Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "kirándulás" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

direct2d, vizsga, számtek, glasstiger, másnaposok, hangom, hiba, kattog, android, beatbox, jégkrém, fasírt, megkukulás, ntldr, beszél, sziget, w200, kész, windows 7, ic, kezelés, bemutató, zoom, ereje, weblap, képek, wireless, gépigény, multiplayer, heti hetes, google, kungfu panda, sebesség, vettem, gomb, fejlesztőpanel, ie8, ingyen, hangyák, driver, elment, admin felület, kém, a remény rabjai, ugyanaz, van-nincs, cron, xenyx, home premium, sajt, undorító, gyár, rombolás, máv, avr, tavaszi szél, macska, szigetelés, átalakul, leírás, pic, 5.1.1, kaspersky, feladatod, xperia z3, hdmi, directx, hang, gta, vtsoftware, pickit, pihen, spam, tanfolyam, comedy central, pénz, youtube, egyszerűség, 40.000, durva kritika, fekete-fehér, xperia, kutyámnak macskája, büdös, megrendelni, mobilnethez, játék, filmnézés, hifi, sd kártya, hibás, hűtés, tőlem szedték, vide, ftp, idegesít, szerintem, dobos torta, automata, dllek, autotag, vatera, király, kapcsoló, geocaching, telepítés, játszik, képtár, honlap, lassított, lassabb, raktárgazdálkodó, malac, beállítás, ajánlott, csupacsipsz, áram, elsőbbség, kereső, kipróbáltam, extundelete, meghajtó, újítás, vélemény, bcm2835, érdekes, firmware, weblapok, eltűntem, pi3525, ellenállás, vnc, tönkrement, új funkció, undelete, amplifier, sajtos, új 200-as, hangyacsapda, router, 1000 darab, kell, átvert, hálózat, ikon, minden6ó, zene, sim, gps, a702, 32bit, rózsaszín kép, csere, total commander, zsanér, szépsége, kép, simonyi, támogató, aranyos, körtvényes, rendeltem, vírusos, facebook, kína, 64bit, ébren, enter, DSLR, borzalom, kiruccantunk, puzzle, videó, ének, meglepetés, wpa, ericsson, slimbox, reklámadó, kizárt, benzinkút, csatlakozás, mobiltelefon, ic foglalat, feltörés, 1000GB, visszaállítás, visszajöttem, sony, showder klub, audio, haloween, sertés, file recovery, 32-bit, imádom, x8, 1100d, nézik, hangos, halkul, nasa, mhl, félrenéztem, id3, usb, megérkeztünk, qr kód, meló, memphis, válogatás, lejátszás, kamu, nosztalgia, alábecsültem, 250gb, rádió, áthelyezés, tv műsor, petőfi zóna, cookie, tányéron, videókimenet, rendes, notepad++, raspberrypi, kompakt, gyönyörű, 50 euro, ki-be-kapcsol, véletlen, mosógép, szervíz, hőmérséklet, sftp, változik, időzítés, szeged, c, kalandpark, felismerő, kimenet, vírus, mobil, futár, nem nagy durranás, leáll, isteni, fekete lyuk, jég, kapcsolás, baleset, túra, díszlet, xp, ház, sztrájk, velence, webszerver, magányos, hangosítás, php, mr2, nagyon nagy, űrhajózás, lecsó, paródia, raspberry, fixmbr, pudingos lapocskák, vírusellen, internetkártya, amerika, edimax, vers, agymosás, királys, eoscard, winamp, ie9, phpmyadmin, ő ű betűk, jó történet, idő, vásárlás, módosítás, dos, megható, dr. house, meglepett, billentyűzet, undo, levált, megvan, cicc, videolan, verzió, lyuk, becsaptak, feltörték, javascript, minihifi, shrek, kezelő, újdonság, sony xperia, interspar, kinéztem, puding, prehistorik, hideg, havasi, cooltv, megszívtam, lóerő, mysql, meleg, putty, béta, el van találva, pi, linux, okostelefon, drága, személyi, nyílászáró, targonca, megnézem, pizza, túl a sövényen, megrendeltem, tárhely, 891,-Ft, processzor, könnyűgépkezelő, nyertem, bütyök csárda, nyeremény, galéria, vihar, jegy, szelet, rosszul számoltam, érintőképernyős, rövid, hülyeség, raspberry pi, kuglóf, beugró, skála, szavak, kellene, p750, koncert, kedvenc, édesség, elosztó, várom, wolfeinstein, megettem, sonyericsson, kezel, időjárás, kaptam, indexek, átverés, vizet áraszt, vonalkód, kamion, olcsó, gyorsabb, adatvesztés, panel, asterix és obelix az olimpián, bejött, kaland, security, macsek, cib, usb hub, szétesett, szél, rég, texas instruments, mocskosság, amerikai, hub, logisztika, új kiadás, üvegtigris, konfig, új gép, paso, takarítás, fényképezőgép, recept, sok, nagyfesz, mikrofon, programozás, fujitsu siemens, túlzás, új rész, űr, palacsinta, hódmezővásárhely, stúdió, lopás, hangosítók, nyúl, msp, siteworx, kirándulás, petőfi, program, étlap, oldalak, susogós mackók, titkosítás, sütés, szünet, utazok, megszűnik, eső, megnéztem, erősítő, microsoft.com, világűr, blokkolás, számítástechnika, kenyérsütő, fűtés, aktiválás, feltöltöttem, mars tér, tornádó, üdítő, csips, forrasztás, tesco, p552w, san andreas, netes vásárlás, új verzió, örültem, karácsony, winchester, bankkártya, weboldal, fanta, lan, értesítő, mártély, fordító, magic lantern, 50euro, keverés, idegbaj, havasi balázs, némul, lcd, letiltás, mozi, augusztus 19, húsvét, nehéz, határőrök, kezelő felület, szerelés, vírusírtó, mikrokontroller, szerver, fertőzés, telefon, kamera, keverő, fejlesztés, költözés, fery, dreamscene, elgondolkodtató, forint, directx10, évad, kockás kép, elektronika, recovery, kikapcsolták, hamis, hajtómű, hozzászólások, kutya, canon, angol, letámadták, csapás, vicces, petőfi rádió, 1TB, szentes, family guy, nestea, elkó, letiltva, toral, film, tanulok, behringer, discovery, bicikli, majdnem, felismertem, blog, notebook, vlc, fotó, cica, távoli asztal, Mio, lassítva, sata, torta, okos, magnum, nem gondoltam, g00gle, xperia x8, véletlen-e, EPC3925, sti, internet útlevél, név, médiacenter, fedex, vista, pro és kontra, keres, fekete, filmszínház, asus, ampervadász, dumaszínház, voltam, sokba került, explorer, veszélyes, gravitációs vonat, sláger, rosszalkodik, takarítógép, tudom mi ez, azonosítás, használhatatlan, tetszik, nincs meg, magyar, nincs, sftp plugin, finom, kici kinai, sarokház, formázás, 64-bit, soronként regex, ssh, mac cím, ezresek, könyebb, sim kártya, nagy szél, duplázás, víz, videó lejátszás, átaludtuk, kaja, fájlvisszaállítás, 2008, nem jött, adó, json, szép, kéményseprő, gyors, német, elképesztő, animáció, rajka, msn, ha nincs ip, kemény, legénybúcsú, mozaik, bővítés, ram, kártya, sütemény, postás, harmadik, nem működik, bios, átvertek, egyiptom, translate, ice tea, shell, vezeték nélküli, működik, adatbázisok, chips, tunatic, javítás, hangkártya, launcpad, winyó, csodálkoztam, videók, wifi, tracklist, szilveszter, megújítottam, rendelés, iss, feryservice.hu, windows gdi, internet, kártyaolvasó, busz, lassú, irtás, utazás, st151, helyesírás, megsül, karakterkódolás, parancsikon, windows, ajtótartó, kinézet, baromság, vásároltam, elektroportál, posta, tv, ti, jános vitéz, paypal, elromlott, rajkafep, elrejtve, némulok, púpos, dslr, uname, wifi driver, borzalmas, elmélkedek, kuglauf, ékezetek, reklám, dobos, house, reggel, dönteni, oprendszer, ínycsiklandozó, számítógép, internet security, sony ericsson, danubius, művészete, 350km magas, delphi, internet explorer, evan a mindenható, foglalt, űrhajó, balázs, lapocskák, gáz, megyek, nyák, megérkezett, új szerver, süti