Oldal hozzáadása a kedvencekhez... Facebook profilom RSS Csatorna Ugrás a VírusEllen oldalra... Ugrás a vtsoftware.hu-ra...

Bejegyzések "körtvényes" címkével...

Körtvélyesi kirándulás

Még Július 10-én voltunk egy Körtvélyesi kiránduláson.
Mondhatni biciklitúrának is, mivel kitekertünk.
2009. július 31. 06:07 - Megtekintve: 0x

Kulcsszavak: körtvényes, túra, víz, kirándulás, bicikli

Cimkefelhő

csips, usb, fanta, megkukulás, kártyaolvasó, reklámadó, új verzió, sd kártya, bankkártya, paypal, rádió, minden6ó, visszajöttem, vtsoftware, tanfolyam, phpmyadmin, adó, használhatatlan, direct2d, letámadták, vide, putty, visszaállítás, weboldal, hifi, elsőbbség, pro és kontra, tv, nincs meg, nem gondoltam, agymosás, ezresek, kína, galéria, süti, díszlet, lassítva, király, kamu, home premium, mobil, cooltv, DSLR, sok, húsvét, rég, művészete, kapcsoló, discovery, szél, megsül, irtás, működik, csere, 5.1.1, vers, mhl, wireless, megérkezett, kinézet, túlzás, 50 euro, leírás, shell, weblapok, wifi driver, nem nagy durranás, takarítógép, dobos torta, ie9, 64-bit, animáció, vlc, sajtos, palacsinta, panel, fejlesztés, büdös, édesség, reklám, blokkolás, raktárgazdálkodó, nyertem, kutyámnak macskája, family guy, lassabb, borzalmas, kattog, eoscard, rendeltem, telepítés, elment, haloween, cookie, a remény rabjai, megszívtam, fekete lyuk, imádom, tracklist, adatvesztés, játék, pickit, gépigény, san andreas, ram, kizárt, kinéztem, kockás kép, telefon, 32-bit, vásárlás, mozaik, vihar, megnéztem, nagy szél, túl a sövényen, hangyacsapda, raspberrypi, másnaposok, rosszul számoltam, puzzle, honlap, pizza, van-nincs, lassított, kezel, idő, kalandpark, undo, megérkeztünk, texas instruments, koncert, internet security, ki-be-kapcsol, 891,-Ft, ereje, fasírt, átvert, elkó, jégkrém, becsaptak, hiba, 50euro, vonalkód, halkul, szelet, windows, internet útlevél, processzor, űr, sti, beszél, olcsó, megható, szerelés, beállítás, dos, videolan, határőrök, egyszerűség, nyílászáró, hdmi, ingyen, jó történet, kirándulás, tányéron, évad, futár, meló, pi3525, EPC3925, utazás, delphi, filmszínház, gyors, feltörték, karakterkódolás, ti, raspberry, usb hub, sonyericsson, tőlem szedték, dslr, videó lejátszás, könyebb, kompakt, heti hetes, véletlen-e, sebesség, vírusírtó, tudom mi ez, torta, weblap, kaja, mocskosság, google, edimax, jég, g00gle, webszerver, linux, ice tea, gyorsabb, msn, wpa, sütemény, pihen, posta, javascript, bcm2835, megyek, uname, szünet, directx10, új kiadás, slimbox, translate, tunatic, json, beugró, nem működik, némulok, hangosítók, ikon, kezelés, tv műsor, sztrájk, behringer, veszélyes, baromság, félrenéztem, német, indexek, duplázás, mikrofon, ssh, vírus, susogós mackók, máv, nincs, forint, enter, örültem, sarokház, mobilnethez, glasstiger, hozzászólások, űrhajózás, új rész, undorító, 350km magas, csapás, chips, kikapcsolták, p552w, cib, ftp, recept, ének, magic lantern, total commander, a702, béta, megettem, nézik, firmware, javítás, file recovery, könnyűgépkezelő, magnum, támogató, hub, nyeremény, sim kártya, 32bit, fejlesztőpanel, hangkártya, iss, 40.000, rendes, elromlott, gyönyörű, szerintem, megrendelni, módosítás, puding, nosztalgia, id3, xenyx, prehistorik, játszik, windows gdi, majdnem, notepad++, szervíz, okostelefon, várom, fujitsu siemens, pic, ericsson, átverés, havasi, winchester, ellenállás, nasa, danubius, beatbox, átvertek, admin felület, kéményseprő, amerikai, mars tér, directx, kém, programozás, hangos, letiltás, személyi, hülyeség, felismertem, hangosítás, sokba került, űrhajó, geocaching, internet, szilveszter, konfig, leáll, vettem, rajka, cica, királys, hang, showder klub, megszűnik, érdekes, verzió, x8, 1000GB, gta, karácsony, mysql, durva kritika, értesítő, hamis, videó, elképesztő, elektroportál, kezelő, púpos, zoom, ékezetek, képek, baleset, petőfi zóna, vásároltam, ajánlott, fixmbr, legénybúcsú, borzalom, véletlen, feryservice.hu, keres, rózsaszín kép, velence, bemutató, toral, internetkártya, videók, fényképezőgép, spam, 64bit, nestea, költözés, siteworx, launcpad, utazok, mozi, videókimenet, dreamscene, elgondolkodtató, kuglóf, sata, msp, mac cím, átalakul, kaspersky, alábecsültem, új funkció, avr, android, finom, ugyanaz, üdítő, vírusellen, fedex, dr. house, memphis, reggel, sláger, jegy, vezeték nélküli, multiplayer, bővítés, tárhely, kici kinai, fűtés, keverő, eltűntem, ie8, újdonság, elosztó, mobiltelefon, idegbaj, tönkrement, havasi balázs, hideg, szigetelés, vírusos, p750, augusztus 19, benzinkút, php, qr kód, letiltva, feladatod, csupacsipsz, kemény, security, eső, targonca, fekete, hőmérséklet, vatera, petőfi rádió, lyuk, kész, automata, vizet áraszt, kezelő felület, egyiptom, kapcsolás, filmnézés, sertés, rajkafep, pudingos lapocskák, nyák, canon, erősítő, új 200-as, voltam, bios, comedy central, 1100d, magányos, logisztika, feltöltöttem, okos, meglepetés, forrasztás, világűr, dönteni, angol, mártély, netes vásárlás, válogatás, lcd, postás, amerika, minihifi, számtek, újítás, kártya, gáz, szépsége, sftp plugin, billentyűzet, fery, ic foglalat, pi, xp, aktiválás, feltörés, meglepett, c, oprendszer, router, kaptam, fordító, tanulok, kereső, hangyák, számítástechnika, cron, távoli asztal, st151, médiacenter, fekete-fehér, ő ű betűk, név, ha nincs ip, némul, microsoft.com, raspberry pi, azonosítás, hibás, dobos, helyesírás, gravitációs vonat, lopás, nehéz, sütés, ampervadász, paródia, nem jött, ntldr, skála, autotag, extundelete, hangom, titkosítás, house, gps, youtube, fájlvisszaállítás, oldalak, 1000 darab, sony xperia, elektronika, blog, lapocskák, lassú, balázs, jános vitéz, xperia, wifi, 2008, üvegtigris, film, képtár, zene, időjárás, Mio, winyó, dllek, sim, kipróbáltam, malac, takarítás, szép, szeged, lan, pénz, rosszalkodik, rövid, mikrokontroller, kuglauf, hűtés, új szerver, dumaszínház, aranyos, gomb, xperia z3, rombolás, ébren, nyúl, cicc, kamion, sony ericsson, időzítés, tornádó, winamp, kenyérsütő, macsek, megújítottam, elrejtve, ínycsiklandozó, ic, formázás, simonyi, vnc, rendelés, petőfi, szavak, recovery, amplifier, el van találva, mosógép, lecsó, nagyfesz, szentes, vélemény, hajtómű, túra, sftp, tetszik, lóerő, érintőképernyős, csodálkoztam, meleg, hódmezővásárhely, internet explorer, facebook, kaland, vizsga, magyar, isteni, áthelyezés, kutya, nagyon nagy, tavaszi szél, adatbázisok, audio, kamera, ajtótartó, foglalt, kimenet, kiruccantunk, megnézem, kellene, harmadik, zsanér, paso, megrendeltem, fotó, étlap, explorer, hálózat, mr2, fertőzés, wolfeinstein, körtvényes, elmélkedek, notebook, kép, interspar, levált, w200, windows 7, vista, ház, tesco, felismerő, driver, 1TB, bicikli, 250gb, evan a mindenható, keverés, meghajtó, bütyök csárda, kell, számítógép, kedvenc, drága, lejátszás, új gép, parancsikon, sony, idegesít, busz, szétesett, víz, bejött, asterix és obelix az olimpián, asus, sziget, macska, undelete, program, xperia x8, átaludtuk, csatlakozás, áram, shrek, szerver, soronként regex, változik, sajt, megvan, vicces, kungfu panda, gyár, stúdió