs ip, tavaszi szél, gyors, vista, karakterkódolás, új funkció, vlc, g00gle, vihar, vettem, weblapok, internet, ericsson, internetkártya, név, film, msp, rombolás, rövid, rosszalkodik, beugró, pi, angol, linux, elromlott, étlap, aranyos, gyönyörű, fertőzés, kirándulás, sony, kaja, amplifier, puzzle, vtsoftware, tracklist, harmadik, lassítva, van-nincs, letiltás, havasi, pic, paso, sütés, dreamscene, érdekes, magányos, víz, csodálkoztam, sti, feltörés, kamion, büdös, bejött, 32bit, pi3525, dr. house, 50euro, mocskosság, leáll, levált, új rész, posta, kimenet, notebook, imádom, id3, kompakt, uname, bicikli, family guy, x8, jános vitéz, danubius, utazok, határőrök, tesco, google, legénybúcsú, sim kártya, san andreas, sony xperia, videolan, home premium, hangom, pénz, usb, weblap, usb hub, hdmi, sebesség, fordító, megszűnik, bankkártya, billentyűzet, gravitációs vonat, dönteni, tv, kutyámnak macskája, sd kártya, új verzió, router, torta, feryservice.hu, duplázás, új gép, gáz, keres, comedy central, számítástechnika, filmnézés, tv műsor, susogós mackók, jégkrém, microsoft.com, wifi, winamp, security, hódmezővásárhely, számítógép, showder klub, dos, parancsikon, ugyanaz, kép, nincs meg, mobil, gépigény, forrasztás, youtube, beszél, kiruccantunk, szétesett, amerikai, ajánlott, isteni, 64-bit, driver, recovery, csips, csupacsipsz, jegy, xperia z3, telepítés, vélemény, kuglauf, vnc, hangyák, takarítás, módosítás, fekete lyuk, szigetelés, agymosás, dobos torta, megsül, kína, panel, hang, véletlen, fényképezőgép, hajtómű, királys, feltörték, reggel, vezeték nélküli, xp, nasa, médiacenter, admin felület, total commander, glasstiger, vizet áraszt, művészete, nézik, honlap, sztrájk, wpa, fekete-fehér, w200, hub, postás, direct2d, stúdió, áram, kellene, tanfolyam, vers, túl a sövényen, audio, baromság, videó lejátszás, simonyi, formázás, ellenállás, meghajtó, tanulok, megyek, file recovery, geocaching, petőfi, 32-bit, lassított, oldalak, netes vásárlás, mártély, ékezetek, mosógép, macska, borzalmas, átvertek, bcm2835, átaludtuk, futár, phpmyadmin, behringer, magnum, nestea, fedex, kinéztem, szavak, fanta, elgondolkodtató, hangkártya, benzinkút, nagyfesz, gps, sajt, wireless, rendes, hibás, a702, vírusírtó, német, undorító, bemutató, explorer, zsanér, túlzás, hangos, forint, rendelés, nem jött, shrek, rég, targonca, azonosítás, ntldr, augusztus 19, évad, webszerver, mac cím, ínycsiklandozó, dobos, durva kritika, támogató, alábecsültem, helyesírás, kész, díszlet, voltam, hamis, gta, nyúl, vásároltam, nyeremény, szerver, idő, 1000 darab, kezelés, ő ű betűk, 1000GB, nem működik, elment, új kiadás, logisztika, windows gdi, msn, soronként regex, feladatod, némulok, amerika, kamera, pro és kontra, verzió, finom, raspberry pi, nosztalgia, érintőképernyős, discovery, tunatic, nehéz, magic lantern, filmszínház, mhl, ezresek, p750, kapcsoló, undelete, DSLR, kém, kaptam, enter, ereje, pizza, nem gondoltam, android, zene, mysql, időjárás, szeged, rózsaszín kép, hideg, megnézem, szép, megérkeztünk, chips, windows, sftp plugin, ftp, képek, Mio, mikrokontroller, nyílászáró, vatera, ie8, kártya