Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

idő, örültem, usb hub, költözés, feltörés, windows, gyorsabb, legénybúcsú, bütyök csárda, kattog, ékezetek, átvert, gps, játék, forint, keres, delphi, rendeltem, ingyen, jegy, baleset, 1000 darab, koncert, blokkolás, futár, kép, fejlesztőpanel, művészete, siteworx, megvan, internet útlevél, új rész, cica, kezelő felület, security, film, szilveszter, támogató, mhl, iss, új 200-as, direct2d, shell, fűtés, új funkció, túlzás, kedvenc, autotag, kína, félrenéztem, meglepetés, kuglóf, danubius, fejlesztés, ébren, elektroportál, gáz, kiruccantunk, tárhely, újítás, kutyámnak macskája, levált, recept, béta, mobilnethez, mysql, fekete lyuk, billentyűzet, vnc, translate, használhatatlan, ic, elment, túl a sövényen, csips, 250gb, kártya, puzzle, videók, xperia, vélemény, a remény rabjai, x8, explorer, magányos, nem nagy durranás, sftp plugin, keverő, német, kezelő, bejött, cron, animáció, blog, elektronika, rövid, bcm2835, gyors, hálózat, vatera, wolfeinstein, texas instruments, időzítés, rombolás, msp, név, vtsoftware, hdmi, leírás, directx, filmszínház, jég, mocskosság, wifi, meglepett, borzalmas, hódmezővásárhely, kenyérsütő, windows gdi, édesség, kinéztem, érdekes, wpa, mozi, dllek, távoli asztal, tavaszi szél, érintőképernyős, tunatic, űrhajózás, nézik, javítás, szigetelés, tanfolyam, nem gondoltam, javascript, verzió, várom, house, petőfi, víz, ajánlott, könnyűgépkezelő, gomb, díszlet, posta, játszik, magnum, sertés, dönteni, heti hetes, telepítés, firmware, sláger, szervíz, átverés, slimbox, sziget, eső, vásároltam, usb, meghajtó, pro és kontra, driver, felismertem, gyár, kaspersky, kimenet, torta, királys, hangom, hang, reggel, dumaszínház, megettem, comedy central, sztrájk, adó, dr. house, meleg, utazás, foglalt, nagyfesz, beszél, amplifier, shrek, ie8, tesco, asterix és obelix az olimpián, json, átaludtuk, notepad++, hifi, cookie, velence, jános vitéz, nem működik, forrasztás, ikon, wireless, kapcsoló, nosztalgia, sokba került, imádom, hibás, simonyi, évad, étlap, indexek, lassítva, stúdió, keverés, visszajöttem, lassú, borzalom, kell, konfig, aranyos, oldalak, evan a mindenható, helyesírás, 50 euro, azonosítás, hiba, elosztó, wifi driver, kellene, extundelete, launcpad, postás, 40.000, kéményseprő, file recovery, windows 7, el van találva, megyek, vírusellen, tetszik, feltörték, netes vásárlás, cicc, számítástechnika, panel, cib, ie9, ínycsiklandozó, putty, feryservice.hu, kipróbáltam, reklám, drága, rádió, kompakt, videó, dobos, csatlakozás, pi, rendelés, erősítő, ssh, hangyák, finom, DSLR, voltam, pi3525, sok, edimax, telefon, galéria, lopás, elgondolkodtató, kaland, xperia x8, van-nincs, halkul, jégkrém, spam, büdös, egyiptom, új verzió, ki-be-kapcsol, enter, elrejtve, paródia, szeged, recovery, undorító, értesítő, új szerver, dos, pickit, másnaposok, okos, benzinkút, megszűnik, tv műsor, kapcsolás, némulok, átalakul, fekete-fehér, működik, youtube, tudom mi ez, nagyon nagy, elképesztő, raspberry, eltűntem, w200, nehéz, dreamscene, 1TB, sütemény, cooltv, bicikli, minihifi, letámadták, busz, nyílászáró, hangkártya, kész, ti, kinézet, durva kritika, felismerő, haloween, pihen, winchester, megrendelni, lejátszás, elmélkedek, beatbox, rendes, magyar, nyeremény, karakterkódolás, minden6ó, visszaállítás, undelete, undo, petőfi zóna, áram, parancsikon, kamion, sftp, amerika, kaptam, új gép, id3, lcd, chips, nagy szél, változik, facebook, megnéztem, ház, megható, kamu, internetkártya, vonalkód, raktárgazdálkodó, malac, szentes, android, msn, sim, takarítás, 32-bit, nincs, kezelés, raspberry pi, multiplayer, süti, vihar, paso, ellenállás, formázás, ha nincs ip, kungfu panda, körtvényes, isteni, sti, fényképezőgép, canon, hideg, automata, számtek, webszerver, válogatás, ampervadász, újdonság, rosszul számoltam, duplázás, pizza, vásárlás, időjárás, 50euro, fery, vizet áraszt, megnézem, hub, beállítás, prehistorik, vide, weblapok, vezeték nélküli, dobos torta, kártyaolvasó, képek, oprendszer, fájlvisszaállítás, nestea, ezresek, zoom, google, ntldr, behringer, kirándulás, hülyeség, avr, olcsó, szelet, videó lejátszás, meló, havasi, hamis, tőlem szedték, logisztika, EPC3925, mobil, toral, húsvét, sonyericsson, nyúl, kutya, sajtos, szép, angol, irtás, megszívtam, audio, home premium, weblap, sony xperia, vista, letiltva, 5.1.1, bemutató, geocaching, linux, weboldal, gépigény, kamera, sarokház, idegesít, nyák, könyebb, rég, karácsony, szavak, rózsaszín kép, vírusos, hozzászólások, mikrokontroller, takarítógép, csupacsipsz, sim kártya, fertőzés, p552w, agymosás, okostelefon, túra, veszélyes, szerver, szétesett, programozás, ének, g00gle, paypal, harmadik, macska, puding, ram, raspberrypi, képtár, program, mr2, egyszerűség, pénz, internet security, winamp, augusztus 19, feltöltöttem, fanta, becsaptak, dslr, számítógép, hőmérséklet, mobiltelefon, ic foglalat, mikrofon, 64-bit, áthelyezés, php, nyertem, nem jött, interspar, elkó, sd kártya, processzor, vicces, bankkártya, lassabb, megrendeltem, hangosítás, fixmbr, tornádó, fujitsu siemens, sata, kici kinai, kém, phpmyadmin, microsoft.com, vlc, 891,-Ft, sebesség, hangosítók, ereje, aktiválás, utazok, xperia z3, idegbaj, admin felület, lóerő, filmnézés, a702, notebook, kaja, kezel, sony ericsson, kikapcsolták, discovery, jó történet, megsül, mac cím, internet, sony, világűr, petőfi rádió, sajt, csodálkoztam, űr, tracklist, amerikai, rajka, kereső, tv, vírus, titkosítás, directx10, máv, eoscard, st151, új kiadás, pic, fasírt, leáll, adatvesztés, király, bővítés, havasi balázs, ericsson, gyönyörű, megújítottam, szerintem, határőrök, hangos, Mio, videolan, lyuk, lassított, nasa, kemény, zene, xenyx, uname, csere, fotó, megkukulás, bios, rosszalkodik, fordító, véletlen, mozaik, médiacenter, xp, elsőbbség, alábecsültem, megérkeztünk, rajkafep, router, videókimenet, fekete, tányéron, magic lantern, showder klub, balázs, 32bit, vírusírtó, csapás, nincs meg, vizsga, sütés, kalandpark, szerelés, tönkrement, winyó, elromlott, san andreas, targonca, letiltás, family guy, 2008, susogós mackók, púpos, internet explorer, c, majdnem, soronként regex, memphis, lecsó, némul, mosógép, átvertek, macsek, palacsinta, beugró, mártély, glasstiger, ftp, kizárt, zsanér, hajtómű, módosítás, kockás kép, lapocskák, üdítő, skála, ajtótartó, gta, kuglauf, tanulok, pudingos lapocskák, véletlen-e, baromság, adatbázisok, szél, vettem, vers, mars tér, megérkezett, honlap, ice tea, szünet, reklámadó, gravitációs vonat, lan, hangyacsapda, 64bit, ő ű betűk, szépsége, űrhajó, p750, feladatod, személyi, üvegtigris, asus, 1000GB, qr kód, 350km magas, hűtés, fedex, total commander, 1100d, ugyanaz