Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

mozaik, dobos, borzalmas, távoli asztal, indexek, skála, olcsó, van-nincs, fejlesztőpanel, ie9, okos, kipróbáltam, új kiadás, vers, vírus, nyeremény, Mio, kikapcsolták, ic foglalat, karakterkódolás, erősítő, billentyűzet, fájlvisszaállítás, enter, magyar, mobiltelefon, windows 7, játék, xperia x8, űrhajó, internet, directx, elsőbbség, szavak, dumaszínház, kezel, agymosás, ha nincs ip, sziget, augusztus 19, púpos, tárhely, paypal, ram, módosítás, ssh, honlap, havasi, undorító, némulok, posta, ingyen, kici kinai, balázs, lan, mosógép, extundelete, beugró, reggel, puding, harmadik, átaludtuk, elképesztő, petőfi rádió, lopás, hőmérséklet, windows, internet útlevél, ki-be-kapcsol, számítástechnika, űr, interspar, uname, danubius, recept, nagy szél, elgondolkodtató, parancsikon, panel, hűtés, felismertem, raspberry pi, asus, automata, kalandpark, ő ű betűk, program, stúdió, aktiválás, ericsson, pi, beatbox, fanta, c, meglepett, hub, p750, király, lecsó, okostelefon, w200, DSLR, nem jött, túl a sövényen, játszik, német, rózsaszín kép, ellenállás, netes vásárlás, kemény, voltam, a remény rabjai, rosszalkodik, google, velence, pi3525, csips, heti hetes, fujitsu siemens, notepad++, tönkrement, tracklist, kedvenc, asterix és obelix az olimpián, cib, comedy central, lassítva, facebook, díszlet, új funkció, spam, kockás kép, leáll, ftp, kimenet, üvegtigris, tornádó, tetszik, megérkezett, angol, vásárlás, malac, webszerver, ezresek, winyó, kártya, notebook, videó, filmnézés, ampervadász, űrhajózás, glasstiger, jó történet, undelete, 891,-Ft, nyílászáró, 1100d, ínycsiklandozó, sti, fényképezőgép, kellene, eső, ie8, cica, javascript, gyönyörű, elromlott, új rész, kapcsoló, sony ericsson, wpa, duplázás, értesítő, adatbázisok, képek, kaptam, feltöltöttem, wolfeinstein, évad, minihifi, driver, vide, sim kártya, 2008, megsül, oprendszer, mobil, bemutató, texas instruments, körtvényes, kutya, kamu, discovery, cookie, macsek, felismerő, nézik, rajkafep, bios, fasírt, vlc, dslr, vélemény, szerelés, beállítás, susogós mackók, irtás, iss, pihen, borzalom, becsaptak, letámadták, qr kód, büdös, kinézet, 32-bit, szerver, san andreas, winchester, keres, cron, vatera, fordító, sütemény, edimax, kezelő, nagyon nagy, művészete, launcpad, sd kártya, magnum, dönteni, meló, sok, json, hálózat, étlap, xperia z3, hajtómű, kenyérsütő, vnc, letiltás, csatlakozás, xp, kész, áram, fixmbr, gépigény, pro és kontra, winamp, router, sarokház, chips, 64bit, phpmyadmin, elment, konfig, tv, magic lantern, tudom mi ez, megérkeztünk, macska, sokba került, megkukulás, elektronika, shell, lejátszás, túra, hideg, putty, majdnem, vtsoftware, béta, paso, id3, ékezetek, lóerő, szerintem, hang, takarítás, rendeltem, tv műsor, formázás, jégkrém, 1000 darab, azonosítás, csodálkoztam, takarítógép, kapcsolás, titkosítás, szétesett, 5.1.1, kiruccantunk, x8, dllek, internet explorer, dos, kereső, avr, kína, ice tea, működik, vettem, nyák, sony xperia, vásároltam, family guy, sim, raktárgazdálkodó, átvert, kompakt, szép, kuglauf, kéményseprő, meglepetés, megvan, mocskosság, weblap, nem nagy durranás, kép, csere, dr. house, átvertek, usb, home premium, szilveszter, hangyacsapda, jegy, könyebb, dreamscene, jános vitéz, sftp plugin, 50 euro, új 200-as, keverő, st151, jég, mikrofon, mysql, raspberry, hangyák, canon, feltörés, véletlen, telefon, letiltva, meleg, hangosítók, támogató, benzinkút, multiplayer, időjárás, vihar, pizza, túlzás, víz, gta, nosztalgia, animáció, bicikli, nagyfesz, lassabb, reklámadó, feryservice.hu, kezelő felület, nem gondoltam, mhl, rádió, filmszínház, üdítő, gyorsabb, újítás, kattog, sajt, fery, prehistorik, bejött, érdekes, bcm2835, p552w, 1TB, fűtés, EPC3925, 1000GB, csapás, recovery, ntldr, fedex, feltörték, fertőzés, bővítés, egyiptom, wifi, rombolás, mozi, tányéron, bütyök csárda, msp, megnéztem, nyúl, adatvesztés, youtube, audio, kaspersky, veszélyes, süti, direct2d, wireless, nasa, koncert, vicces, szervíz, blokkolás, total commander, számítógép, válogatás, képtár, ébren, lassú, utazás, édesség, megrendelni, csupacsipsz, kezelés, megettem, vírusírtó, puzzle, hiba, elmélkedek, véletlen-e, slimbox, kutyámnak macskája, internet security, tesco, nyertem, security, rosszul számoltam, gomb, fekete lyuk, petőfi zóna, cicc, elkó, legénybúcsú, rajka, használhatatlan, siteworx, szél, lcd, videók, egyszerűség, könnyűgépkezelő, 250gb, lassított, memphis, sütés, bankkártya, beszél, forint, android, lyuk, örültem, hangos, fekete, internetkártya, behringer, vizsga, újdonság, idő, kém, lapocskák, várom, evan a mindenható, költözés, delphi, amerika, 350km magas, érintőképernyős, megható, targonca, mr2, durva kritika, house, magányos, ugyanaz, vista, zoom, kizárt, kell, javítás, idegesít, dobos torta, weblapok, vezeték nélküli, megszűnik, kamera, sata, rég, utazok, szeged, halkul, mars tér, hdmi, hibás, undo, világűr, személyi, ajánlott, paródia, vonalkód, ereje, wifi driver, áthelyezés, átverés, kinéztem, elektroportál, raspberrypi, verzió, szigetelés, mártély, videókimenet, megnézem, busz, zene, sztrájk, ajtótartó, weboldal, nestea, a702, levált, haloween, tőlem szedték, helyesírás, vírusellen, sajtos, rendes, pic, adó, királys, processzor, programozás, szelet, tavaszi szél, aranyos, kártyaolvasó, alábecsültem, határőrök, directx10, baleset, kungfu panda, petőfi, időzítés, szépsége, elosztó, félrenéztem, translate, nem működik, videó lejátszás, xperia, szünet, logisztika, hozzászólások, microsoft.com, ti, új verzió, eoscard, nincs, 32bit, sonyericsson, amerikai, visszaállítás, nincs meg, hifi, pickit, admin felület, számtek, tanfolyam, sftp, nehéz, sebesség, havasi balázs, leírás, sertés, sláger, hódmezővásárhely, sony, baromság, futár, karácsony, visszajöttem, torta, toral, máv, hülyeség, idegbaj, file recovery, 40.000, új gép, mac cím, gps, kirándulás, átalakul, forrasztás, php, pudingos lapocskák, mobilnethez, kaland, feladatod, imádom, reklám, simonyi, megyek, shrek, elrejtve, film, ének, rövid, 50euro, vírusos, videolan, amplifier, tunatic, el van találva, hangkártya, pénz, tanulok, változik, explorer, finom, firmware, húsvét, fotó, meghajtó, linux, gáz, keverés, hamis, név, mikrokontroller, g00gle, drága, gyár, isteni, showder klub, gravitációs vonat, némul, új szerver, ikon, foglalt, palacsinta, oldalak, megrendeltem, kamion, geocaching, kuglóf, rendelés, 64-bit, megszívtam, ház, fejlesztés, msn, ic, szentes, xenyx, eltűntem, vizet áraszt, usb hub, minden6ó, windows gdi, médiacenter, kaja, gyors, galéria, fekete-fehér, autotag, másnaposok, hangosítás, megújítottam, blog, soronként regex, zsanér, cooltv, telepítés, hangom, postás